המשך יבוא... טוב זה פרק יחסית קצר. בסיפור לא אני לא אתאר באופן מיני דברים אבל כן יהיה אונס (לא מתואר). אני בעצמי לא אוהבת לקרוא קטעים בעל תוכן מיני ולכן זה לא יהיה סיפור מיני. לא מתוארים פה דברים חוץ מנגיד זה שהוא הוריד לה את הבגדים ושהוא אמר לא שהוא יאנוס אותה.

You&I פרק 21

05/08/2014 991 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא... טוב זה פרק יחסית קצר. בסיפור לא אני לא אתאר באופן מיני דברים אבל כן יהיה אונס (לא מתואר). אני בעצמי לא אוהבת לקרוא קטעים בעל תוכן מיני ולכן זה לא יהיה סיפור מיני. לא מתוארים פה דברים חוץ מנגיד זה שהוא הוריד לה את הבגדים ושהוא אמר לא שהוא יאנוס אותה.

You&I פרק 21:
כאשר האיש הגיע ליעדו. הוא הוציא את אשלי והכניס אותה אליו. אשלי ראתה שזה מחסן נטוש. הוא הושיב אותה על כיסא וקשר אותה אליו. הוא קשר גם את פיה כדי שלא תוכל לצעוק. הוא הוריד את המסכה שלו ואשלי ראתה בחור שנראה לה בן גילה. מרוב פחד היא התחילה לבכות. היא קיוותה שזו רק איזו מתחיה מרושעת ולא אמיתי. הוא התקשר למישהו. "אדוני?" הוא שאל. אשלי שמעה משהו מהצד השני אך היא לא הבינה מה.
"כן, היא פה." החוטף שלה אמר. האיש השני אמר משהו שגם אותו לא הבינה אשלי. הם המשיכו לדבר ולדבר ואשלי לא הקשיבה. כעבור בערך חצי שעה נכנס מישהו והתקרב. "מי זאת?" הוא שאל.
"מי שאמרת לי לחטוף." החוטף אמר.
"לא." הוא אמר.
"מה לא? היא הייתה בבית של הארי סטיילס והיא לא נראית כמו אמא שלו אז היא אחותו." החוטף אמר לו. אשלי לא הבינה מדוע החוטף רצה לחטוף את ג'מה אבל היא שמחה שחטפו אותה ולא את ג'מה. היא ניסתה לדבר ולצעוק עליהם אבל היא לא הצליחה בגלל הבד שקשרו לה בפה.
"זאת לא ג'מה סטיילס!" האיש צעק והוריד לאשלי את המטפחת מהפה.
"מה השם שלך?" הוא שאל.
"אשלי," היא השיבה בקושי ועדיין בכתה מרוב פחד. הוא קשר לה שוב את הבד לפה וצעק על החוטף שלה, "חתיכת אידיוט! זאת לא ג'מה סטיילס! חטפת את הבחורה הלא נכונה."
"מצטער," אמר החוטף והשפיל את ראשו.
"עוף מפה!" נבח עליו האיש והחוטף הסתלק.
"בת כמה את?" שאל החוטף והסיר את הבד מפיה.
"מה רציתם מאחותי?!" היא שאלה אותו כועסת מתעלמת מהשאלה שלו.
"תעני לי!" הוא צעק עליה.
"אני אשלי ואני בת עשרים ושתיים." היא אמרה.
"את נראית בת שש עשרה אולי שבע עשרה." הוא אמר לה.
"אני לא משקרת לך." היא אמרה לו בפחד.
"מה אתה רוצה ממני?" היא שאלה אותו.
"לא ממך מאח שלך." הוא אמר לה.
"הארי? מה הארי עשה לך?" היא שאלה.
"לא לי לבת שלי." הוא אמר.
"מה אח שלי עשה לבת שלך?" היא שאלה.
"הוא מכריח אותה להיות חברה שלו." האיש אמר.
"קייט? קייט אוהבת את הארי והוא אותה. הוא לא היה מכריח אותה לעשות כלום." אמרה אשלי בהתגוננות על אחיה. הבוס של החוטף התחיל לצחוק.
"אולי עכשיו הוא אוהב אותה אבל אני יודע את האמת. פעם אחת הוא היה במסיבה שיכור והוא אנס אותה. אחר כך הוא איים עליה שאם היא תספר על זה למישהו הוא יהרוג אותה ואז הוא הכריח אותה להיות החברה שלו. עברו מאז כמה שנים, עכשיו היא כנראה אוהבת אותו." אמר לה האיש.
"אני עדיין לא מבינה למה רצית לחטוף את אחותי." אמרה אשלי.
"וואו ילדה את יותר מטומטמת משחשבתי שאת. הארי אנס את הבת שלי ואני אאנוס אותך כנקמה. רציתי את אחותך אבל אני משער שאת חשובה לו אם היית בבית שלו." הוא אמר לה. "מה את בכלל בשבילו?"
"אחותו החורגת." אמרה אשלי.
"מעולה. אני משער שאת חשובה לו לפחות כמו אחותו אז יהיה נפלא לנקום בו ככה." האיש אמר. האיש התיר את הקשר שקשר אותה לכיסא ולקח אותה. הוא דחף אותה למיטה והיא קיבלה מכה. "אחחחח…" היא מלמלה. הוא היה מעליה.
"תתפשטי!" הוא פקד.
"לא!" היא סירבה לו בתוקף. הוא נשכב מעליה והתחיל להוריד לה את הבגדים בעודה מתנגדת בסופו של דבר הוא הצליח.
*כעבור יומיים*
הארי התקשר לנייל ונייל ענה מיד.
"נייל אחותי נעלמה!" הוא צעק.
המשך יבוא…


תגובות (1)

אעאעאע מסכנהה תמשיכייייי

05/08/2014 14:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך