Saharcohen
סורי שלא המשכתי מלא זמן ..
שיהיה שבת שלום לכולם ומקווה שאהבתם את הפרק ;)

what doesnt kill you make you stronger פרק 9

Saharcohen 01/02/2013 720 צפיות 5 תגובות
סורי שלא המשכתי מלא זמן ..
שיהיה שבת שלום לכולם ומקווה שאהבתם את הפרק ;)

~נק׳ המבט של אנה ~
התעוררתי ממש מוקדם ולא רציתי להעיר את זאיין אז נכנסתי קצת לאתר רכילויות כדי להתעדכן קצת,
נכנסתי ובכותרת הראשית היה כתוב ״ האם לזאיין מאליק יש חברה חדשה ?״ חייכתי לעצמי ונכנסתי לכתבה , אך ברגע שזה סיים לטעון החיוך נמחק לי מהפרצוף והדמעות חנקו אותי , היה שם תמונה של זאיין מתנשק עם פרי אדוארדס מליטל מיקס ..
התחלתי לאסוף את הדברים שלי לאסוף את הדברים שלי ולפני שברחתי כתבתי לזאיין מכתב : ׳ אני מצטערת זאיין , אבל אחרי מה שראיתי אני בחיים לא יוכל לסלוח לך , תשכח ממני ואל תתקשר אליי יותר , שיהיה לך חיים מאושרים עם פרי !
אנה .. ׳
סיימתי לכתוב והנחתי את המכתב על השולחן ופשוט ברחתי ..
~מנק׳ המבט של זאיין ~
התעוררתי וקלטתי שאנה לא לידי , ראיתי שהמחשבתוח אז הלכתי לכיוונו לראות על מה מדובר , ברגע שראיתי את התמונה עוד שנייה נחנקתי , התחלתי לבכות כמו שלא בכיתי בחיים שלי ואז ראיתי מן מכתב על השידה פתחתי אותו והתחלתי לקרוא .. אחרי שסיימתי הדמעות שלי רק גברו , אני לא מאמין הפפארצי המפגרים האלה ! יעשו הכל כדי לקבל קצת צומת לב !
מהר נסיתי להתקשר אל אנה אבל היא לא ענתה !
התחלתי לדאוג אז החלטתי ללכת לבית שלה ..
~מנק׳ של אנה ~
הגעתי הביתה וישר נכנסתי למיטה והמשכתי לבכות אחרי רבע שעה זאיין התקשר אליי והתקשר והתקשר ולא הפסיק , לא עניתי לו כי ידעתי שאני רק אפגע יותר , אחרי חצי שעה שמעתי דפיקה בדלת למטה , זה בטח אביה או מישהי אחרת , אז ירדתי לפתוח עם עיניים אדומות מדמעות ..
פתחתי ובכניסה ראיתי את זאיין .. איך שראיתי את הבלורים השחורה עם הפס הבלונדיני ישר טרקתי את הדלת ..
הוא דפק עוד פעם ועוד פעם ולא ויתר , אז החלטתי שאני פותחת לו לפחות לשמוע מה ישלו להגיד ..
״מה ?!?!? ״ שאלתי בעצבים
״ בבקשה אנה תאמיני לי ! פרי ראתה שאני ואת ביחד אז התחילה לקנא אז היא החליטה שהיא פשוט מנשקת אותי מול כל הפפארצי כדי שאני ואת נפרד ! אני נשבע לך ! ״ הוא אמר עם דמעות .
״ זה אמיתי או שאתה משקר עליי ? ״ שאלתי חושדת
״ אני מבטיח לך ! את היחידה שאני אוהב ורוצה ! ״ הוא אמר עם מבט מאוהב בעיניים
״ אני לא יודעת זאיין אני לא רוצה להיפגע ״ אמרתי ובתוך תוכי רציתי להגיד לו שאני גם אוהבת אותו .
״ טוב תחשבי עלזה , אבל אני יכול להישבע לך שמה שאמררתי לך נכון .. ״ הוא אמר
״ זאיין אני מאמינה לך אבל אני כמו שאמרת צריכה זמן ״ אמרתי בכאב
״ בסדר להתרראות ״ הוא אמר והלך .
״ ביי ״ אמרתי ונכנסתי הביתה
אחרי שזאיין הלך נכנסתי לאמבטיה ופשוט שכחתי מהכול ! והלכתי לישון עם מחשבות על מה אני הולכת לעשות ..


תגובות (5)

הממממשך (:

01/02/2013 15:08

תמשיכייי

02/02/2013 09:02

תמשיכי מהר חולה על הסיפור הזה !!!! ❤❤❤

02/02/2013 15:43

את גם הולכת להמשיך?

27/02/2013 10:53

לא ניראלי אני בעומס אולי עוד ככה יומיים :)

01/03/2013 08:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך