sapir13
אז זה על סנייפ&לילי מהארי פוטר. בכוונה ניסיתי שלא לרמוז שום דבר כדי לראות אם יזהו.. יצא לי לכתוב את זה בזמן שראיתי את הסרט האחרון, אני חושבת. אחרי הכל הרגשתי ממש רע, כי גם אני הייתי מאלה ששנאו את סנייפ מההתחלה ובסוף מתגלה שהוא באמת אהב את לילי וכל זה... לא סגורה על התגית או שלהעביר לסיפורים קצרים...

אהובתו היחידה/זיכרון

sapir13 11/10/2015 808 צפיות 3 תגובות
אז זה על סנייפ&לילי מהארי פוטר. בכוונה ניסיתי שלא לרמוז שום דבר כדי לראות אם יזהו.. יצא לי לכתוב את זה בזמן שראיתי את הסרט האחרון, אני חושבת. אחרי הכל הרגשתי ממש רע, כי גם אני הייתי מאלה ששנאו את סנייפ מההתחלה ובסוף מתגלה שהוא באמת אהב את לילי וכל זה... לא סגורה על התגית או שלהעביר לסיפורים קצרים...

הוא אהב אותה, אהב אהבת אמת, אך הוא לא יכל להגיד לאיש. אהבתו וודאי היתה כבדיחה בעיני אחרים.
כולם התייחסו אליו כאל האיש הרע, זה שצריך להרוג, הבוגד, זה שהקריב אותם.
אותה.
איש מעולם לא נתן בו מחשבה נוספת. 'אולי הוא מסתיר משהו?' איש מעולם לא תהה לצידו.
הוא היה צריך לסחוב את כל הסבל ותחושת ההחמצה במשך שנים עמוק בתוכו, לבד.
הוא מעולם לא שכח את מה שהרגיש כלפיה, וזה היה הדבר הכי קשה מכל.
באותו יום שבו הלך לבדוק לשלומה הוא ראה את גופתה. הוא נשבר, בצעקות של שיברון וכאב,
כשדמעותיו מכסות את פניו וליבו קורס, כאילו להבות מכלות אותו מבפנים ולא מותירים דבר, רק אפר של מה שהיה פעם.
כשראה את הילד, הוא הרגיש את הקנאה ניצתת בו.
הוא קינא בו, על כך שיש לו חברים תומכים, על כל אלה שמעריצים אותו, שדואגים לו, אך יותר מכל, היו אלה עיניו שעוררו את תשומת ליבו אל הילד.
העיניים של לילי.
הוא הכיר אותה עוד כשהיו קטנים, והוא אהב אותה מאז.
אפשר לומר שהיא היתה אהבתו הראשונה, ובמובן מסוים היחידה.


תגובות (3)

היי,
דבר ראשון- אל תהרגי אותי אבל- לא קראתי הארי פוטר!! )~;
דבר שני- אני חייבת לומר שהכתיבה טובה מאוד ומכניסה ממש לתוך האווירה, זה קטע פשוט חזק ומרגש שהצלחתי להתחבר גם מבלי להכיר את הדמויות…
אין לי מה להוסיף, זה פשוט כיף לקרוא! (דירגתי 5, אגב)

11/10/2015 19:15

    עוד לא פגשתי אנשים שלא קראו הארי פוטר O:
    אבל אני נחמדה, אז אני לא אהרוג אותך ;)
    ותודה ^^

    11/10/2015 20:58

למרות שרפרפתי בקריאה כי ברגע שגילתי שמדובר על סנייפ שלא משנה מה אני נגעלת ממנו, וממש לא מתחברת אליו! אז זה עשה לי אנטי.
נראה לי כתבת את זה מעולה!
ובכלל אהבתי בכל הארי פוטר מעט מאוד אנשים. את אגריד, לונה, נוויל, סריוס דובי קריצ'קההורים של נוויל אמא של רון וגורג ופרד
בריצור שונאת את הארי ודמבלדור וכו
אם כי אני לא אתקחש לכך שהספר עצמו מעולה!

11/10/2015 22:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך