Lee Malik Segal
החלטתי להעלות פרק בכל זאת כי הרבה ביקשו ...
זה פרק מלחיץ, מקווה שתאהבו ♥

Who are you? – פרק 10

Lee Malik Segal 02/03/2013 875 צפיות 5 תגובות
החלטתי להעלות פרק בכל זאת כי הרבה ביקשו ...
זה פרק מלחיץ, מקווה שתאהבו ♥

"בוקר טוב" מרי התעוררה. "איזה בוקר?! עכשיו 3 בצהריים!" לואי צרח בקול צפצפני. "מהה?! איחרתי לצילומים!" היא שמה את ידה על פיה בתדהמה. "אל תדאגי. התקשרי לעמליה ואמרתי לה שאת חולה." הוא שחק לה בשיער. "תודה לואי, אני מתה עליך." היא נישקה אותו בלחי. "איך הבטן?" הוא שאל. "חוץ מזה שאני רעבה מוות, הכל טוב!" היא עיקמה את פרצופה. "מה להביא לך לאכול?" הוא שאל מלטף את ראשה. "בא לי מרק גזר." היא חייכה חיוך חמוד. "יאאא! אני אוהב מרק גזר." הוא אמר ודהר למטבח. "אז מה עושים היום?" היא שאלה לוגמת מקערת המרק שלה. "חשבתי שנצא לאיזה מועדון." הוא הציע וקרץ בשובבות. "נשמע נחמד" היא נישקה אותו נשיקה קלילה על שפתיו. "את רוצה להתקלח קודם, או שאני אכנס למקלחת?" הוא שאל. "אני-מקלחת-עכשיו-לא-התקלחתי-יומיים!" היא צעקה וקמה למקלחת.
אחרי המקלחת היא לבשה את זה:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=73707132
"איזו מהממת!" לואי נשק אותה נשיקה קטנה על השפיתיים שהפכה לצרפתית פרועה.
"זה בסדר אם גם השאר יבואו?" הוא שאל במתיקות. "בטח למה לא?" היא חייכה אליו חיוך לבבי. "אני אתקשר להגיד להם שזה בסדר." הוא אמר וכעבור 10 דקות נשמע צופרה של המכונית הגדולה של זאיין מלמטה.
הם הגיעו לבר והתחילו לרקוד. לואי ומרי רקדו צמודים אחד לשני שכל כמה שניות הם מתנשקים.
"מה תרצו?" שאל הברמן כאשר הם הגיעו לבר המשקאות. "הכי חזק שלך!" לואי אמר לו כבר חצי שיכור. "זה חזק מהתחת! זהר עם זה…" הברמן הגיש שתי כוסות, אחת ללואי ואחת למרי. "מוכנה?" לואי שאל את מרי והיא הנהנה בראשה. "שלוש… שתיים… אחת… ו…" הוא אמר ושניהם שתו את הכוסות שלהם בלגימה אחת. "וואו את טובה!" הוא אמר כשראה שהיא גמרה את הכוס שלה לפניו. "טוב אני חייב להשתין, חכי לי פה." לואי אמר ורץ לשירותים של המועדון.
לפתע מרי הבחינה בו. הוא נשען על הקיר בפינה שידיו שלובות אחת בשנייה. הוא עדיין לא הבחין בה, למזלה. "פאאק" היא מלמלה לעצמה מחפשת את לואי או מישהו אחר שיוכל לעזור לה.
היא ראתה את זאיין יושב בבר בלי לשתות כדי להישאר פיקח לנהיגה הביתה.
"זזזאאאיייןןן!!!!" היא צרחה עליו. "מה?" הוא נבהל. "אני צריכה שתיקח אותי מפה עכשיו!" היא צעקה. "למה?" הוא שאל בהפתעה. "אני לא יכולה להסביר… פשוט קח אותי!" דמעות החלו לזלוג מעיניה.
עכשיו ג'ק כבר קלט אותה והיה לו מבט של רצח בעיניים.
"טוב… תאספי את כולם ונצא." זאיין אמר בנועם. "אין זמן! קח אותי מכאן עכשיו!!!!" היא צרחה בכל גרונה. "טוב, תירגעי… נלך." הוא אמר והתחיל ללכת לכיוון המכונית. "זאיין מהר יותר!" היא צעקה בעצבנות. "וואי מה עובר עלייך?" הוא התעצבן עליה. פתאום היא הרגישה חבטה עזה פוגעת בפניה.
"זזזאאאאייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!" היא צעקה בכל כוחה.


תגובות (5)

תמשיכי מהר איזה מתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/03/2013 06:10

תמשיכיי!
אני במתח!!!

02/03/2013 07:14

לילוש אני כבר באתי להתאמן על איך לצעוק עלייך שאת לא העלת והיה לי משעמם בסופ"ש אבל את העלת!!!!1
דיי אני זקוקה נפשית להמשך
וזאין, זה למה (סורי הייתי חייבת)

02/03/2013 10:20

תמשיכייייייי אני במתח !!

02/03/2013 12:02

גררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
נכון שסיפרתי לך על הסיפור שלי? הסוטה עד מאוד? אז נכנסתי אליו דרך הטלפון בשביל להמשיך קצת לכתוב, אחרי שאת הלכת לאשכול ואז לחצתי על החץ וזה אמר לי 'אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את מה שכתבת?' ואני הייתי בטוחה שמדובר במה שכתבתי עד עכשיו ופתאום אני קולטת שהסיפור נמחק!!!!!!! עכשיו אני צריכה לשחזר וזה יקח שעות!

03/03/2013 07:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך