noy_hshs
מישהי שרוצה להיות חברה של ליאם ונייל בסיפור שתכתוב לי שם ! (:

We Can't Stop – 3

noy_hshs 09/11/2013 770 צפיות 3 תגובות
מישהי שרוצה להיות חברה של ליאם ונייל בסיפור שתכתוב לי שם ! (:

נקודת מבט של הארי ~

קמתי עם הנגאובר מטורף , כל הראש שלי כואב אני לא זוכר כלום מאתמול בלילה. התיישבתי על המיטה ושמתי לב שמישהי ישנה במיטתי. שמתי את ידי על הראש וחשבתי מה אני הולך להגיד לנוי. קמתי מהמיטה וראיתי שאני רק עם בוקסר זה אומר ושבטוח אני והאישה עם השמיכה על הראש שכבנו.
"פאק" מלמלתי ונכנסתי לשירותים שתפתי את פניי וצחצחתי שיניים. הראש שלי עדין כואב ירדתי למטבח לקחתי כוס מים וכדור אקמול ונשכבתי על הספה שבסלון , אני לא זוכר כמה שתית אבל אני זוכר למה שתית.
"הארי" שמעתי מישהו קורא בשמי וראיתי את ליאם בא לשבת לידי. "בוקר טוב" מלמלתי לו. "בוקר טוב" הוא אמר והסתכלתי עליו , אני חייב להגיד למישהו שיש בחורה שנמצאת לי בחדר אני מרגיש יותר מידי אשם. "שפוך את זה" ליאם אמר ובוחן אותי.
"ליאם אני חושב שעשיתי משהו רע" אמרתי והתיישבתי מסתכל על כפות הרגליים שלי. "מה קרה?" הוא אמר וקול נשמע מבוהל ומודאג. "אני קמתי בבוקר ומצאתי מישהי במיטת שלי , ואני חושב שאני שכבתי איתה ואני לא יודע מה להגיד לנוי כי אני מפחד שהיא תפ.." הארי עזור!!" ליאם עצר אותי וחייך אלי. "תרגע מה יש לך חבר , זאת שבמיטה שלך זאת נוי" הוא אמר והרגשתי שאבן ירד לי מהלב.
"ליאם , אני מרגיש הקלה אבל מה היא עושה פה?" אמרתי מבולבל. "הארי היית שיכור אתמול נייל התקשר אליה והיא באה בשתיים בלילה לפה" הוא אמר לקח את השלט והדליק את הטלוויזיה. "עכשיו לך תעיר אותה" הוא אמר ועליתי שוב לחדר , אך הפעם אף אחת לא היית במיטה. נכנסתי לשירותים וגם שם היא לא הייתה.
"איפה היא?" מלמלתי לעצמי. "איפה מי?" שמעתי את הקול מאחורי שלמדתי להתרגל ולאהוב אותו. הסתובבתי וראיתי את נוי. "איפה את!" אמרתי וחיבקתי אותה חזק אני לא רוצה להריב איתה יותר היא יותר מידי חשובה לי ואני לא רוצה לאבד אותה. רק על המחשבה שהיא תהיה עם גבר אחר הלב שלי מתפוצץ.
"איפה היית , סתומה חשבתי שאני דמיינתי שיש לי מישהי במיטה" אמרתי חייכתי אליה וממשיך לחבק אותה. "היית בחדר של נייל" היא מלמלה והמשיכה לחבק אותי.
"הארי , אני רוצה שתבטיח לי משהו" היא אמרה והתנתקה מהחיבוק. "מה בייב?" שאלתי והסתכלתי על עיניה החומות והמבריקות. "בבקשה אל תשתה יותר כמו שתתי אתמול , אני לא יכולה לעמוד בזה שוב זה קשה לראות אותך ככה" היא אמרה והתקרבה אלי ואני משכתי אותה אלי.
"אני מבטיח , ואני גם מבטיח לא לריב איתך יותר על הנושא הזה , אני אחכה כי אני אוהב אותך". אמרתי ומתקרב לשפתיה ומנשק אותה בתשוקה שמעתי גניחה קלה יוצאת מפיה. שמחתי שאני זה מוציא את התרגשות שלה ושאני עושה לה משהו. כשהתנתקנו כדי לנשום אוויר שמעתי אותה אומרת לי "אני אוהבת אותך יותר" חייכתי לדבריה. "והארי אתה יודע שאתה עדיין עם בוקסר?" היא שאלה והסתכלתי על עצמי ושמתי לב גם שעומד לי "אני כבר בא" אני מלמל ונכנס לשירותים.
"והארי , היום אנחנו יוצאים כולם ללונה פארק לפגוש את החברות של נייל וליאם" היא אמרה מאחורי הדלת. "ואני גם חוזרת עכשיו הביתה ביי בייב" ששמעתי שהיא אמרה שהיא הולכת פתחתי את הדלת נתתי לה נשיקה אחרונה ואמרתי "אני יבוא לאסוף אותך עוד שעה ביי לאב" .
אני מצפה מאוד ליום הזה, כל היום להיות עם החברה שלי , הבנים הבנות ונוי .


תגובות (3)

אני רוצה!
עם נייל

שם- אמה

גיל- 25

09/11/2013 02:16

אפשר עם ליאםם? פליזוששש
שם: נוי
מראה: ג'ינסים, נעליים גבוהות, שיער חום, עיניים חומות, גובה ממוצע, לא רזה ולא שמנה
גיל: לא משנה

בבקשה!!♥ חולה על ליאם

09/11/2013 02:42

אפשר גם נויה חח :)

09/11/2013 02:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך