המשך יבוא...

You&I פרק 22

11/08/2014 1027 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 22:
*כעבור חמישה ימים*
כבר עברו חמישה ימים וכל יום הוא אנס אותה. הארי וכולם דאגו לה. הוא לא ידע מי חטף את אשלי אבל אם הוא היה יודע הוא היה אכול אשמה. "תתקשר אליה!" אמר זאיין להארי.
"לא. הטלפון של אשלי בבית זה לא יעזור." אמר הארי.
"אז בוא נלך לחפש אותה. כל יום נחפש באזור אחר עד שנמצא אותה." אמר לואי להארי. הארי חשב על זה לרגע.
"אני לא יודע." הוא אמר.
"הארי זה רעיון טוב." אמרה ג'מה מנסה לשכנע אותו.
"בסדר בסדר," הוא אמר. הם החליטו היום לחפש בלונדון, באזור הדרומי של העיר. הם כמובן לא מצאו אותה.
*כעבור שלושה חודשים*
האיש, אבא של קייט הגיע שוב לאנוס את אשלי אך להפתעתו הוא לא מצא אותה. כל מה שהוא את מי שהוא שלח לחטוף אותה קשור מעולף לכסא שלו עם החולצה והמכנסיים בפה שלו כדי שהוא לא יוכל לצעוק לעזרה. הוא ניסה להחזיר את מי שהוא שלח לחטוף אותה להכרה ורק אחרי חצי שעה הוא הצליח. "מה קרה? איפה היא? למה אתה קשור?" הפציץ אותו אבא של קייט בשאלות.
"אני לא יודע אדוני. אני פישלתי מצטער." אמר האיש.
"אני לא מאמין שסמכתי עלייך." אמר האיש.
*לפני שלוש שעות*
אשלי הייתה קשורה לכסא ארומה. הפעם הקשר לא היה הכי חזק והיא הצליחה לפתוח אותו. החוטף שלה שם לב לכך מיד וניסה לתופס אותה אבל היא בעטה לו בראש. היא לבשה את התחתונים שלה ואת החזייה שלה. היא רצה משם לבית של זאיין, הוא היה הכי קרוב מהבתים של כל מי שהיא מכירה. היא דפקה בדלת בלחץ וזאיין פתח את הדלת ונראה ישנוני. כשהוא ראה אותה הוא נראה מופתע מאוד. "מה קרה לך אשלי?" הוא שאל אותה.
"אפשר להיכנס?" היא שאל אותו עם דמעות בעיניה.
"ברור כנסי," היא אמר והיא נכנסה רועדת מקור כיוון שהייתה רק עם חזייה ותחתונים.
הם התיישבו על הספה של זאיין. "אשלי, מה קרה? כל כך דאגנו לך." אמר זאיין בדאגה.
"חטפו אותי ואנסו אותי במשך זמן רב." היא אמרה בוכה והוא חיבק אותה.
"זה בסדר. את הצלחת לברוח ואת פה מוגנת." אמר זאיין ונישק את הלחי שלה.
"זאיין אפשר להתקשר להארי?" היא שאלה אותו.
"הארי לא מדבר איתי." אמר זאיין וליטף עם ידו את עורפו.
"למה?" היא שאלה.
"בגלל שהוא גילה מה עשיתי לך בתיכון ואיזה אידיוט הייתי." אמר זאיין.
"גילית לו?" היא שאלה.
"אני גיליתי לו ואז הוא הרביץ לי וצעק עליי לא לדבר איתו בחיים ואז קייט גילתה לו והוא נפרד ממנה." אמר זאיין.
"למה גיליתם לו? אני בעצמי לא גיליתי לו ואני זו שסבלה מבין שלושתנו." היא אמרה לו והפסיקה לבכות.
"זה לא היה כיף להתעלל בך." הוא אמר לה.
"אז למה עשית את זה? ולמה תמיד ששאלתי אותך למה אתה מתעלל בי אמרת שזה כיף?" היא שאלה אותו מופתעת ורצינית.
"רציתי צומת לב. זו דרך מעולה להשיג." הוא אמר לה והיא צחקה.
"מה כל כך מצחיק אותך?" הוא שאל אותה.
"זו דרך להשיג צומת לב רעה. אם אתה מתעלל במישהי אל תתפלא אחר כך אם היא תשנא אותך." היא אמרה לו צוחקת.
"אז את כן שונאת אותי." הוא מלמל בעצב והיא הפסיקה לצחוק. הוא השפיל את ראשו.
"זאיין," היא אמרה והרימה את ראשו עם האגודל שלה.
"מה?" הוא שאל עצוב.
"אני לא שונאת אותך. רק אמרתי שההחלטה להתעלל במישהו כדי למשוך צומת לב היא החלטה רעה כי זה משוך צומת לב אבל לא צומת לב טובה." היא אמרה לו ובשנייה אחת הזאיין העצוב הלך וזאיין השמח חזר.
"יופי!" הוא אמר לה.
"אז, אפשר להתקשר להארי?" היא שאלה אותו.
"ברור," הוא אמר והתקשר אל הארי. הארי לא ענה וזאיין ניסה עוד כמה פעמים עד שהארי ענה לו. "זאיין מה אתה רוצה?!" הוא שאל אותי.
"זה בקשר לאחותך. בוא אליי דחוף." אמר זאיין להארי.
"שתי דקות ואני אצלך." אמר הארי וניתק. כעבור שתי דקות הארי הגיע. הוא נכנס לבית של זאיין והלך אליהם. הוא היה מופתע למראה אחותו יושבת על הספה של זאיין בתחתונים וחזייה בלבד. "מה קרה לך?!" הוא שאל מודאג וחיבק אותה.
"חטפו אותי ואנסו אותי. אחר כך הצלחתי לברוח ורצתי לכיוון כלשהו בלי יעד מסוים. ראיתי את הבית של זאיין אז באתי אליו." היא אמרה להארי בוכה. הארי חיבק אותה חזק.
"אני שמח שאת בסדר." הוא אמר לה ונישק את הלחי שלה.
"אפשר ללכת הביתה?" היא שאלה אותו.
"כן, כמובן. לכי למכונית שלי." הוא אמר לה.
"בסדר," היא אמרה וקמה ממקומה. "להתראות זאיין, תודה שהכנסת אותי לבית שלך." אמרה אשלי לזאיין ונשקה לו על הלחי לפני שהלכה.
"תודה שהכנסת אותה לבית שלך זאיין." אמר הארי לזאיין.
"זה בסדר הארי," אמר זאיין והארי חיבק אותו.
"חשבתי שאתה שונא אותי." התלוצץ זאיין.
"אני באמת שונא אותך. אבל עכשיו אני לא." אמר הארי והתנתק מהחיבוק של זאיין. "ביי זאיין," הוא אמר לפני שהלך.
"ביי הארי," אמר זאיין והארי הלך. הארי נסע עם אשלי לביתם. כשהם נכנסו לבית שלהם הם ראו את כל המשפחה שלהם. "את בסדר?" שאלה אמא שלהם את אשלי.
"כן," הנה אשלי. כולם חיבקו אותה. "אני עייפה מאוד. אפשר ללכת לישון?" היא שאלה אותם והם הנהנו לחיוב.
"לילה טוב." הם אמרו לה.
"לילה טוב," היא השיבה והלכה לישון.
*
בבוקר כשהיא התעוררה היא ראתה את קייט יושבת על המיטה שלה. "קייט?" היא שאלה בקול חלש.
"אילו שקרים הוא סיפר לך?" שאלה קייט.
"מי?" שאלה אשלי.
"אבא שלי." אמרה לה קייט.
"את יודעת שהוא חטף אותי ואנס אותי?" שאלה אשלי מופתעת.
"כן," אמרה קייט ואשלי התעלפה.
המשך יבוא…


תגובות (3)

תמשיכייייייי

11/08/2014 15:36

המשך דחוף זה מושלם

16/08/2014 19:37

המשכתי :)

22/08/2014 00:51
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך