המשך יבוא...

You&I פרק 8

20/05/2014 919 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 8:
אשלי קיוותה שהארי אינו ינסה לחבר אותה מאוד עם קייט כיוון שהיא אינה רוצה להתחבר איתה בכלל. אין לה בעיה לנסות להתחבר עם קייט בשביל הארי אבל היא מקווה שהיא לא תצטרך להתחבר איתה מאוד. היא אינה שונאצ אצ קייט היא פשוט פגועה מקייט, מאוד. היא גם בטוחה שקייט שונאת אותה, אמנם היא טועה וקייט לא שונאת אותה אבל זה מה שהיא חושבת. הארי נכנס לחדרה של אשלי והתיישב לידה. "אשלי," קרא הארי שמה של אחותו.
"מה הארי?" שאלה אשלי את אחיה.
"קרה משהו? את נראית נסערת בזמן האחרון." הוא שאל אותה דואג לה.
"לא, הכל בסדר." היא אמרה לו. היא שירה. היא לא הייתה בסדר.
"בטוחה?" הוא שאל.
"כן הארי," היא ענתה לאחיה. היא שיקרה שוב. היא לא הייתה בסדר והיא אינה רצתה לספר לו מדוע. מה שקרה זה הקרבה לזאיין. היא רוצה להכיר את נייל, לואי וליאם בעיקר את נייל אבל היא יודעת שהיא תצטרך לבלות זמן רב עם זאיין. היא לא רוצה בכך, היא לא רוצה לבלות זמן איתו, היא יודעת שזה יזכיר לה יותר מידי את העבר, היא לא שכחה, היא עדיין זוכרת והיא תזכור לעד, פשוט היא לא רוצה להיות קרובה לבריון שלה. הוא מופיע בסיוטיה. הוא וקייט. כואב לה רק לחשוב עליו אבל אין לה מה לעשות בנידון, היא לא מצליחה להפסיק לחשוב עליו. היא לא מצליחה.
"בטוח שאת בסדר?" שאל הארי.
"בטוח הארי. תפסיק לדאוג." שיקרה אשלי.
"בסדר. אבל אם קורה משהו תספרי לי לא משנה מה." הוא אמר לה.
"אל תדאג." היא אמרה לו והצטייר על פניה חיוך, חיוך מזויף. היא לא תספר לו מה עובר עליה, לפחות לא בזמן הקרוב. גם על פניו הצטייר חיוך, רק חיוכו לעומת חיוכה של אשלי היה אמיתי. הארי חיבק את אשלי והיא החזירה לו חיבוק. לאחר החיבוק הוא יצא מחדרו. "סוף סוף הוא הלך." מלמלה אשלי בשקט מקווה שהוא לא שומע אותה. היא לא אוהבת להסתיר מהארי את דברים אבל היא לא רוצה לדבר איתו על שלוש שנים של סבל וייסורים שהיא עברה. היא גם לא רוצה להרוס את החברות של זאיין והארי ולא רוצה להרוס את המערכת יחסים של קייט והארי. הארי נכנס שוב לחדרה.
"מה אתה רוצה הפעם?!" היא שאלה אותו עצבנית.
"מחר אני והבנים נפגשים, רוצה לבוא איתי או לא?" שאל הארי. אשלי חשבה לרגע ואז השיבה בקצרה "כן,"
"בסדר, תהיי בבית בארבע וחצי." הוא אמר.
"לפנות בוקר?" היא שאלה.
"לא! בצהריים." הוא השיב לה.
"אוקיי," היא אמרה.
"אה, וגם קייט תבוא איתנו." הוא אמר.
"היא תבוא איתנו?" שאלה אשלי מקווה שהיא אינה שמעה במדויק את דברי אחיה.
"כן, גם קייט תבוא. מקווה שאין לך בעיה אם זה." הוא אמר.
"אין לי שום בעיה עם זה." היא אמרה לו.
"יופי! זו גם תהיה דרך נפלאה שתוכלו להתחבר בה." התלהב הארי והיא חייכה חיוך מזויף.
"כן. דרך נפלאה." היא אמרה והוא הלך מחדרה. ברגע שהוא יצא מחדרה וסגר את הדלת היא מחקה את החיוך. המצב בינה לבין זאיין יהיה מספיק מביך היא לא צריכה שגם קייט תבוא.
****************************************************************************************
הארי, קייט, אשלי והבנים נפגשו. "אז, זאת החברה שלך?" שאל ליאם את הארי.
"כן. זאת החברה שלי." אמר הארי וחיבק את קייט.
"איך יפה כזאת יוצאת עם קוף כזה." שאל ליאם את קייט.
"גם אני לא מבינה את זה." אמרה אשלי.
"אשלי שקט!" אמר הארי.
"שתקתי." היא אמרה.
"הוא חתיך ונחמד." אמרה קייט, מיד אשלי, ליאם, זאיין, נייל ולואי התפקעו מצחוק.
"נחמד כן. חתיך לא." אמר לואי.
"גם אתה שקט." אמר הארי.
"אני לא מבינה איך אתה אומרים שהוא לא חתיך." אמרה קייט ונישקה את הארי.
"טוב יש אנחנו צריכים להשלים עם העובדה שבאמת יש בנות שהיצור הזה ששמו הארי אדוארד סטיילס הוא הסגנון שלהן בבנים." אמרה אשלי.
"זה מפתיע." אמרו כל הבנים חוץ מהארי.
"אני כועס על הארי." אמר נייל.
"מדוע הנך כועס עליי?" שאל הארי.
"אני כועס עלייך בגלל שיש לך גם אחות יפה וגם חברה יפה ועם שתיהן אני לא יכול להתחיל כי אתה לא מרשה לי." אמר נייל.
"נכון," הסכימו ליאם וזאיין.
"לי יש חברה אז אני לא כועס." אמר לואי.
המשך יבוא…


תגובות (7)

מושלםםם תמשיכיייי

20/05/2014 17:39

    תודה☺

    20/05/2014 18:06

מדהים כמו כל פרק, תמשיכי מהר!!! ♥

20/05/2014 17:58

    תודה ♥

    20/05/2014 18:06

מדהים מדהים!!!
תמשיכיי <3

20/05/2014 18:43

    תודה ☺

    20/05/2014 19:00

המשכתי ♥

24/05/2014 14:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך