אמנדה סטיילס
אני עצובה. (ולא. זה לא קשור לפרק) :,(

?What To Do (עונה 2) פרק 7

אמנדה סטיילס 10/09/2013 1161 צפיות 9 תגובות
אני עצובה. (ולא. זה לא קשור לפרק) :,(

~~~לאחר עוד כמה חודשים~~~
"תכירי אמבר… טיילור סוויפט" מרטין ג'וניור הכיר לי עוד אחת.
"הייי" זייפתי חיוך. היא בחיים לא תחליף את דמי! אני ממש לא מבינה למה הוא ממשיך לנסות…
"אז.. אנחנו סומכים עליך, את בטח תצליחי לכתוב לה כמה להיטים" מרטין קרץ לי ועזב אותנו לבד
~~~לאחר כמה שעות~~~
אוקי אני כלכך טעיתי! טיילור מדהימה!! היא אמנם לא הכירה אותי לעומק כמו שדמי הכירה, אבל היא כזו חמודה! רוב הזמן צחקנו ודיברנו… כן הספקנו לעבור על כמה שירים אבל בקטנה.
~~~
"אז האם אמבר נייט הכוכבת הצעירה מצאה לה צמודה חדשה? ומה באמת קורה בינה לבין הארי סטיילס?” חייכתי לעצמי וסגרתי במהירות את הטלוויזיה. לא רציתי לשמוע אפילו עוד מילה.
הכל קורה כלכך מהר… הרבה פאפרצי, מעריצים, כתבות, ראיונות… טיילור היא ה"BFF” החדשה שלי.
כשמתאפשר לי אני הולכת לבקר את דמי ואנחנו מתעדכנות.. בעוד כמה ימים תערך החתונה של אן…
רק המחשבה על לראות את הארי מחדש גורמת לי לבחילה… אבל.. יהיה בסדר. אני מקווה.
~~~
"אמבר! את מוכנה?!” טיילור קראה לי מלמטה
"כן!! אני כבר יורדת!!” צעקתי לה בחזרה בזמן שסידרתי את כובע הגרב על ראשי
העפתי עוד מבט למראה וחייכתי לעצמי. אני כלכך הולכת לנצח.
http://www.polyvore.com/untitled_17/set?id=95765833 (מה שהיא לבשה כשהיא הגיעה למלון זה הסט עם הג'ינס הארוך)
-בנסיעה-
הנה אני. אמבר נייט המפורסמת, נוסעת בלימו ענקית עם טיילור סוויפט לחתונה של אן.
החתונה עצמה רק בעוד כמה ימים… אבל כל המוזמנים שוהים בבית המלון כמה ימים לפני…
אני הולכת לנצח את הארי. אני הולכת להראות לו כמה הצלחתי בלעדיו ושה"פרידה" ממנו לא השפיעה עלי
"על מה את חושבת?” טיילור פתאום שאלה אותי
"אממ.. סתם.. בטח אן מתרגשת לא?” צחקתי. היא לא יודעת על הארי. רק דמי יודעת ורק דמי תדע.
אני אוהבת את טיילור אבל למה שקרה עם הארי כבר אין חלק מהחיים שלי כיום.. זה מה שהיה פעם. בעבר. המשכתי לחשוב עליו בזמן שטיילור המשיכה לדבר…
הוא בטח יגיע עם אמה. ואני הגעתי בלי דייט… אלה אם כן טיילור נחשבת דייט. חייכתי כשחשבתי על זה.
העפתי מבט בטיילור שהמשיכה לדבר, לא שמה לב שאני לא מקשיבה לה בכלל.
השענתי את פני על אדן החלון והבטתי בנופים המתחלפים במהירות. לא הצלחתי להפסיק לחשוב עליו לשנייה וזה שיגע אותי!
"אמבר? אמבר? אמבר!!!” שמעתי פתאום את קולה של טיילור וקפצתי
“מה?! הבהלת אותי!” קראתי והיא צחקה
“הגענו!” היא אמרה ואני זייפתי אליה חיוך, וניסיתי להסתיר את הרעד שעבר בגופי.
“יאי!” החיוך שלי התעקם
המאבטחים שלנו עזרו לנו לרדת מהלימוזינה והסתירו אותנו מצלמי הפאפרצי.
נכנסנו במהירות למלון וסגרו ומאחורינו את הדלתות.
“את המזוודות לחדר 213 קומה 4” אמרתי בקבלה לאחר שקיבלתי את המפתחות לחדר שלי
“טיילור! לקחת את המפתחות לחדר שלך?” קראתי לה
“לא… אני אקח עוד מעט.. אני יורדת לחדר האוכל” היא ענתה לי
“אוקי.. אז ניפגש כבר בחדרים…” נופפתי לה ונכנסתי למעלית עם התיק הקטן שלי.
ירדתי מהמעלית כשהיא הגיעה לקומה 4 ועברתי במזדרון עד שהגעתי לחדר 213.
“הארי תפסיק!!” שמעתי מישהי צוחקת. מישהי מהחדר שלידי.
הורדתי את ידי מידית הדלת של חדרי והתקרבתי בשקט לחדר שלידי. סעמק. אינלי איך לראות מי בתוך החדר.. פתאום שמעתי קול נפילה ואת הארי גונח בחוזקה
“מטומטם! אמרתי לך להפסיק!” הקול המוכר של הבחורה נשמע והיא המשיכה לצחוק
“אני נופל ואת צוחקת?!” הלב שלי נעצר. עצמתי את עיני ונאנחתי
מכל מיליוני המוזמנים, אני חדר לידו? וליד החברה שלו?! יכול להיות יותר גרוע?!
עזבתי את הדלת שלהם ומיהרתי להיכנס לחדר שלי. זרקתי את התיק הקטן שלי על המיטה ונפלתי עליה
הרגשתי רטט מתחתי וקמתי מהמיטה. סמאלי נפלתי על האייפון שלי.
“אבא?” עניתי ונשכבתי בחזרה על המיטה
“אמבר? הגעת כבר? אני ודילן נגיע עוד שעתיים.. אני בפקקים פה.. אם את פוגשת את אן תמסרי לה שאנחנו נאחר קצת"
“אוקי אבא.. אוהבת.”
“גמאני אותך. ביי נסיכה"
“ביי אבא" חייכתי וניתקתי
קמתי מהמיטה ופתחתי את הדלת. המזוודות הגיעו. הודיתי לחדרן שהעלה אותן ודחפתי אותן פנימה במהירות. פחדתי שהארי יצא מהחדר עם החברה שלו.. לא היה לי מצב רוח לכלום..
הייתי באותו זמן במחזור והתעצבנתי מכל דבר קטן.. וגם כאב לי.
התחלתי לפרוק את המזוודות וכשסיימתי נכנסתי לשירותים והחלפתי לבגד ים. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=95879639
עטפתי מעלי את החלוק, נעלתי כפכפים והתקשרתי לטיילור
"אז ניפגש בבריכה עוד רבע שעה?” סיכמתי איתה וניתקתי
לקחתי את האייפון והמפתחות לחדר ויצאתי מהחדר.
"אמה.. אני יוצא" שמעתי את קולו של הארי וצעדים שמתקרבים לכיוון הדלת של חדרו
"ביי. אני אצטרף עוד מעט." שמעתי את אותה בחורה ענה לו. וואו. הוא לא החליף בחורה עדיין! זה בטח שיא חדש!
כשהבחנתי בידית הדלת של החדר שלו יורדת כלפי מטה רצתי מהר למעלית. לחצתי במהירות על קומת הקרקע. למה הדלתות לא נסגרות?! הארי רק התקרב ורציתי למות. יכול להיות יותר גרוע מזה?
בשנייה האחרונה הדלתות של המעלית נסגרו והארי נשאר שם המום. הוא לא הבחין בי נכון? הוא לא הבחין בי. נכון..? ניסיתי לסדר את נשימתי ונתמכתי במעקה שבעלית והבטתי במראה הגדולה שהייתה מודבקת על דפנות המעלית. סידרתי את שיערי ויצאתי במהירות מהמעלית.
~~~
"אוח!!! מה נסגר איתם?!” מלמלתי בשקט והזזתי במהירות את מבטי לכיוון אחר
זה כאילו שלאן שאני לא מסתכלת אני רואה את הארי ואת הזנזונת שלו "מתמרחים בקרם הגנה" עיוויתי את פני בגועל. איכס. כמה שהתאפקתי לא לצעוק להם 'תמצאו חדר!!' אבל ידעתי שהארי ישיג בדיוק את מה שהוא רוצה. צומי. אוח שיתפגר כבר!!!! קמתי בכעס מהכיסא נוח שלי ועשיתי את דרכי לכיוון הבריכה.
לטובתי התחלתי קצת ללמוד לדגמן וכל החרטות האלו אז ההליכה שלי משכה דיי הרבה תשומת לב. היו חסרים לי רק עקבים והארי היה זוחל אלי. לא יכולתי להתאפק ורציתי לראות את המבט שלו אז סובבתי טיפה את ראשי והבחנתי בהארי. אני יכולה להישבע שהעיניים שלו נצצו והוא בחן אותי. הוא פשוט קפא ולא הוריד את מבטו ממני לשנייה. סובבתי בחזרה את ראשי וחייכתי. כלכך ניצחתי בסיבוב הזה. נכנסתי למים ותצפתתי מרחוק על הארי והזנזונת שלו. ראיתי שהיא סוטרת לו בחוזקה והוא רץ אחריה ומחליק.
התחלתי לצחוק בחוזקה עד שנרטבתי כולי.
"נהנית שאני מסתכל עליך ככה נכון?” הרגשתי את הארי לוחש לי באוזן
"איכס תעוף ממני עכשיו!” החיוך נמחק מפני
"את צריכה להכיר את אמה היא כזו סקסית" הוא הוסיף, מחייך אלי חיוך מעצבן
"אני יודעת. היא כוסית" אמרתי לו בציניות
"זה לא מעצבן אותך?” הוא התפלא
"לא! למה שזה יעצבן אותי?!” לא הבנתי למה אני ממשיכה לדבר איתו
"זו בדיוק אותה השיחה שהייתה לנו לפני כמה שנים" הוא מלמל
"מרתק. ביי לך הארי" השארתי אותו חושב בבריכה.
חטפתי במהירות את המגבת והדברים שהיו לי על הכיסא ורצתי לחדר שלי. לא חיכיתי אפילו למעלית…
פשוט רצתי למעלה, לכיוון החדר שלי וכמה שיותר מהר.
כשהגעתי סופסוף לחדר שלי פתחתי במהירות את הדלת ונכנסתי פנימה.
זרקתי את הדברים שלי ונכנסתי לאמבטיה. הורדתי את בגד הים מעלי ונשכבתי בתוך האמבטיה, מלאת הקצף, ונחתי. זה היה כלכך מרגיע..
~~~
"אמבר!” שמעתי קריאה שהעירה אותי
"אמבר!! זו לו! אני חייבת עזרה!” לו, הסטייליסית של הבנים קראה שוב
"אני מיד יוצאת!” נעמדתי במהירות ושטפתי מעלי את כל הקצף. יצאתי והתנגבתי במהירות והתלבשתי.
"אני מצטערת.. הייתי במקלחת ו-”
"לא נורא.. אני מצטערת שאני מפריעה לך.. אן אמרה לי שאני אוכל למצוא אותך פה. תראי, אני חייבת עזרה!”
"מה?” חייכתי אליה
"אני יוצאת ולא מצאתי בייביסיטר ללוקס.. ניסיתי לדבר עם הארי אבל הוא לא ענה לי… סימסתי לו והוא לא חזר אלי… אני ממש חייבת לצאת ולא מצאתי-”
"זה בסדר. אני אשמור עליה.” צחקתי
"תודה תודה תודה! הצלת אותי!” היא משכה אותי לחיבוק
"חחח אוקי זה בסדר" צחקתי והיא שחררה אותי
"אז אממ.. תבואי לחדר שלנו עוד שעתיים" היא סיכמה ואני הנהנתי
חזרתי לחדר והתחלתי להסתרק. השעה הייתה 3 וחצי וכבר הייתי צריכה לרדת לחדר האוכל
סידתי את השיער וירדתי לחדר האוכל. (http://www.polyvore.com/untitled_17/set?id=95765833 )


תגובות (9)

אמ' אל תהיי עצובה תהיי שמחה! ותמשיכיי

10/09/2013 10:01

למה מה קרה חמדמדה?
ותמשיכי! ואם את לא זה יעלה לך ביוקר… ~פרצוף מרושע~

10/09/2013 10:27

לא לא להיות עצובה לחייך חיוך גדול גדול,טוב?
ולהמשיך

10/09/2013 10:54

תמשיכיייייייייייייייי

10/09/2013 13:31

דייי תמשיכייי :)

10/09/2013 13:59

בלי עצב!!!!!!!!!1
תמשיכיייי

11/09/2013 05:08

תמממשיייכייי!!!! ואם את צריכה משהו תשלחי לי הודעה!! אני תמיד כאןןן

11/09/2013 07:10

אלתהיי עצובה !!!! תאמת שגמאני אוף :'(
תתמשיכיי פליזז

12/09/2013 12:08

אעאעאעאע תמשיכיייייי!!!!!!!!

16/09/2013 16:40
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך