אהבת נעורי פאנפיק הארי
אז היי... הסיפור הזה על הארי סטיילס, זה לא סיפור אמיתי זה סיפור שאני כותבת :) אני אשמח שתבואו לקרוא ולהשפיע! פייסבוק: https://www.facebook.com/pages/%D7%A4%D7%90%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%A7-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99-Harry-Styles-fanfic/270115269816399 תני בלייק (Y)

אהבת נעורי פרק 1

אז היי... הסיפור הזה על הארי סטיילס, זה לא סיפור אמיתי זה סיפור שאני כותבת :) אני אשמח שתבואו לקרוא ולהשפיע! פייסבוק: https://www.facebook.com/pages/%D7%A4%D7%90%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%A7-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99-Harry-Styles-fanfic/270115269816399 תני בלייק (Y)

היי, קוראים לי ברוק ואני חדשה פה ובאתי מניו יורק ועכשיו עברתי ללונדון. אני בכיתה י' ואני בבית ספר חדש ומרוב שהוא דוחה כבר שכחתי את השם שלו!

שבוע לפני

השעון צפצף בשעה 6:30 ולחצתי קצת נרגשת, מנסה לקום ורואה את אמא שלי וואי אין אל אמא שלי האמא הכי מושלמת! באה בהפתעה עם מגש עם מיץ תפוזים אם שני פאנקיקים עם גוש חמאה באמצע וקצפת מסביב שרום good morning וואי איזה כיף! יום שני בלונדון!! איזה כיף! סיימתי לאכול ב 6:45 אמרתי לאמא : תודה אמא אוהבת אותך" והיא ענתה לי "גם אני אותך…. ועכשיו אם את לא רוצה שאני אשפוח עליך דלי מים קרים שוקולד ונוצות כמו בפנימיות תאמדי עכשיו ולכי למקלחת!" קמתי מהר והצדעתי לה ואמרתי " אה יאי קפטן מאמא!" היא צחקקה בזמן שהלחה בפרצוף מצחיק.
הלכתי למקלחת ועשיתי דוש מהיר של 10 דקות. סירקתי קצת את השיער החלק והשתני הזהוב שלי ועשיתי קוקו גבוהה שמתי את המשקפי בובספוג שלי (כמו של זאין) הם שחורות כמובן ושמתי איילנר שחור מעל העין עם עיפרון שחור מתחת לעין ועשיתי פוזה כיאלו אני מצטלמת.
הלכתי לארון ושמתי סקיני ג'ינס רגיל אם חולצה אדומה של בית הספר עם הנעלים הגבוהות שלי של נייק.
הכנתי את התיק הוצאתי את האייפון שלי מהמטען וראיתי שהשעה 7:30
"אוי וואי!" אמרתי לעצמי ורצתי לארון שמתי סווצ'רט טורקיז נשיקתי את אמא בלכתי עשיתי את הסיסמה המיוחדת אם אח שלי פול והצדעתי לאבא שלי.
הלכתי לתחנה שממול הבית וישר שהגעתי בא אוטבוס צהוב עם פסים שחורים "וואי זה כמו בסרטים!" חשבתי לעצמי ועליתי ישר ראיתי מושב באמצע פנוי והתיישבתי לי בנוח. הוצאתי את האייפון ואת האוזניות ושמתי מוזיקה, נכנסתי לווצאפ וכתבתי לאלינור החברה הכי טובה שלי מניו יורק. אלינור היא הילדה הכי קסומה והשדון הכי חמוד בעולם!!! היא עם שיער שחור והיא מעודדת כבר מגיל חמש! וראש קבוצה של המעודדות של בית הספר. ישר היא ראתה שאני מחוברת ורשמה לי ממש מהר לפני שהספקתי ללחוץ על סנד " סו ווצאפ דרלינג?" ציחקקתי ועניתי לה " אני בסדר עכשיו תקשיבי אמא שלי עשתה לי ארוחת הפתעה ככה היא קוראת לזה ממש טעים וזה כמו בסרטים פה! טוב סיס הגעתי לבית ספר ביי!


תגובות (4)

התחלה נחמדה!
אבל יש קצת שגיאות כתיב..
ומצפה להמשך!

04/06/2014 15:37
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך