אני מקווה שתוהאבו את הסיפור....
אני אמשיך אותו

עולם המזלות

26/10/2011 846 צפיות 12 תגובות
אני מקווה שתוהאבו את הסיפור....
אני אמשיך אותו

קמתי הבוקר עם חיוך על הפנים, כי הבנתי שאני מזל בתולה כלומר לכל אחד בשלב מתאים בחיים מתגלה המזל שלו ואז הוא מתחיל במסע לארץ מזלינה. הגעתי סוף סוף לגיל שתים עשרה, חיכיתי לדעת את המזל שלי כל החיים כבר. האמת שאני שמחה שאני בתולה כי דווקא לבתולה יש תכונות מדהימות למשל היופי המדהים שלהן, החוכמה, והכי חשוב האהבה שלהן והכוח להצליח. האמת שהחברה שלי נלי ידעה שאני אהיה בתולה אבל אף פעם לא באמת חשבתי שזה נכון… שאני אהיה הבתולה היחידה במזלינה כי רק לאחת מליון שנה נולדת בתולה. לא האמנתי שאני אהיה בתולה כי האמת שאני לא כל כך יפה חוץ מעיני הירוקות ובכלל יש לי שיער שחור כהה בלי שום גבנים אז חשבתי שנלי טועה, אני מרחמת עליה כי כל הזמן היא אמרה לילדות : ״ רומי תהייה בתולה אתם עוד תראו״ אבל אי בעצמה מזל מוזניים, אני עדיין לא יודעת מה התכונות של המזל הזה אבל לדעתי לה מגיע להיות בתולה כי היא הרבה יותר יפה ממני זה מה שבטוח כי לה יש עיניים כחולות בהירות ושיער בלונדיני גולש על הגב שלה עד לישבן.


תגובות (12)

דנה, ממש ממש יפה, תעשי עכשיו על מזל עקרב מזל שולטט!!

26/10/2011 09:48

דנה, סיפור מאוד נחמד, מקורי ויצירתי. רעיון מעולה וביטוי מצויין!
אבל, (כן, הנה בא האבל) יש לי מספר הערות שוליות.
יש לך בעיה קטנטנה של פיסוק וניקוד, שלא נמצאים (לטעמי) במקומות המתאימים. נסי לקרוא את הסיפור בקול רם, מתי שאת עוצרת לנשום הניחי פסיק, מתי שנמאס לך הניחי נקודה. זו השיטה שלי, והיא פועלת מצויין.
דבר נוסף: התיאורים שלך אמנם קיימים, אך הם שטחיים ביותר, ונראים כדבר שבא כבדרך אגב בסיפורך, נסי לגרום לתיאורים להישמע כדבר מרכזי וחשוב, אך שלא "ייגנבו" את העלילה, זה יכול לעזור לקרוא להתחבר לעלילה.

חזק ואמץ! ממני: ליסה.

26/10/2011 10:38

לדעתי דנה כתבה ממש ממש יפה, והביקורת שלך בונה מידי, תודה על זה שאת רוצה לגרום לנו לכתוב יותר טוב, באמת זה ממש יפה מצידך, אבל כל אחד יכול לכתוב על מה שהוא רוצה ואיך… זה הקטע באתר הזה, להעלות סיפורים בשביל הכיף לא בשביל להיות סופר מקצועי ושכולם יקראו את הסיפורים שלך… אז ממש תודה על ההערות אבל לדעתי זה קצת פוגע…

26/10/2011 11:49

שלום
רציתי לומר שלדעתי שום דבר לא שטחי בסיפור כי אפילו עוד לא התחלתי לכתוב אותו ולא כתבתי על המזלות הנוספים למשל על המאזניים רק התחלתי לרשום כי רציתי שיהיה מתח והניקוד היא באמת בעייה שלי והיא לא משנה לי בגלל שזה רק סיפור זה לא מבחן ולדעתי זה ממש לא משנה למישהו שאני טועה. אני מקווה שלא נעלבת בגלל ה"מאזנים אבל רק התחלתי לספר את זה ולדעתי ההערות שלך קצת פוגעות ומעליבות ואני חושבת שלפני שהתחלתי לגמרי את הסיפור זה לא בסדר שכתבת את ההערות האלה.

26/10/2011 11:58

סיסי ודנה.
כפי שאתן יודעות, תגובותיי הן לא כלום מלבד המלצה פעוטה, זוהי אחת הסיבות המינוריות בגללן נתנו למשתמשים לכתוב תגובות.
אתן מוזמנות להתייחס לתגובותיי ברצינות, או פשוט לקוראן ותו לא, אבל אינכן יכולות להאשימני על דעה.

חזק ואמץ! ממני: ליסה.

26/10/2011 12:27

נחמד אבל נשמע כאילו אמור להיות לזה המשך.. ואת יכולה בבקשה לקרוא את הסיפור החדש שלי?

26/10/2011 12:56

כן יהיה המשך

27/10/2011 06:55

דנה תעשי מזל גדי בבקשה!

27/10/2011 06:59

היי כתבת גבנים זה לא אמור להיות גוונים??

27/10/2011 07:00

אי אעשה בהדרגה את כל המזלות

27/10/2011 07:07

אני מצטרף לכולם, וגם חושב שהרעיון של הסיפור מקסים!
אבל הערה קטנה, כתבת בסיפור "אי" במקום "היא". יכול להיות שגיאת הקלדה אבל זה לא משנה.
בהצלחה בכתיבת ההמשך!

27/10/2011 07:20
n

סיפור יפה!!

27/10/2011 07:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך