demi_direction
מקווה שאהבתן:)
הפרק מוקדש לבננות שלי:
אורי [כחלחלונת שלי^^]
נועם [ישלך שם מושלם וסתמי -,-]
שירה [שלמות של ילדה!]
עדן [הבננה הראשית שלי:)]
שנינוש [אני מניחה שקוראים לך שני:)]
ורוני [גם אני דיירקשנית ובליברית חיחיחי:) אבל אני גם לובאטיק ומיקסרית לא יודעת מה איתך.]
אם אתן רוצות שאני אקדיש לכן, תרשמו ת'שם שלכן כי אני לא יודעת את של כולן ^^
לאב יו!
לי.. :)

What makes you BEAUTIFUL! פרק 7

demi_direction 27/07/2013 976 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבתן:)
הפרק מוקדש לבננות שלי:
אורי [כחלחלונת שלי^^]
נועם [ישלך שם מושלם וסתמי -,-]
שירה [שלמות של ילדה!]
עדן [הבננה הראשית שלי:)]
שנינוש [אני מניחה שקוראים לך שני:)]
ורוני [גם אני דיירקשנית ובליברית חיחיחי:) אבל אני גם לובאטיק ומיקסרית לא יודעת מה איתך.]
אם אתן רוצות שאני אקדיש לכן, תרשמו ת'שם שלכן כי אני לא יודעת את של כולן ^^
לאב יו!
לי.. :)

פרק 7..:)
*נקודת המבט של קים.*
"האוכל מוכן!" אמר לי הארי בחיוך, ובא לכיווני עם שתי צלחות אורז, וקצת מרק מעל. הוא שם צלחת אחת לידי, וצלחת אחת בשבילו, והגיש לי סכו"ם.
"תודה הארי.." הודיתי לו, מסתכלת לכיוונו וטועמת את האורז. "זה ממש טעים!"
"תודה:)" הוא אמר לי, לוקח ביס גדול מהאורז. "את מרגישה יותר טוב?"
"הרבה יותר טוב!" אמרתי לו, והמשכתי לאכול. אבל לא יכולתי להפסיק לחשוב על זאיין וזואי.. יכול להיות שהוא מעוניין בה?
טוב, אני צריכה לשמוח בשביל החברה שלי.
"את לא מעריצה שלנו?" הארי שאל אותי, למרות שהתשובה הייתה ברורה מאוד. "למה?"
"כי חשבתי שאתם להקה ששרה שירים בשביל הכסף, כל מה שמעניין אותם זה הבחורות שהם מקבלים מהפרסום שלהם, ולא באמת אכפת להם מהמעריצים שלהם.." אמרתי לו, פותחת את פי כדי לאכול צלחת מלאה באורז.
"אנחנו ממש לא כאלה.." הוא גונן עליהם, והסתכל עליי בחיוך. "כאילו, בחורות זה טוב.. מי לא היה רוצה שתהיה לידו איזו מישהי יפה? אבל זה לא הכל. מאוד אכפת לנו מהמעריצים שלנו, ואנחנו תמיד עושים את הכל בשבילהם.. ואנחנו תמיד מנסים שהם יהיו שמחים וחזקים." הוא אמר לי, וחשבתי על זה רגע. יכול להיות שאני בעצם לא אוהבת אותם בגלל החפירות של זואי?
"יכול להיות שזה נכון.." אמרתי להארי, והנחתי את הסכום בתוך הצלחת. "סיימתי!"
"עוד שניה סיימתי לפנייך.." הארי אמר ושיחק אותה 'בתחרות', אבל עדיין חייך את החיוך הכובש שלו. "תוותרי לי פעם הבאה?"
"נחשוב עליך.." אמרתי לו, וקמתי לפנות את הצלחות.
"איך הבטן?" הוא שאל אותי, וקם לעזור לי עם הכלים.
"יותר טובה.. אבל היא עדיין קצת כואבת." אמרתי לו, והוא התחיל לסבן את הכלים. נשמע תקתוק בדלת.
"תלכי לפתוח שניה, אני אסיים פה.." הארי אמר לי, והתחיל לשטוף את הכלים לבד.
"היי!" זואי אמרה לי כשנכנסה בדלת. "איך הבטן?"
"בסדר גמור.." אמרתי לה, ובאתי לסגור את הדלת, אך פתאום ראיתי את זאיין, ויצאתי לכיוונו.
"היי זאיין.." אמרתי לזאיין, ולא ראיתי חיוך על פניו.
"היי.. איך את והארי?" הוא שאל אותי, נשמע די מאוכזב ועצוב.
"בסדר גמור.." אמרתי לו, בוחנת את מראהו. "קרה משהו?"
"לא.." הוא אמר לי, ופתח את דלת ביתו. "לילה טוב."
נכנסתי חזרה הביתה, והארי בדיוק בא לצאת, כך יצא שהתנגשנו.
"אאוץ'.." אמרתי בצחקוק, והוא צחק יחד איתי.
"נתראה!" הוא אמרלי וחיבק אותי.
"ביי.." אמרתי לו, ונכנסתי הביתה.
*נקודת המבט של זואי*
נכנסתי לחדר שלי, ונעלתי את הדלת. התקשרתי מהר לטלפון של אן.רק שתענה כבר..
"היי זו, איך את?" אן ענתה לי לטלפון, ואמרתי לה מתרגשת.
"הכל הולך לפי התוכנית! נתתי לה את השתייה עם החומר שנתת לי, נראה לי אפילו הארי לא ייתקרב אליה מרוב כל הבחילות שהיו לה.." צחקתי בטלפון, ושמעתי את אן צוחקת איתי.
"ועשית את מה שאמרתי לך איתם? מה לומר להם?"
"ברור, אז מה? איך את מכירה אותי?" אמרתי לה בטלפון בנימת צחוק. "מכרתי לה שהוא ואני רקדנו סלואו, ולפי הקול שלה היה אפשר לשמוע שהיא חושבת שהוא מעוניין בי!" אמרתי לה בצחקוק, והיא צחקה איתי את צחוקה המתגלגל. "ואחר כך אמרתי לו שהיא עם הארי, והוא דואג לה ומפנק אותה.. ואני כזה אומרת לו, איזה חמודים הם ביחד וכאלה.. היית חייבת לראות אותו, הוא היה נראה כאילו הוא באמת חושב שהם ביחד!" אמרתי לה, והיא צחקה.
"ועכשיו, זאיין יהיה שלך…" אן 'חשפה'את התוכנית, וצחקנו שתינו.
"קודם כל, צריך לפעול לפי מה שאמרנו. שיחשוב לגמריי שאין לו סיכוי איתה, ושלה תרוץ המחשבה הזאת בראש שהוא מאוהב בי. וצריך שהוא יהיה שבור, כדיי שאני אהיה המלאכית שתחבוש לו את הלב!" אמרתי לה, ושמעתי תקתוק בדלת. "זאת בטח היא, ביי.." אמרתי לאן.
"ביי זו!" היא אמרה לי.
אנחנו נראה אם זאיין יהיה שלה ..:)


תגובות (11)

תודה על ההקדשה בננה ^-^
זואי הכלבה. אני אכה אותה. ~כעסכעס~
אבל הארי כזה חמוד שהוא מטפל בקים!! וואו.
אבל קים וזאי זאי יהיו ביחד. הם חייבים.
טוב תמשיכייי מהרררר!! 3> 3> 3>

27/07/2013 16:45

תודה על ההקדשה בננה ^-^
זואי הכלבה. אני אכה אותה. ~כעסכעס~
אבל הארי כזה חמוד שהוא מטפל בקים!! וואו.
אבל קים וזאי זאי יהיו ביחד. הם חייבים.
טוב תמשיכייי מהרררר!! 3> 3> 3>

27/07/2013 16:45

ואוו לא קראתי את פרק 6 ושהעלת את שבע צרחתי שיש שתי פרקים ואחותי לא הבינה על מה אני מדברת! חחחחחחחחחחחחחחחחח מושלםםםם!!!! אהאה וקוראים לי אופיר היוש:)
זה מושלם נדיר מדהים הורס מעלף מהממם משכר חושים תמשיכייי אוהבת עד הטורבאס של הבנים ובחזרה ווהו:)

27/07/2013 16:45

לילי זה מהמם תמשיכיי

27/07/2013 16:48

חחחח:)
אז רגע, עד עכשיו הגיבו לי 3 אופיר. אחת מהן סתם מוזרה, אחת מהן הפסיקה ואחת מהן זאת את!
את אופיר המזל שלי:)
ואני שמחה שאהבתן י'מושלמות!

27/07/2013 16:48

גו בננות כחולות!גו בננות כחולות! (אני זוכרת שפעם ראיתי בננה כחולה בדורה אבל מי יודע מה הלך לי בראש בגיל 3…) אז דרדסית משותפת שלי!
יצא מושלםםםםם ותמשיכי מהר
לאב יו לילו

27/07/2013 16:58

לאב יו דרדסיתוש :)

27/07/2013 17:10

כן קוראים לי שני זה לא ברור?

27/07/2013 20:08

״אההההה״ איזה פרק חמוווד חוץ מהקטע האחרון(שגם הוא יפה!!!!)
אבל איזה רשעעעעע
מהמם אני מתה על זה תמשיכי

28/07/2013 02:00

אני נשבעת לך שבא לי להרוג את זואי!
ככה היא הורסת לחברה שלה בגלל שהיא דלוקה על מישהו?
…עזבי..יש לי צרור של קללות להגיד אבל אני לא אגיד אותן -,-

28/07/2013 06:52

חחח שני זה ברור, פשוט רציתי להיות בטוחה :)
ותודה שאהבתן בננות:)

28/07/2013 09:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך