המשך יבוא... סורי שלקח לי זמן להעלות פרק וסורי שהפרק קצר. הפרק הבא ארוך. בבקשה תגיבו ותדרגו.

You&I פרק 9

24/05/2014 830 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא... סורי שלקח לי זמן להעלות פרק וסורי שהפרק קצר. הפרק הבא ארוך. בבקשה תגיבו ותדרגו.

You&I פרק 9:
"אין לכם מה לכעוס במילא אני בטוחה שלא קייט ולא אני נרצה אתכם." אמרה אשלי.
"אשלי את עוד תרצי אותנו, לפחות אותי. סמכי עליי." אמר נייל לאשלי והארי דפק לו מבט של כעס. "מה?" שאל נייל.
"אל תדאג הארי אני לא חושבת שאני ארצה את נייל או את זאיין או את לואי." אמרה אשלי ונייל היה פרצוף של "את עוד תרצי אותי". אשלי אוהבת אותו ולא יודעת למה, בגלל זה היא אמרה להארי שהיא רוצה להכיר את חבריו, כי היא רצתה להכיר את נייל, לא כי היא מאוד רצתה להכיר את זאיין ולראות אותו כל יום. אולי גם האישיות שלו תגרום לה לאהוב אותו, היא מקווה. אם היא תגלה שהאישיות שלו לא מדהימה במיוחד היא תהיה עצובה, היא לא רוצה להתאהב במישהו מגעיל, מגעיל שיפגע בה, כמו זאיין, הוא מגעיל אותה והיא התאהבה בו. היא לא הצליחה לא להתאהב בו אבל היא פשוט הייתה מאוהבת בו ולא ידעה למה. היא מקווה שהאישיות של נייל תגרום לה עוד יותר לאהוב אותה. היא מקווה שהוא אוהב אותה, אוהב אותה ולעולם לא יפגע בה. הוא חשוב לה והיא חשובה לא אבל הם אינם יודעים זאת, והם אינם יודעים למה. "רוצים לראות סרט?" שאל לואי.
"אני דווקא חושב שכדאי להכיר אחד את השני." אמר נייל פוסל את רעיון הסרט. האדם שישב לידו, זאיין הסתכל עליו במבט שואל ולא מבין. "אני רוצה להכיר את אשלי." לחש לו נייל בתקווה שהארי אינו שומע זאת.
"זה דיי הגיוני." השיב זאיין לנייל בלחישה.
"להכיר אחד את השני? אנחנו ילדים בגן?" שאל ליאם.
"לא. אבל רק לא מזמן סיימנו את האקס פקטור. אנחנו לא מכירים אחד את השני ואנחנו לא מכירים את אשלי ואת קייט." אמר נייל.
"יש משהו בזה." אמר זאיין. הוא אמר את זה כי הוא רצה לעזור לנייל להכיר את אשלי, למרות שהוא אוהב אותה והוא רוצה להיות איתה ולא נייל. הסיבה היחידה שהוא עוזר לנייל להשיג את אשלי זה שהם שובים לו, הוא לא רוצה שנייל החבר הכי טוב שלו יכעס עליו או יפגע בו. הוא גם בטוח שאשלי אוהבת את נייל ואין לו שם זכות למנוע ממנה את האהבה שלה אחרי מה שהוא עשה לה. "אשלי," פתאום אמר זאיין.
"מה?" שאלה אשלי.
"את יכולה לבוא רגע?" הוא שאל אותה.
"כן," היא אמרה והם הלכו לחדר שינה שלו. הם היו בבית שלו.
המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכי זה כזה מושלם

24/05/2014 17:45

    תודה ♥

    24/05/2014 18:11

    כתבתי וואנשוט על זאיין ופרי את מוזמנת לקרוא ☺

    24/05/2014 18:13

המשכתי

24/05/2014 20:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך