We Can't Stop — 4

noy_hshs 09/11/2013 736 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט של נוי ~

"נוי את מוכנה" שמעתי את הארי צועק מלמטה. "כן בייב , אני רק נועלת את הנעליים שלי ויורדת ללמטה" צעקתי ונעלתי את נעליי האולסטאר הנמוכות הלבנות שלי . לבשתי ג'ינס ורוד בהיר גופייה לבנה ואספתי את השעיר שלי לקוקו גבוה השפרצתי קצת מהבושם אליאן וירדתי למטה.
בחנתי את הארי וראיתי שהוא עם ג'ינס קצר גופייה לבנה ג'קט כחול וגם אולטסטאר לבנות נמוכות. "הארי אתה נראה מושלם" אמרתי ונישקה אותו על הלחי. "כן , אני יודע" הוא חייך לקח את השעיר שלו לאחורה וקרץ. צחקתי ממנו הוא כל כך אדיוט לפעמים. "יאלה בואי שלא נאחר" הוא אמר ונעל את ביתי אחרי שיצאנו
שמתי את המפתח בתיק ונכנסתי למכונית.
"את יודעת שהחברה של ליאם הבריזה?" הארי שאל בזמן שנסענו , "לא , אומיגד הוא עצוב ?" שאלתי מסתכלת על הארי. "כן , אבל זה יעבור לו" הארי אומר וממשיך להסתכל על הכביש. אחרי כמה שניות של שקט הארי שם את ידו על ברכיי. הסתכלתי עליו והוא עלי חייכתי והוא החזיר את עיניו לכביש.
"אתה יודע בת כמה חברה של נייל?" שאלתי לא בטוחה עם לעלות את הנושא. "לא , אני חושב שהיא בת 19 כמונו ,למה את יודעת" הוא אמר ומהר החלטתי להחליף נושא. "הארי איך זה מרגיש להיות קטן , כלום בני עשרים פלוס ורק אתה קטן" אמרתי צוחקת עליו והוא גלגל את עיניו כתשובה , הוא שנא את זה שיורדים על הגיל שלו.
"שונא אותך" הוא סינן. "גם אני אוהבת אותך" אמרתי בצחוק ונשקתי ללחיו. "נוי את מסיחה את דעתי שאת מנשקת אותי ככה" הוא מלמל חייך וצחק. "טוב אז זה יחכה ללילה" אמרתי צוחקת ומחזיקה להארי את היד שלא על ההגה. "ולגבי השאלה שלך , אני לא הכי קטן אני גדול ממך , סימן שאני אחראי עלייך" הוא אמר צוחק. "אתה גדול ממני בחודשיים , אז שתוק ואני יותר אחראית ממך" אמרתי כמו שאני יודעת איך לעצבן אותו , הוא יודע לעצבן אותי. "בייב , יש לי הוכחות אני הבוגר פה " צחק ועצר את המכונית שלו.
שירדנו הוא נישק אותי , אף פעם לא התנשקנו בפובי ועם מישהו יצלם אותנו אני אמות. עצרתי אותו והוא הסתכל עלי בצורה מבולבלת. "מה קרה?" הוא שאל. לא רציתי לענות את האמת אז שיקרתי. "כלום , בוא הם מחכים לנו" אמרתי והרגשתי שהארי בא להחזיק לי את היד אז לפני שזה קרה הוצאתי את הטלפון ביד אחת וביד השנייה את התיק. "את בטוחה שלא רק כלום?" הארי שואל שוב כנראה הוא רואה את הלחץ שלי. "כן , אני רק רואה את ההודעה שנייל רשם לי עכשיו" מלמלתי הלחץ.
נכנסו ללונה פארק וראיתי שהכל ריק. "הארי נראה לי זה סגור" אמרתי והוא צחק בתגובה. "מה מצחיק? שאלתי והסתכלתי עליו. "אנחנו סגרנו את המקום כדי שיהיה רק שלנו" הוא אמר והחזיק את מותני. הפעם לא היה לי אכפת כי היינו לבד.
"הארי נוי" נייל צעק וראינו אותו מחזיק בחורה די מבוגרת , אני לא הייתי בשוק כי נייל סיפר לי אבל הארי היה קצת בשוק. "היי תכירו זאת אמה" נייל אמר ואמרנו להם שלום. "היי אמה , בת כמה את?" הארי שאלה ובתגובה נתתי לו מרפק לצלעות. "הארי זה לא יפה" לחשתי לו וחייכתי חיוך מתנצל. "נייל אנחנו עוד מעט נראה אותך" אמרתי ולקחתי את ידו של הארי.
"נוי , את יודעת משהו שאני לא יודע?" הארי שאל די כועס. "כן , אני די שיקרתי" מלמלתי והסתכלתי על הרגליים שלי. "בקשר למה?" הוא שאל והרים את סנטרי. "אני יודעת בת כמה היא , לא אמרתי לך בגלל שלא רציתי שתיזכר בכל הקטע עם קורליין פלאק". נאנחתי ושוב השפלתי את פני לא יכולתי להסתכל עליו. "אל תדאגי , אני לא חושב עליה כבר כמו שאמרתי אני אוהב אותך , ועכשיו , בת כמה היא?" הוא שאל וחייך חיוך כדי להרגיע אותי. "25" מלמלתי. "פאק מה!" הוא פתאום צרח. "הארי זה רק חמש שנים לא חמש עשרה" אמרתי ומנסה להרגיע אותו. "אוקי , אני צריך ללכת" הוא פתאום אמר והייתי מבולבלת. "מה הארי מה יש לך?" שאלתי מבוהלת . "נוי אני אספר לך בלילה , תחזיר לבית שלו" הוא אמר במהירות. "מה?" שאלתי לחוצה . הוא רק נישק לשפתיי והלך.
כולם רצו עלי ואלינור שאלה. "מה קרה, איפה הארי?" אני רק נאנחתי. "הוא אמר שהוא צריך ללכת , הוא אפילו לא אמר לי למה" אמרתי בתסכול. "טוב אני אלך לבדוק מה קורה עם הארי , תהנו" אמרתי ויצאתי משם. "נוי חכי" ליאם קרה לי והוא רץ לבחוץ. "תקשיבי כולם פה זוגות והחברה שלי או מה שהיא לא תהיה הבריזה לי , יש מצב שתהיה הדייט שלי לעכשיו" הוא מלמל וצחק. "אבל הארי.." אמרתי והוא עצר אותי. "פשוט בואי" הוא אמר ומשך אותי.

אולי היום לא יהיה כמו שציפיתי , לא ציפיתי שינטשו אותי שם לבד , וגם לא ציפיתי להיות הדייט של ליאם, אבל אולי הכל לטובה ובקשר להארי , הוא חייב להסבר מתאים למה הוא ברח מפה!


תגובות (3)

תמשיכי :)

09/11/2013 09:07

אוף.. אני לא מבריזה >:( חחחח.. אבל יפה… תנסי בכל זאת לצרף אותי אם את יכולה♥

09/11/2013 10:38

תמשיכי

09/11/2013 11:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך