המשך יבוא...

You&I פרק 11

29/05/2014 1008 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 11:
"טוב אני הולכת לבית שלי." אמר הארי ומיד שאל את קייט ואשלי "אתן באות?"
"אני אבוא," השיבה לו קייט.
"ואת?" הארי שאל את אשלי.
"אני אשאר פה קצת." אמרה אשלי.
"בסדר, בואי קייט." אמר הארי.
"להתראות," אמרה קייט.
"להתראות," השיבו לה כולם.
"ביי," אמר הארי.
"ביי," השיבו לו כולם והם הלכו.
"טוב גם אני הולך." אמר נייל.
"ביי," כולם השיבו לו והוא הלך. הוא הלך בגלל זאיין הוא לא רוצה להיות קרוב אליו. הוא נישק את מי שנייל אוהב אחרי שהוא עודד את נייל ואמר לו שהוא (נייל) ואשלי בטוח יהיו ביחד, נתן לו תקווה וניפץ אותה.
"גם אני הולך," אמר לואי.
"ביי," הם השיבו והוא הלך. הוא קיווה שנייל לא התרחק, הוא שם לב שקרה משהו בין נייל לזאיין והוא רוצה להבין למה. לואי ראה את נייל ורץ אליו. "נייל," אמר לואי ונייל הסתובב אליו.
"מה לואי?" שאל נייל.
"אני צריך לדבר איתך." אמר לואי.
"על מה אתה רוצה לדבר איתי?" שאל נייל מסוקרן מאוד.
"מה קרה בינך לבין זאיין." שאל לואי. הוא קיווה שהוא סתם מדמיין ולא קרה ביניהם שום דבר רע.
"לא קרה כלום," השיב נייל במהירות ושיקר.
"עכשיו תספר לי את האמת!" דרש לואי רוצה לדעת את האמת.
"אני לא רוצה לדבר על זה." אמר נייל ללואי. "ידעתי שקרה ביניהם משהו!" חשב לעצמו לואי.
"נייל אני מכבד את זה שאתה לא רוצה לספר לי מה קרה ולכן לא אלחץ עליך לספר אבל אני הייתי שמח לדעת ואם אתה צריך משהו לא משנה מה אתה מוזמן לפנות אליי." אמר לואי לנייל.
"אם אני אצטרך משהו אני אפנה אלייך." אמר נייל.
"יופי," אמר לואי והלך משם. נייל לא רצה לספר לו כדי שבמקרה זה לא יסכסך בין לואי לזאיין, אולי נייל שונא את זאיין אבל הוא לא רוצה לגרום לו סבל רב וזאיין מאוד חשוב ללואי. לואי הלך לביתו מקווה שנייל יספר לו ונייל הלך לביתו חושב על זאיין ואשלי. "הם מתאים!" חשב לעצמו נייל ומיד שאל את עצמו "למה אני חושב ככה? אני אוהב אותה ורוצה שהיא תהיה איתי ולא איתו! איני אמור להרגיש כך."
המשך יבוא…


תגובות (7)

תמשיכי

29/05/2014 09:34

    תודה ♥

    29/05/2014 10:30

תמשיכייייייי מדהים!!!!!

29/05/2014 09:47

    תודה ♥

    29/05/2014 10:31

תמשיכי אני מתה על הכתיבה שלךך

29/05/2014 10:27

    תודה ♥

    29/05/2014 10:31

המשכתי ♥

02/06/2014 23:09
סיפורים נוספים שיעניינו אותך