היי אז זה סיפור חדש וארוך לפרק ראשון, אני לא יודעת איך לקורא לפרק אז בנתיים אני יכתוב סתם שם לבנתיים תהנו!

סאמר סקול – ההתחלה – פרק ראשון.

07/07/2015 621 צפיות תגובה אחת
היי אז זה סיפור חדש וארוך לפרק ראשון, אני לא יודעת איך לקורא לפרק אז בנתיים אני יכתוב סתם שם לבנתיים תהנו!

אני זוכרת את הפעמיים אילו שאחותי ואני.
הינו הולכות למחנה קיץ שבלונדון ..
כל פעם אחת בהבדל של שנתיים ,כלומר שהייתי בגיל שתיים עשרה ואחותי בת אחת עשרה, זאת הייתה הפעם הראשונה שנסענו עם קבוצת ילדים בגילנו.
למחנה קיץ שבלונדון..
שנתיים לאחר מכן נסענו שוב כלומר אני הייתי בת ארבע עשרה ואחותי בת שלוש עשרה.
במחנה יש הרבה פעילויות כמו ביקור באתרים מוכרים, קניות ואפילו גם לשחק בטניס, כדורגל, כדורסל וכו..
השנה לאחר שנתיים אנחנו נוסעות עוד פעם עם ילדים בגילינו . הפעם המחנה יוצא על היום הולדת שלי ה- שש עשרה!
אני עצובה ושמחה בו זמנית כי גם רציתי לחוגג עם חברותי אבל אני שמחה בגלל שיצא לי להכיר חברים חדשים וחוץ מזה אני אוהבת להיות שם, כי אני יודעת שלא יהיה משעמם בחופש הגדול!
הפעם אני היה עם שותפה אחרת ולא את אחותי כי אמרו שכדי לנסות בהתחלה בפעם הראשונה לא הסכמתי כי פחדתי שיקרה משהו לאחותי לכן ביקשתי והם הסכימו..
בכל מקרה הגיע הרגע שהספר לכם קצת על עצמי!
אז שמי אמנדה, בת שש עשרה כמו שהבנתם.
בעלת שיער חום יחסית חלק וארוך..
הבטחתי שאני יסתפר בחופשת הקיץ אבל בנתיים זה לא חשוב לדעתי אז חוץ מזה אני בגובה בינוני לגילי, רזה אך לא יותר מדי!
עיניים שלי בצבע כחול עמוק כמו של אימי.
ראיתי את אחותי באה לכיוני והחלה לומר ' אני חושבת שהתאהבתי ' והורידה את ראשה מטה.עניתי ' מי זכה? ' חייכתי חיוך קטן, ענתה בבישנות ' נער בגילינו, אולי הוא שכנינו החדש'..עניתי בגיחוך קל ' אולי '
אמרה בקול נעלב ' מה מצחיק אותך, בדיוק?'
אמרתי ' את מתאהבת בכל בן שנראה יפה ואת אפילו מסתכלת על הבן אדם עצמו, באופי שלו שזה לדעתי נורא! ' ענתה בזמן שמזיזה את ראשה מצד לצד ' את לא מבינה, רוב בנות הנערות ככה לדיעתך '
עניתי בזיזול ' מה אכפתי לי מה רוב הנערות חושבות? ' והוספתי ' אני חושבת כמו שאני רוצה, שיחשבו עלי מה שהם רוצים! '
אחותי אנה הרימה כתפה ועשתה לי פרצוף ' מה שתגידי אמנדה ' .
במקום להמשיך את שיחה המופלאה ירדתי למטה. ראיתי את אימי מכינה עוגה, ניחשתי שזה לשכנים החדשים, ניחשתי נכון!
לאחר שסיימה אימי אמרה לי להביא להם את עוגה לשכנים החדשים אך למרות שלא רציתי הלכתי לשם ללא רצון ומצאתי את עצמי לוחצת על הפעמון הקטן הנמצא על הקיר לצד הדלת בצד הימני. שמעתי קול שאימא צועקת למישהו בשם גייס לפתוח את הדלת, שמעתי אותו נאנח כמוני שלא רציתי לבוא לכאן ממתחילה ואולי הייתי צריכה לבקש מאחותי אנה שתלך במקומי ..ושמתי לב שהוא משתעל כדי שיעיר את עצמי ממחשבותי .
אמרתי בחיוך מזויף ' היי שמי אמנדה ואני השכנה ממול ,בכל מקרה אמי אפתה עוגה בשבילכם אז בבקשה ' נתתי לו את עוגה כשאני מרגישה את ידו נוגעת קלות בידי ,זה עשה לי לרגע צמרמורת בגופי אך חזרתי במהירה לעולם האמיתי ואני עדיין ממול נער בלונדיני עיניים כחולות עמוקות ,הוא לבש מכנס גינס וגופיה שהשרירים שלו יוצאים קצת מהגופיה שלבש .שמתי לב שבהיתי יותר מדי והוא צחק בגלל זה ,אמרתי ' ביי ' והלכתי בלי לחכות לתשובה ממנו.
הלכתי חזרה הביתה וראיתי את אחותי ,אנה מחכה לי בשער של הכניסה של ביתנו .
אמרה ' לאן הלכת?' עניתי ' להביא עוגה לשכנים החדשים ' והסתכלתי ' מה יש לך ?' הלכתי מבלי לקבל תשובה חזרה ממנה כי כבר הבנתי לאן היא חותרת ..
עליתי לחדרי לסדר כמה בגדים לנסיעה ,למחנה הלונדון .הלכתי לעליית גג כדי לקחת את המזוודה בצבע תכלת ולבן ,שאלתי את אחותי עם להביא לה גם והיא אמרה שכן.
לה המזוודה הייתה בצבע ורוד ,הורדתי את המזוודות אחד אחריה השנייה ושמתי את המזוודה של אנה בחדר שלה ולבסוף הלכתי עם המזוודה שלי לחדר שלי.
לקחתי שתי חולצות אהובות עלי ועוד שלושה המחנה נערך בערך שבוע ויום .
והוספתי עוד שתי חולצות יפות ,הוספתי גם מכנסיים וגם עוד כמה דברים.
לקחתי שלושה זוגות נעלים ,כפכפים ,בלנסטון ונעלי עקב נמוכות ועלי אני סניירקס שחורות גבהוות לטיסה .שמתי גם בגד ים שקניתי לפני חודש. לקחתי כסף מהקופה שלי ,פלאפון ומפתחות ירדתי למטה שאלתי את אחותי ' רוצה ללכת איתי לקניות לקנות כמה דברים למחנה ?' ענתה ' אוקי אז שנייה' היא עלתה לקחת כסף ובנתיים סדרתי את השיער ושמתי דארדורט ובושם .לאחר כמה שניות הירדה לבושה בבגדים אחרים ובידה תיק קטן לכסף הנמצא בארנק עם הכסף ועוד כמה דברים.
יצאנו לקניון הקרוב שבדרך אנחנו הולכות עליו .נכנסנו לקניון ,קודם לספאר פאם ..
אני ידעתי מה רציתי קניתי לי תיק קטן היועד לאיפור בגדול בינוני וקיבלתי איתו מגבונים ,ערכה קטנה של עזרה ראשונה ,מוצר לבחירה בחינם אז לקחתי קרם שעומד להיגמר ,גומיות ,שתי חבליות מסטיק אחת בטעם דובדבן והשנייה בטעם אבטיח וקניתי דארדורנט בריח אבטיח.שילמתי את הכול וחיכיתי לאחותי היא קנתה כמה לקים ,מסיר לק ,איפור ,מגבונים להסרת איפור וגם קנתה נרתיק לאיפור וקיבלה עוד שני לקים בצבעים שהיא אהבה סגול בהיר ולבן .שילמה ויצאנו .לאחר מכן הלכנו לחנויות בגדים כמו אמריקן עיגל או 21 וכו..
אני קניתי שמלה וגופיה יפה המתאימה לאירוע עם חצאית שיש לי בבית .אחותי קנתה שתי שמלות ונעלי בובה בצבע שמנת .
שילמנו יוצאנו בחזרה הביתה .
שחזרנו אני אמרתי ' שלום ' ועליתי לחדרי וסידרתי שאר הדברים .אני מסודרת לעומת אחותי ,אנה …אז עזרתי לה לסדר את המזוודה
בזמן ששמה לה לק .
סידרתי לה והלכתי לחדרי כשאני נותנת לי ליפול על המיטה ולאט לאט נרדמתי ..


תגובות (1)

רציתי להוסיף גם שיש אולי שגיאות כתיב בשם המספר ובכללי ..
אני כותבת דרך פלאפון לכן קצת זה מקשה עליי בכל צורה אפשרית.
אשמח לביקורת בונה, זה לא מעליב כלל תודה!

07/07/2015 15:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך