Lee Malik Segal
אני מעלה עכשיו עד פרק 7 כי אני מעלה גם בפייסבוק ואני רוצה שזה יהיה ביחד ...
לא להתעצבן עליי (:

Who are you? – פרק 3

Lee Malik Segal 26/02/2013 757 צפיות תגובה אחת
אני מעלה עכשיו עד פרק 7 כי אני מעלה גם בפייסבוק ואני רוצה שזה יהיה ביחד ...
לא להתעצבן עליי (:

נייל התיישב גם הוא. "אתה חושב שאני נחמדה?" היא שאלה בחצי חיוך. "אני חושב שאת סקסית." הוא אמר וגרם לה להסמיק. "תו…תודה?" היא הייתה נבוכה מאוד. נייל סימן בידו ללואי לצאת, וכך הוא עשה. "ראית את הכתבה בעיתון?" הוא אמר והניח את ידו על כתפה. "תשמור מרחק." היא פלטה וזזה ממנו. "מרמר אל תהיי כזאת קשה…" הוא נסה לרכך אותה. "ודי כבר עם הכינוי הזה!" היא הגבירה את קולה. "אבל מרמר זה נחמד…" הוא חייך אליה. "ביי" היא אמרה ויצאה החוצה. "היא ממש אגוז קשה לפיצוח…" הוא אמר לעצמו כשהיא יצאה. עמליה הגיעה וטפחה על כתפה. "אני רואה שמתפתח משהו בינך לבין נייל." עמליה אמרה בחיוך. "לא, לא ממש…" האמירה הביכה את מרי. "אל תתביישי. זה דוקא מתאים עכשיו. בזמן האחרון יש הרבה שמועות שנייל גיי, וזה יוכיח שהוא לא." עמליה גרמה לה להרגיש נבוכה עכשיו. "אני לא חושבת שמתאים לי עכשיו קשר." מרי פסקה והסיטה את מבטה מעמליה. "בכל מקרה, המון הצלחה בסרט." עמליה אמרה והמשיכה בדרכה. יבבה קטנה נשמעה באוזני מרי. היא הלכה בעקבות הקול עד שהגיעה אל חדר האוכל. "הכל בסדר?" היא שאלה שהבחינה בדמות יושבת על כיסא שדמעה קטנה זולגת על לחייה. הדמות הפנתה את ראשה ומרי הבחינה שזה לואי. "כן" הוא השיב בחדות מנגב מהר את הדמעות. "מה קרה לואי?" היא התיישבה לידו. "אני ואלינור נפרדנו." הוא נקר את עיניה במבטו. "אלינור זאת החברה שלך?" מרי הסיקה לבד. "החברה שלי לשעבר." הוא תקן אותה. "ולמה נפרדתם?" היא שאלה ברכות מנסה לו להכאיב לו. "כי נמאס לה ממני. היא הייתה איתי כי היוויתי לה שינוי מרענן, אבל עכשיו שכבר קצת משעמם לה? היא נפרדת ממני." הוא אמר בכנות. "תחשוב על הצד החיובי, עכשיו אתה רווק חופשי. אתה יכול לעשות מה שבראש שלך." היא עודדה אותו. "כמו את זה?" הוא אמר ונשק אותה. בניגוד לנשיקה שנייל הציע לה, לנשיקה הזו היא נענתה, ואף החזירה נשיקה בחזרה. זו הייתה נשיקה קצרה בלי לשון, רכה ועדינה. "לואי…" היא אמרה אחרי הנשיקה ואחזה בחזה שלו. "כן בייב" הוא השיב לה מלא להט. "אני…" היא התחילה לומר אך הקריזה קטעה אותה. "כל השחקנים בסצנה 9 נא להתייצב באולפן השקוף." נשמע קולה של המזכירה. "זה אתה." מרי אמרה עם נימת עצב בקולה. "ביי בייב" הוא הדביק נשיקה על לחייה. מרי צפתה בחזרות דרך הקיר השקוף של האולפן וחשבה איזה מדהים זה היה אם היא הייתה בפנים, קרובה יותר ללואי. היא מאוהבת בו, היא ידעה זאת בבירור. נייל שהבחין שהיא צופה בהם קרץ לה ולבה נצבט. איך היא תוכל לשבור את הלב של הילדון הזה?! הוא כל כך תמים שזה כואב… שהחזרה נגמרה לואי נשק לה והיא ראתה את ההבעה העליזה של נייל מתחלפת בהבעה מעוררת רחמים. נייל השפיל את ראשו והלך משם. "מה קרה בייב?" לואי הבחין שמשהו קרה. "קשה לי לראות את הילד הזה עצוב…" היא ענתה בכנות והסתכלה על נייל אוכל בחוסר תיאבון. "אני אוהב אותך." הוא אמר וחבק אותה. "את לא נראית כמו בחורה כזאת." קרלי אמרה למרי שראתה אותה בחדר ההלבשה של הבנות. "איזו בחורה?" מרי התעניינה. "כמו בחורה שגורמת לבנים להתאהב בה ואז יוצאת עם חבר טוב שלהם." קרלי אמרה וגרמה למרי להרים גבה. "אני לא גרמתי לנייל להתאהב בי…" היא היתממה. "אחותי את פירלטטת אתו." קרלי אמרה מוכיחה. "לא, אני לא… זה הוא שנצמד אליי." מרי הצטדקה. "מה שתגידי." קרלי נופפה בידה לביטול. "הלו?" מרי ענתה לשיחת הטלפון שהתקבלה במכשירה. "את רעה! כל כך רעה!" יבב האדם שדיבר אתה. "ממ…מה עשיתי?" היא גמגמה בתשובה. "לי וללואי יש ריב קטן ואת ישר מנצלת את זה כדי לקחת לי אותו?" מילותיה של הבחורה, שמרי הסיקה שהיא אלינור, צרמו לה. "אני לא התכוונתי…" היא מלמלה מתביישת בעצמה. "אל תגידי 'לא התכוונתי'! עם כבר החלטת שאת רוצה להיות רעה אליי תעשי את זה עד הסוף! ותמסרי ללואי שהוא אידיוט מזדיין!" היא צרחה וניתקה את הטלפון. בוכה, היא הלכה לשירותים והסתכלה בהשתקפותה במראה. הטלפון שלה רטט בכיסה. "מה?!?!" היא התנפלה בדמעות על האדם שבטלפון. "בייב, הכל בסדר?" לואי שאל. מרי פצחה בשצף חדש של דמעות. "מה קרה מותק?" לבו נצבט מהבכי המר שלה. "אלינור מוסרת שאתה אידיוט מזדיין!" היא צעקה לתוך השפופרת וניתקה. היא שטפה את פניה ופסעה לכיוון חדר ההכנות שהוקדש לה. דפיקה נשמעה בדלת. מרי שתקה בתקווה שהאדם שדפק יחשוב שאין שם אף אחד ויוותר, אך הדלת נפתחה. "מרי?" לואי נכנס. "מה קורה איתך?" הוא שאל והתיישב לידה. היא כמו התעלמה מקיומו וקראה את הטקסט שקיבלה למען להעסיק את עצמה. "אלינור פגעה בך נכון? אם אני רק אתפוס אותה אני…-" הבכי הרועש שלה קטע אותו. "את רוצה שאני אדבר איתה?" הוא ניסה לשפר את מצב רוחה. "לא" היא ירתה. "אלינור הזאת… אני לא מאמין שפאקינג הייתי איתה במשך שנתיים!" הוא התרעם. מרי הרימה את התיק שלה ויצאה החוצה בריצה. "מרי?" הוא צעק אחריה, אך היא נעלמה כלא הייתה. "אלינור אנחנו צריכים לדבר." לואי שלח לאלינור מסרון. "אז בוא אליי לדירה." היא שלחה לו הודעה בחזרה.


תגובות (1)

תמשיכי מושלם ^..^

26/02/2013 06:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך