Lee Malik Segal
זה הפרק האהוב עליי D:

Who are you? – פרק 8

Lee Malik Segal 26/02/2013 820 צפיות 8 תגובות
זה הפרק האהוב עליי D:

"מרי את בסדר?" לואי רץ אחריה.
"כ..כ.." היא התחילה להגיד אבל נקטעה כשהקיאה לתוך האסלה.
"לאב את בסדר?" הוא שאל בדאגה. מרי נמרחה על הרצפה והתחילה לבכות.
"את יכולה להסביר לי מה קרה?" לואי שאל בייאוש.
"זה ג'ק… לפני ארבע וחצי שנים הוא…" היא התחילה לומר אך הדמעות חנקו אותה.
"מה הוא עשה לך???" הוא כווץ את אגרופיו.
היא לקחה נשימה עמוקה והתחילה להסביר: "כשהייתי בת 16 והוא היה בן 18 היינו חברים. יום אחד שישנתי אצלו הוא… התחיל להפשיט אותי ו… אז הוא עשה את זה איתי, בכוח. הוא אנס אותי." כל מילה שהיא אמרה הרתיחה את לואי עוד יותר עד שהוא התפוצץ.
"מה הוא חושב לעצמו?!?! ועוד אחרי זה לבוא לכאן?!" הוא זעם.
"ועכשיו אני מפחדת כי אז הוא חתם את השיחה כשאמר: 'אני עוד לא גמרתי איתך, אנחנו עוד נפגש.' " היא בכתה אל תוך החזה שלו.
"די נסיכה, הוא לא יעשה לך כלום. אני פה אתך." הוא נשק לה על המצח. "ועכשיו תשטפי פנים ונחזור לכולם."
בצעדים כבדים וצולעים מרי חזרה לשולחן כשהיא אוחזת בידו הגדולה של לואי. "מרי את בסדר? את נראית חיוורת…" לאוני הניחה את ידה על מצחה. "וואו! ילדה את רותחת!" היא נבהלה. "אולי עדיף שתחזרו הביתה ונפגש ביום אחר…" היא הציעה שראתה שמרי גם מסוחררת מעט.
ג'ק שלח למרי מבטים רצחניים. היא רצתה להראות לו שלא אכפת לה, שהיא אמיצה, שמה שהיה היה, שהמפגש אתו לא משפיע עליה מנטלית או פיזית, אך היא כשלה. ראייתה היטשטשה, קולות חדלו להישמע באוזניה, כל איבריה כאבו, והדבר האחרון שזכרה היה את לואי תופס בה רגע לפני שפגשה את הרצפה.

"מרי? תישארי איתי… מרי? מרי? את שומעת אותי? מרי הכל בסדר? אם את שומעת תגידי משהו, טוב?" היא רצתה להגיד לו ששום דבר לא בסדר, שהראש שלה מתפוצץ, שהיא מרגישה כאילו היא עוד רגע עומדת למות, אך שום מילה לא יצאה מפיה. זה כאילו שמשקולת כבדה שוכבת על גופה ולא נותנת לה לזוז או לדבר. "מרי? מרי? תישארי איתי! מרי תישארי בהכרה! מרי את שומעת אותי? מרי תעשי תנועה, תדברי, משהו!" היא לא רצתה להדאיג אותו, היא רצתה שהוא ידע שהיא שם אתו, אך היא לא הצליחה להוציא הגה. הוא אמר משהו, משהו בקשר ל-ללכת ול-להישאר בהכרה. להישאר בהכרה, היא צריכה להישאר בהכרה! איך היא עושה את זה? זה לא בשליטתה! היא ניסתה להגיד משהו, משהו כמו 'אני בסדר' או 'הכל טוב איתי', משהו שיראה לאדם שדיבר אתה שהוא לא צריך לדאוג. סוף סוף היא הצליחה לפתוח מעט את עיניה. היא ראתה תלתלים וכתום. "מי אתה?" היא שאלה בקול חרוך. "מרי? זה הארי. לואי הלך להביא אוכל, הוא כבר יחזור. להביא לך משהו בינתיים?" הוא הפציץ אותה בשטף של מילים. "מ…מים" היא מלמלה בקושי. "מים? אני רץ להביא לך מים! בינתיים תישארי כאן ואל תזוזי לשום מקום!" הוא אמר והתחיל לרוץ בשיא המהירות.
הארי הגיש לה כוס גדושה במים אך ידה רעדה וכל המים נשפכו על חולצתה הכתומה. הקרירות של המים רק הוסיפו לתחושתה הרעה וגרמו לה גם לרעוד מקור.
"אומייגאד את קופאת מקור! אני הולך להשיג לך בגדים יבשים…" הוא אמר ונעלם כלא היה.
"נסיכה שליייי!" לואי נכנס לפתע. מרי רצתה לענות לו אבל לא הצליחה. "זה בסדר לאב את לא צריכה לענות לי… הבאתי לך בגדים חמים מפרי, חברה של זאיין, כדי שאם תרצי תוכלי להחליף." הוא אמר והגיש לה שקית עם הבגדים האלו:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=73695184
"תודה לואי" היא אמרה בקול צרוד שהפחיד אפילו אותה.
"אין בעיה לאב, כל מה שתרצי." הוא נשק אותה על המצח.


תגובות (8)

מושללם!#@
תמשיכי!!

27/02/2013 03:53

הורסת
ובכל זאת
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!!

27/02/2013 05:37

תמשיכי

27/02/2013 05:45

תמשיכיי!!

27/02/2013 06:31

תמשיכי מהמם ♥♥

27/02/2013 07:28

אני שונאת את הדר ואני לא רוצה לראות אותה יותר בחיים
לי היא אמרה לי לכי תזדייני
אני יודעת שאת כחולה אז לא אכפת לך אבל היא אמרה את זה בגלל הארי! את קולטת שהארי, מישהו שלא יודע שהיא קיימת בכלל, יותר חשוב לה ממני?!?!?!?!?! היא ממש סתומה
סליחה, לא סתומה, היא זונה זנותית ביותר
זה מה שהיא

27/02/2013 08:29

גם לי זאאין יותר חשוב ממך .
חחחח סתאאם אתם חשובים לי באותה מידה ♥
You are my life !!!

27/02/2013 09:38

בדיוק אצלך זה סתם ואצלה זה לכי תזדייני
אני שונאת אותה
היא פשוט מגעילה
גם איך שהיא אמרה את זה פשוט גרמה לי לרצות להקיא

27/02/2013 10:53
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך