Lee Malik Segal
יצא משעמם בטירוף, אבל בפרק 10 העניינים מתחילים להתחמם ; )

Who are you? – פרק 9

Lee Malik Segal 27/02/2013 799 צפיות 8 תגובות
יצא משעמם בטירוף, אבל בפרק 10 העניינים מתחילים להתחמם ; )

"נסיכה את לבושה?" לואי צעק לי שהוא עם גבו אליי. "כן" אמרתי והוא הסתובב.
לבשתי את זה:
http://www.polyvore.com/chttp://www.polyvore.com/untitled/set?id=73697290
"מה זה?! ככה את הולכת?" הוא צרח. "כן, מה הבעיה?" "הבעיה היא שאת חולה, ואת לא יוצאת ככה מהבית!" הוא אמר בטון אמהי. "טוב אמא!" אמרתי ושמתי מעיל עור מעל.
"איך את מרגישה?" הוא הניח לה יד על המותן. "יותר טוב, אני על כדור עכשיו." היא אמרה מחזקת את האיפור שלה. נשמעה דפיקה בדלת. "כמה זמן לוקח לכם!! אנחנו כבר צריכים לצאת!" הארי צרח מבעד לדלת.
"אנחנו יוצאים" לואי אמר ואחז בידה של מרי. "איך את מרגישה?" הארי חייך אל לואי במתיקות. "טוב יותר" היא השיבה לו בחיוך. "האוטובוס לשדה תעופה יוצא בעוד רבע שעה אז כדאי שנמהר." הארי אמר והם התחילו לרדת.
*במטוס*
לוואן דיירקשן ומרי שנסעה עם לואי היה מטוס משלהם שהלהקה שכרה כדי להמנע מהיתקלות במעריצות צורחות. ליאם וזאיין ישבו אחד על יד השני, הארי ונייל ישבו אחד על יד השני ולואי ומרי ישבו אחד על יד השני.
"לאב אני לא מרגישה טוב." מרי אמרה ללואי שמה יד על בטנה.
"אולי תיקחי עוד כדור?"
"לקחתי כבר שלושה כדורים!"
"רוצה שאני אבקש תה מהמטבח?"
לא, אני רוצה להקיא!" היא אמרה ורצה לשירותים להקיא את נפשה.
"את בסדר?" לואי שאל נחרד ממראה פניה החיוורות. "הבטן שלי מתהפכת…" היא אמרה בולעת כדור נוסף. "אנחנו תכף מגיעים לאב, בינתיים נסי להרדם." הוא אמר מסלסל את שיערה החלק והארוך. כעבור חמש דקות מרי נרדמה על לואי למשך שאר הטיסה.
"הגענו נסיכה" הוא אמר לה ונישק לה את הלחי. "אין לי כוח…" היא מלמלה. "אני אעשה לך שק קמח." הוא אמר והרים אותה על גבו שהיא חצי ישנה.
כשהם הגיעו למלון הוא הניח אותה על המיטה בחדר שלה שהפך להיות גם שלו לאחר שהפעיל פרוטקציות. "לילה טוב נסיכה, שיהיו לך חלומות ערבים."


תגובות (8)

תמשיכיייייייי !!

27/02/2013 10:17

תמשיכייי!!

27/02/2013 10:20

תמשיכי!!!!!!!!
ואין לי מצב רוח):

27/02/2013 10:39

תמשיכככי!!

27/02/2013 11:28

תמשיכככי!!

27/02/2013 11:29

תמשיכי ומהר מושלם (:

27/02/2013 11:31

תמשייכי !!

27/02/2013 11:46

לי ממש יפה :-) תקראו גם את הסיפור שלי בבקשה ותכתבו לי איך הוא….זה פרק ראשון אז קצת משעמם..אבל עדיין..https://www.tale.co.il/סיפורי-אהבה/מייקל-הנס-שלי-and-lt%3B3-פרק-1.html

28/02/2013 22:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך