demi_direction
בננות שלי?
זה הפרק הראשון של הסיפור החדש:):):)
מקווה שאהבתן:):)
We are BANANA'S!

What makes you BEAUTIFUL- פרק 1..:)

demi_direction 25/07/2013 1500 צפיות 20 תגובות
בננות שלי?
זה הפרק הראשון של הסיפור החדש:):):)
מקווה שאהבתן:):)
We are BANANA'S!

פרק 1-

הסתכלתי על עצמי במראה. הייתי לבושה בשמלה פרחונית ולא צמודה, אלא מתנופפת. שמלה לבנה, עם פרחים וורודים ואדומים.
ברגליי היו נעליי בובה ורודות, בדומה להדפס הפרחים שעל השמלה.
הסתכלתי על עצמי ארוכות. לא האמנתי שאני אצא למסע הזה.
קוראים לי קים, אני גיליתי לפניי שבוע שאני בעצם מאומצת. ההורים המאמצים שלי סיפרו לי, שהוריי הביולוגים גרים כעת בקנדה, והחלטתי לחפש אותם.
דרבנתי את חברתי הטובה, זואי, לצאת איתי למסע ארוך בקנדה, לכל אורך הקיץ. חופשת הקיץ שלנו הייתה אמורה להיות ממש משעממת, אבל כשההורים שלי החליטו שאני גדולה מספיק כדיי לשמוע את האמת, שאני בעצם מאומצת, החלטתי שהחופשה הזאת אני אעשה משהו בקשר לזה.
זואי עמדה בכניסה לחדר, לבושה בחולצה של וואן דיירקשן האלה, והסקיני ג'ינס שקניתי לה ליום ההולדת. כמו תמיד, היא עשתה מחליק, למרות שהתלתלים הזהובים שלה היו מושלמים.
אני הייתי עם שיער ממש ארוך, עד העכוז [חיחיחי עכוז] והוא היה בלונד, וצבעתי למטה בוורוד, כמו שפעם דמי עשתה. [פינקבאטו..]
העפתי מבט אחד במראה, וזו הפעם האחרונה שאני אסתכל שוב במראה הזאת על עצמי. הסתכלתי על החדר שלי, חדר צבוע באדום ולבן, הצבעים שאני אוהבת.
ירדתי לסלון, וראיתי את ההורים שלי, מארק ואליז, בוכים. הילדה שהם גידלו מגיל 0, עוזבת את הבית. חיבקתי אותם חזק, ואמרתי להם תודה. אליז נשקה לראשי, ויצאתי מהבית עם שתי המזוודות שארזתי לעצמי, וזואי אחריי. נכנסנו למונית, ונסענו לשדה התעופה, מדברות על החופש הנהדר שיהיה לנו.
"אני לא מאמינה, סיימנו את הלימודים אתמול.." זואי התרגשה, ואני חייכתי אליה. "אני עדיין לא עיכלתי." אמרתי ושתינו צחקנו.
הגענו לשדה התעופה. ההורים שלי רצו לבוא, אבל הם יאחרו לעבודה. אליז עובדת בסוכנות נדל"ן גדולה. אף פעם לא הבנתי מה זה סוכנות נדל"ן, אבל זרמתי עם העובדה.
ומארק, הוא מנהל בית ספר תיכון ברמה גבוהה. רמה יותר מידי גבוהה כדיי שאני אהיה שם.
אבל כמובן, שקיבלו אותי לשם. הוא אבא שלי והכל. אבל, וויתרתי על התענוג. הלכתי לבית ספר אחר עם חברתי הטובה מהיסודי, זואי.
זואי הסתכלה על החולצה שלה, שם היו וואן דיירקשן. הלהקה הזאתי. אני לא יודעת למה, אני לא ממש אוהבת אותם. אף פעם לא ניסיתי לשמוע אותם, אולי בגלל שזואי ממש חופרת לי עליהם ועל כמה שהם חתיכים ומושלמים. אבל, לכל אחד יש פגם. אני לא בטוחה שהם כאלה מושלמים.. סתם חבורת בנים שמכריחים אותם לעשות את השירים האלה.
"נכון שהם מושלמים?" היא שאלה אותי, ואני רק ניסיתי להפסיק לדבר על וואן דיירקשן.
"פשוט נסיכי העולם !" אמרתי בציוניות, והיא גלגלה את עיניה. "נעביר נושא."
"אבל הם באמת מושלמים.." זואי אמרה, משחקת אותה נעלבת מהתשובה הצינית שלי.
"אני לא רוצה לדבר עליהם, אני לא אוהבת אותם בכלל.." אמרתי, והיא נדהמה, למרות שלא חידשתי לה שום דבר.
עלינו למטוס, עם המזוודות בידינו, וטסנו. העברתי את המושב שלי למצב שכיבה, זואי עשתה כמוני, ונרדמנו.
נשכבתי עם חיוך, שיכול להיות שאני אפגוש את אמא שלי. את אבא שלי. עד שנרדמתי, רק חשבתי על מה שהולך להיות, ומה אנחנו הולכות לעשות כדיי למצוא אותם. אני בטוחה שזואי חושבת רק על וואן דיירקשן, וחולמת רק על וואן דיירקשן. מצאתי את עצמי חושבת על וואן דיירקשן המסכנים, שבטח כל יום הם מותקפים מבנות כאלה.
וככה חשבתי וחשבתי, עד שנרדמתי..
אני צריכה אנרגיות, בכל זאת, הולכת להיות לי הרפתקה בקנדה!


תגובות (20)

חח וואו!! זה ממש יפההה!! במיוחד לפרק ראשון!!
מדהיםםם!! תמשייכיי מהררר!!
אםשר להצטרף? אם לא לא נורא… אם כן אני אתן לך תיאור חחח

25/07/2013 14:34

ממש יפה !!!! תמשיכי

25/07/2013 14:35

יאיי מושלםם תמשיכי!

25/07/2013 14:36

תודה מושלמות:)
ותתני תיאור אבל לא לסיפור הזה, אני אכניס אותך לשלישי כי זה כבר גמור..

25/07/2013 14:38

ובננות? יש לי הפתעה בשבילכן:)
רק תשתדלו להיות ערות היום כי זה בקשר ל-הארי ואני- אוקיי ?

25/07/2013 14:59

תתחילי גם את הסיפור השלישי בא לי לקרוא אותו
והמשך לסיפור הזה הוא פשוט 100מם!!

25/07/2013 15:00

אפשר להצטרף עםנייל/זאיין?
שם:זוהר
גיל:איך שבאלך/כמו כולם
מראה חיצוני :שיער חום אורך חלק וגלי (גלי רק בסוף) בקצוות גם מחומצן בקצוות וכמה פסים צבעוניים עיינים חומות בוהקות שזופה רזה וגבוהה ,3 עגילים בצד ימין 2 בצד שמאל ,הליקס בצד שמאל עגיל בתבור
סגנון לבוש:נעליים גבוהות ,כובעים מכול הסוגים,ג'קטי בייסבול,גינסים קרועים ,חולצות זרוק
לא אוהבת להתאפר להתגנדר,ללבוש שמלות ,עקבים ,ותכשיטים אבל כשצריך היא משקיעה
תחביבים:לרקוד ,לשיר ,לנגן על גיטרה קלאסית ,אקוסטית,חשמלית על תופים ועל פסנתר ,לשנות את השיער שלה כול הזמן (לא משהו כמו קרחת ,צבעים בשיער וכאלה)

אישיות:קשוחה ,חצופה,בעלת פיוזים קצרים(מתעצבנת מהר),מצחיקה ,קשה לה להתחבר לאנשים,קשה להסגה ,קשה לרכוש את האמון שלה ,שובבה ^^,תמיד תשמח לעזור לחבריה ,חברה טובה,אוזן קשבת ,מרדנית ,באדגירל,פייטרת ,מסתבכת הרבה בצרות (היא גורמת את הצרות ),כול מי שמעצבן אותה היא יכולה להתחיל איתו מכות ,לא אחת של מסגרות ,חייבת לפרוע חוקים,עושה מה שבראש שלה,ילדת פאדיחות, עקשנית,קלאברית (אחת שיוצאת הרבה למסיבות),שותה אבל לא ממש בהגזמה ,אחת שבולטת ,מקובלת
מקווה שזה מספיק :)
תמשיכייייי
לוב יוו 3>

25/07/2013 15:02

זה לסיפור השלישי :)
שם: נועם
גיל: איזה שבא לך
מעריצה שרופה של 1D
שיער שטני חלק עד השכמות בערך קצוות תכלת, עיניים חומות כהות, רזה וגובה ממוצע
ביישנית קצת,נחמדה,אוהבת לעזור, אוהבת לקרוא, לצייר, לרקוד לפעמים, מצחיקה, ויודעת לנגן קצת על פסנתר, אוהבת לשמוע מוזיקה, בדרך כלל רגועה אבל היא יכולה להיות גם היסטרית\ עצבנית לפעמים.
סגנון לבוש- סקיני ג'ינס וחולצות נופלות בדרך כלל…נעלי אולסטאר וואנס, ממש לא אוהבת ללכת עם בגדים חשופים! ומכורה ללקים ולכובעים סוואגיים.

25/07/2013 15:09

אתן מצטרפות לסיפור, אבל לא עם מישהו..
הפתעה!
ושירה, תני תיאור!

25/07/2013 15:12

נשמע ממש סיפור מעניין!! ואני רוצה להצטרף לסיפור הבא אז אם אפשר תגידי לי ואני יכתוב לך תיאור :)

25/07/2013 15:14

תוסיפי תיאור:)

25/07/2013 15:54

שם :אופיר
גיל : 19 וחצי
תיאור חיצוני : שטנית עם שיער ארוך וגלי עם קצוות בלונדיניות ועיניים אפורות ירוקות לא רזה ולא שמנה וגבוהה שפתיים מלאות
אופי : באד גירל כזאת, עומדת על שלה, אמיצה, לא פוחדת משום דבר, אוהבת ללכת עם משקפי שמש שחורים רוב הזמן, חברה טובה ותומכת, אוהבת להסתגר עם אוזניות, מנגנת בגיטרה אקוסטית, מציירת המון, לא מחייכת רוב הזמן אבל צוחקת הרבה, ההורים שלה גרושים ואמא שלה נטשה אותה אז היא קשורה מאוד לאבא שלה, מאוד מפונקת, לא תמיד היא מקבלת מה שהיא רוצה, לא סומכת על כולם ונפתחת לאנשים מיוחדים, שומרת המון סודות, היא לא אוהבת את עצמה אבל היא מטפחת את עצמה כמו בחורה :)
אם אפשר עם זאין אני אשמח!!! 3>

25/07/2013 15:55

זה בלעדיהם, ותקראי את הסיפור החדש שכתבתי ותביני למה:)
אני מוסיפה אותך עכשיו!

25/07/2013 16:04

אה אוקיייייייייייייייייייייי :)

25/07/2013 16:06

חחח:)

25/07/2013 16:16

יואו כזה מושלם!!
ואת יכולה להוסיף אותי ? ? ?
שם: שי דהן
תיאור: שיער שחור ועיניים ירוקות, אוהבת ללבוש שמלות, ולא ג'ינס ולבוש זרוק בסגנון.
אופי: אוהבת לצחוק, חביבה על כולם, חכמה, מקובלת, כולם אומרים שהיא יפה, היא אוהבת לשיר ושרה מאוד יפה, מתחברת עם כולם והיא חברה טובה שאפשר לסמוך עלייה.

25/07/2013 16:31

ברור!

25/07/2013 16:56

אני אוסיף אותך לסיפור השני..

25/07/2013 16:56

??

25/07/2013 17:02

תמשיכיייי

26/07/2013 07:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך