עבודה מהבית - https://makingmoneyfromeverything.com/

עבודה מהבית מי לא רוצה לעבוד היום מהבית?

04/02/2020 312 צפיות תגובה אחת
עבודה מהבית - https://makingmoneyfromeverything.com/

בדור שלנו הכל עובד לפי הטכנולוגיה של המחשבים, ועוד 20 שנה מהיום כבר לא יהיו עבודות בחוץ בכלל, הרובוטים כבר היום מתחילים להשתלט על מספר מקצועות כגון – קופאי בסופר, ניקוי חלונות, שאיבת אבק, שטיפת רצפה, ולאט לאט עוד כמה שנים בודדות כבר הרובוטים שיתלטו גם על המקצועות היותר קשים, ולרוב האנשים השכירים תיהיה בעיה קשה למצוא עבודה בחוץ, גם המשלוחים מתבצעים היום על ידי רחפנים ורובוטי רוחפנים שזה יותר זול ויותר נוח, והרובוט עובד 24 שעות ביממה כולל חגים ושבתות ואין לו שכר שעתי, הוא לוא חולה אף פעם מקסימום מתקלקל, והוא עושה את העבודה בלי תלונות גם בחורף וגם בקיץ אז זה ברור שרובוטים יקחו את רוב העבודות והמקצועות שלנו היום, ולכן צריך לחשוב על עבודה מהבית שזה דור העתיד, אפטיל וורקס אתר שמציע עבודות רבות מהבית במגוון תחומים, אחד התחומים בהם ניתן לבצע עבודה מהבית זה על ידי פתיחת בלוג באינטרנט. בלוג הוא אתר באינטרנט שבו נכתבות כתבות העוסקות בחוויות מטיולים או מוצרים מסוימים, חדשות ומאמרים בתחומים שונים. הבלוגים קיימים כדי שגולשים יקראו אותם וגם לצורך כתיבת תגובות.

חשוב לציין כי אתם לא חייבים להיות מומחים בתחום מסוים. כך למשל, אם חשבתם על תחום אופנה או מוצרי קוסמטיקה תוכלו לפתוח בלוג בתחום גם אם אתם לא קוסמטיקאים או עוסקים בתחום זה לפרנסה שלכם. כל עוד תוכלו לספק מידע מספיק רחב, עדכני ורלוונטי עבור קהל הגולשים אשר מעוניין במוצרים אותם אתם מפרסמים, זה בדיוק היתרון שלכם באמצעותו תוכלו להתחיל להרוויח כסף בעבודה מהבית.

בלוג בדרך כלל מורכב מאחד הנושאים הבאים או יכול לשלב את כולם ביחד. יש כאלה בלוגים שמספקים תוכן בחינם ומרוויחים כסף מפרסומות בלבד. אחרים מספקים תוכן בחינם ומקדמים מוצרים פיזיים או דיגיטליים שלהם או של צד שלישי. וקיימים בלוגים מקצועיים שהם בתשלום בלבד אשר מספקים מידע מקצועי בתחום מסוים.

אם נסכם איך להרוויח כסף בעבודה מהבית כל מה שעליכם לעשות הוא לחשוב על התחום בו תרצו להתמקד ולהרוויח ממנו כסף. לאחר שהחלטתם במה תרצו להתעסק ואיזה סוג של הבלוג הכי מתאים לכם, תוכלו לבנות אתר באמצעות חברת בניית אתרים ולהתחיל לכתוב תוכן בעצמכם או באמצעות כותבי תוכן חיצוני.

לאחר שהעליתם את התוכן אותו אתם רוצים להציג לגולשים, תוכלו לפנות אל חברה מקצועית לקידום אתרים בגוגל.

חשוב להבין שהרעיון שלכם לא חייב להיות מיוחד במינו, אך זה חייב להיות רעיון שיוכל לספק ערך מועיל עבור המשתמש ויוכל בהחלט לספק עבורכם מקור הכנסה נוספת בעבודה מהבית – https://makingmoneyfromeverything.com/


תגובות (1)

שלום לך. ברוך/ה הבא/ה לאתר 'סיפורים'.
את/ה מוזמן/ת להגיב על סיפוריהם של אחרים, וכך נכיר אותך יותר.

ראשית, השם הארוך שבחרת לעצמך, ועוד באנגלית, לא מיטיב עם קוראיך הפוטנציאליים. נכון, גם שם העט שלי ארוך ובאנגלית, אולם בניגוד לשם העט שלך, הוא בעל משמעות. (אגב, התמונה מרמזת על כך) ממליץ גם לך להוסיף תמונה.

שנית, בחרת להתחיל את סיפורך בזמן הווה, אך מהר מאוד הוא הופך ללשון עתיד. אי אפשר לספר סיפור בלשון עתיד!

שלישית, בתחילת סיפורך, הוא מסופר מגוף ראשון רבים, "אנחנו". אגב, לא הסברת מיהם 'אנחנו' המספרים את הסיפור. האם מדובר ביקום המוכר לנו? ביקום מקביל? עולם עתידני? הווה חלופי?
באמצע הסיפור, שברת את הקיר הרביעי, ופנית אל הקוראים ("אתם"). צורה זו מתאימה לפרסומות או לקומדיה, =לא= לסיפור.

רביעית, את המספרים יש לכתוב במילים: עשרים שנה, חמישה חודשים, שבע שעות וכיוצ"ב.
תא דואר 12345 או שנת 1948 (לדוגמא) הם אכן חריגים.

חמישית, את הפסקה הראשונה כדאי מאוד לפרק לשלוש פסקאות או יותר. היא ארוכה מדי, ומעייפת את העין.

שישית, פיסוק. לכל משפט בעברית תקנית יש נושא אחד ויחיד! נושא חדש ייכתב במשפט חדש.
אין להתחיל משפט עם וא"ו החיבור.

שביעית, עברית.
אין עבודה 'לפי' הטכנולוגיה. יש עבודה בעזרת הטכנולוגיה.
'ו[ב]עוד עשרים שנה' – הסוגריים הרבועים נועדו להוסיף על הכתוב, בכדי שהעברית תהיה תקנית.
הרובוטים לא 'משתלטים' על שום שום דבר. אין להם יכולת חשיבה או רצון. הם 'מחליפים' את בני האדם בעבודות כפיים שונות.
"ולאט לאט [ב]עוד כמה שנים בודדות[,] (כבר)" – את מה שבסוגריים העגולים יש להשמיט. מילה מיותרת.
"שיתלטו" – אולי התכוונת "ישתלטו". מאוד מומלץ לקרוא את מה שכתבת =בקול=, לפני פירסום הסיפור. הגהה לא תזיק.
"גם המשלוחים" – איך המשלוחים קשורים למה שכתבת בתחילת אותו המשפט? המילה 'גם' מיותרת.
"ורובוטי רוחפנים" – טרם שמעתי על כאלו. 'רחפנים' מספיקה בהחלט.
הרחפנים הם רבים. 'זה' מתייחס ליחיד. בעברית תקנית: "הרחפנים… הם יותר זולים ויותר נוחים." (הערת אגב: במציאות המוכרת לי, זה ממש לא נכון).
"(וגם) הרובוט" – נושא חדש, משפט חדש. 'גם' לא נכונה, כיוון שמשפט זה בעל נושא שונה מן הנושא של המשפט שקדם לו.
"אין לו שכר…" -הוא אינו _מקבל_ משכורת, אך יש לו עלות.
הרובוט _מסוגל_ לעבוד עשרים וארבע שעות. כתבת שהוא _עובד_, ומכאן משמע שלאחר אותם עשרים וארבע שעות עבודה – הוא אינו מסוגל יותר לעבוד.
את מילת השלילה "לא", כותבים ללא וא"ו.
"על עבודה מהבית שזה דור העתיד" – משפט בעייתי מאוד. 'עבודה' היא פעולה, 'דור' הוא שם עצם. פעולה איננה שם עצם, ושם עצם אינו פעולה. לכן: "צריך לחשוב על עבודה מהבית, כיוון שכך יעבוד דור העתיד." (אגב משלב לשוני גבוה יותר).
"אפטיל וורקס" – חיפשתי במילון אבן שושן, ולא מצאתי מילים שכאלו בעברית. אם זהו מושג חדש, כדאי להגדיר אותו טרם השימוש בו.
"בלוג" _אינו_ אתר רשת. בלוג נכתב _ב_אתר רשת.
"בחוויות מטיולים או [מ]מוצרים שונים" – אם כוונתך לחוויה, לחלופין "[ב]מוצרים שונים" – אם כוונתך לנשוא הכתיבה.
המילה "מאמרים" היא לשון זכר, לכן את "נכתבות" שהיא לשון נקבה, יש להחליף ל-"נכתבים".
"תחום [ה]אופנה או [על] מוצרי קוסמטיקה" – נשמע אכזרי? זו העברית. אם כוונתך לכתוב, עליך להתמקצע בעברית. מומלץ לקרוא הרבה. ספרות! לא בלוגים.

יש עוד הרבה, אבל אעצור כאן.

שמינית, נושא הסיפור. התחלת בתיאור עולם עתידני הנושק למציאות המוכרת לנו, אחר-כך פנית אל הקוראים בלי שום קשר ענייני למה שנכתב לפני כן, ובהמשך הפכת למסיונר/ית של בטלה (במסווה עבודה מהבית). על מה נושא הסיפור??

תשיעית, הוספת גבב אותיות באנגלית עם סיומת com. מעלה צחנת פרסומת. אין מקום באתר זה לפרסומות במסווה של סיפורים.

אשמח לקרוא את תגובתך.

נ.ב.
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

04/02/2020 17:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך