Were can`t be together Believe me פרק 2 .

לילוש דרקשנית! 20/09/2013 801 צפיות 5 תגובות

אז זה הפרק ה2
השקעתי בו אז אני מצפה לתגובות :))
6 תגובות אני ממשיכה לאביו אול ! ;))

~~~~~ פרק 2 הכאב .

"בוקר טוב " בירכתי את אמא כאשר נכנסתי אל המטבח , צופה בה מכינה את ארוחת הבוקר .
"בוקר " היא השיבה פולטת אנחת תיסכול מפיה .
היתיישבתי על כיסא לצד שולחן פינת האוכל , גורבת את גרביי הלבנות אל תוך רגליי הקרירות .
"מה את מכינה ?" שאלתי אותה , מעבירה מבט קל אלייה .
"ביצת עין לחם שרוף וחמאה " היא אמרה מסתובבת אליי , נשענת על השידת השיש הבהירה שמאחורייה .
חיוך קטן הופיעה על פניה המקומטות מן הקור , היא אספה את שיערותייה לפקעת מבולגנת שביצבצה בקודקוד ראשה , היא הניחה את שתי הצלחות על השיש , אני ביינתיים הלכתי להביא את הסכום , חוזרת אחריי כמה דקות בודדות ומניחה אותם על השולחן .
בירכנו לפניי שהיתחלנו לאכול , כמו כל בכל יום .
צפיתי באמא עייפה .
כבר המון זמן שהיא ואבא לא ביחד , והיא נוטלת תרופות נגד דיכאון .
צפיתי בה מתאנחת בשקט .
כאשר סימתי את הארוחה שלי , קמתי אל עבר הכיור , מניחה את הכלים שם .
"אני יוצאת " זרקתי קלות אל עבר אמא כשיצאתי מן המטבח שהיה משולב עם הסלון , אל עבר דלת היציאה , אוספת מחדרי את תיק בית הספר הכבד .
"תהני בבית הספר " היא אמרה תוך כדי כמה לעיסות , גורמת לי להשפיל את מבטי אל עבר מגפיי החומות .
"טוב אמא " אמרתי בשקט , מחליקה את שתי ידי לתוך המעיל שלי , הוא לא היה כמו מעיל חם שיש לכל הילדים , אמא לא הרשתה לעצמה לקנות לי את זה .
זה היה בסך הכל זקט חם ונעים ישן , למרות הכל היסתפקתי בו , גם ככה אמא בדיכאון , עדיף שאני לא יחמיר את מצבה ואסבול בשקט , כמו שאני עושה תמיד .
שמתי את תיק הגב על שתיי כפתפיי , ייוצאת מן הדלת וטורקת אותה .
פסעתי בתיסכול אל עבר המסדרון השומם של הביניין , שבן שניה הפך לרועש .
"אני יעשה את זה אני מבטיח ! , אני עייף בבקשה ! " אותו הקול של אתמול , הקול הכואב ששמעתי .
מיהרתי לצאת אל דלת היציאה , מותקפת חרדה .
שמעתי עקבות מאחוריי , הצל שלו היה על המרצפות הקרות .
במהירה סובבתי את מבטי לאחור , ילד מתולתל , עיניו ירוקות נוטות לכחול ף שתי גומות קטנות מעטרות את לחיו , מסתתרות , אך בכל מקרה , היה ניתן להבחין בהן .
לא יכולתי שלא לתהות ביני לבין עצמי למה היה לבוש ככה באמצע שיא החורף של ניו יורק , כאשר חולצה דקיקה על פלג גופה העליון , לבנה .
ומכנסיים שהגיעו לו עד אחריי הבירכיים , חושפות עור לבן כשלג .
מיהרתי את להביא את עצמי לדלת היציאה , פותחת אותה ונעלמת במהירות .

~~~~~~
שמעתי את קול הצילצול קורא לי , נעלתי את הלוקר הכחול שלי , מוציאה ממנו את המחברות לשיר הבא וזה שאחריו .
פסעתי במסדרון , מתפללת לאלוהים שלא אפגוש את בראד וחבורתו .

~~~~~~~
"תבין כבר !! , נמאס לי להרגיש לבד !!! " צעקתי , לוקחת בין שתי ידי החשופות ערימה קטנה של שלג , מוחצת אותו לצורה של כדור , מתקדמת צעד קטן וזורקת על הספסל , ללא הרגשה על מרפקי ידיי שהפכו לאדומות מקור , טחבתי אותם אל תוך הגקט שלי , מתיישבת על הספסל מביטה ביריכיי , כבר התחיל להחשיך , נתתי לעצמה מחשבה .
בדרך כלל אני מלבה את כל הימים שלי כאן , ההרגשה של הבדידות והקור היכו בי בחוזקה , נשכתי את שפתיי הקפואות , נשענת על משענת הספסל .
עקבות נשמעו ברקע , השלג נמחץ תחת כפות רגליו של היצור , לא ידעתי מי הוא , מה שגורם לצמרמורת קלה להעביר בגופי .
סובבתי את ראשי , מביטה בפחד אל עבר אותו הנער שנעמד כמה סנטימטרים מולי , מביט בי במבט חסר מובנות .
הוא היתיישב לצידי על הספסל , אני חייכתי אליו רק חיוך קטן , תוהה מי הוא ולמה לעזאזל הוא לבוש כך שוב בכפור הנוראי הזה .
העברתי את עיניי אל עבר גן המשחקים ההומה איש , אף פעם לא ראיתי אף ילד משחק במגרש הזה , למעשה הוא ישן נורא , קפוא מן השלג שמכסה כמה מתקנים , כמו תמיד .
הגנבתי מבט לעבר הנער המוזר שוב , הוא לא היסתכל עליי בחזרה .
לקחתי את עצמי מתרחקת משם , נכנסת אל תוך הדירה שלי ושל אמא .
אמא כהרגלה צפתה בטלויזיה בזמן שאכלה כריך קטן .
פשטתי מעליי את הגקט , נועלת את הדלת , חוצה את הסלון אל עבר חדי הקטן , צופה כדרך החלון בחדר שלי שמשקיף על גן המשחקים , מכליל בתוכו את הספסל שכל כך אהבתי .
הוא ישב שם עדיין , אפילו לא שינה תנוחה .

אוקיי אז זה ההפרק ה2 מקווה שאהבתן :))
בקרוב מאוד תבינו יותר את המתרחש בסיפור , ועל הבנים גם בקרוב ידובר .
אני ממש מחכה לתגובות באמת להמשיך כי אני ממש אבל ממש משקיעה בסיפור הזה ואני מצפה לתגובות .
יום טוב ♥


תגובות (5)

תמשכי!!!!
ואפשר להצטרף? אם כן הנה תיאור
אני רוצה עם הארי ואם בוא תפוס אז נייל
שם : שירה
גיל : מה שצריך
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עיניים חומות בהירות וגומה בלחי שמאל
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmeRB1VNmdI-yQ933DBBDfbDjCg-iSnj3e-3EjsxEmZSkaVW5qaA
יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואף אחד לא יודע מזה
אופי: שונאת את החיים שלה חצי ערסית חצי נורמאלית
מי שלא יקשיב לה לא יגמור בטוב
אבל רק מי שיקיר אותה ממש ממש טוב ידע שהיא: מצחיקה שובבה עקשנית ביישנית מאוד חברה נאמנה
אבל היא לא נפתחת בקלות לכולם (היא נפתחת רק לחברה הכי טובה שלה)
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואף לא יודע מזה
ההורים שלה היו גרושים ויא גרה אצל אמא שלה ואחרי שנה אמא שלה מתה מהמחלה ואבא שלה לא רוצה אותה
אז היא גרה ברחוב כמה ימים עד שאישה אחת לקחה אותה לבית שלה (האישה עשירה) וטיפלה כמו הילדים שלה (היו לה עוד 2 ילדים)
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ואוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר וחשוף

20/09/2013 08:10

אפשר להצטרף אם לואי או ליאם
שם דני
גיל רגיל
מראה שיער גינגי חלק וארוך רזנת קשוחה ונחשבת ליפה
לא אוהבת לקים וכל השטויות האלה אפשר להיות הbff שלה אם אפשר?
מנגנת בגיטרה

20/09/2013 08:21

תמשיכי!!!!!!!!!!!!

20/09/2013 08:48

מושלםםםםםםםםםםםםם אהבתתתתת חיייי
זה כול כךךךךך מדהיייים!!!
אני שרווווםה עליייך ועל הכתיבה שלךךך
מכורה קשוווות כבר לסיפוררר הזההההה
תמשיכייייי במהיייירות ;))
אנייי אווווהבת אותךךךךלך הכי שיייייש בכול העולםםםםםם הזהההה ❤❤❤❤❤❤

20/09/2013 10:25

אני עדיין מחכה שתקני ממני שירים חח

21/09/2013 06:38
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך