מספרת333
הסיפור בא לאמר בין השאר שאתם יכולים להחליט מה תהיו- אז תשתנו לטובה אנשימים!!
אווקיי, תגיבו דעה וכו' וכו' ו'כו'.
ובלה בלה בלה בלה.
וכל אלה.
ביוש אנשימים.
עפשתי לענותלהודעות בפייסוש.

בכל אחד יש צד טוב וצד רע, אבל… (פיקצר)

מספרת333 24/12/2013 1231 צפיות 4 תגובות
הסיפור בא לאמר בין השאר שאתם יכולים להחליט מה תהיו- אז תשתנו לטובה אנשימים!!
אווקיי, תגיבו דעה וכו' וכו' ו'כו'.
ובלה בלה בלה בלה.
וכל אלה.
ביוש אנשימים.
עפשתי לענותלהודעות בפייסוש.

שם: בכל אחד יש צד טוב וצד רע, אבל…
תקציר: בכל אחד יש צד טוב וצד רע, אבל מה קורה כאשר מישהו רוצה לבחור רק במסלול אחד?
דירוג: G (פאנפיק תמים)
סוג: פיקצר (פאנפיק קצר)

"צד טוב, תיכנע!" קרא הרוע בטום רידל.
הרע התחזק עם השנים- ככל שרידל ידע יותר על האופל הצד הרע בו התחזק ואט-אט החל להלחם עם הטוב: איזה צד ישלוט בנער?
"לעולם לא!" קרא הצד הטוב.
הוא היה חלש עקב התאווה של רידל לכח, ועקב הרצח ומעשים רעים אחרים שעש רידל הצעיר. המטרה של הצד הטוב הייתה להחליש את הצד הרע ולמנוע מרידל להמשיך בדרל הזו, שבחר.

רידל לא היה מושע לקרב שהתרחש בתוכו. לא עניין אותו דבר מאז שגילה על הנבואה- מישהו יהיה חזק ממנו- או כמוהו! הרעיון לא מצא חן בעיני טום, או לורטד וולדמורט, כפי שדרש שיקראו לו גם אלו שלא תמכו בו. אלה שתמכו בו כונו, על פי החלטתו, "אוכלי מוות". כולם פחדו ממנוומתומכיו- הרי שהם עסקו במזימות, תכחים ומעשים רעים: הטלת הקללות הבלתי נסלחות.

"אדון האופל" מלמל אחד מתומכיו, לוציוס מאלפוי.
"כן, מאלפוי?" ענה וולדמורט בקולו המשכנע.
"אני רק רציתי לדעת… אם יהיה לנו בן או בת- הוא או היא יצטרכו להיות אוכלי מוות גם הם?"
"לוציוס מאלפוי" אמר, מבט כל מילה כאילו אין בינהן קשר.
"נרקיסה רצתה לדעת" מלמל לוציוס.
"אם כך, מדוע לא באה לשאול אותי בעצמה?"
"כיוון שהיא בהריון"לחש לוציוס. "קשה לה"
"אוווו" אמר וולדמורט. "כאשר יגיעו גיל 16 הנער או הנערה יצטרפו אליי, אוקיי?"
"כן, כן, אדוני!" מלמל לוציוס וברח.

כולם פחדו ממנו- אפילו תומכיו, ובאשר לקרב?
הצד האפל ניצח.
כי כך טום רידל בחר.


תגובות (4)

תמונת פרופיל חמודה…

24/12/2013 06:10

סיפור ממש חמוד!!! את גם ב-HPortal?? כי את כותבת דירוגים ושזה פיקצר ממש כמו שכתוב שם… וזה על HP…

24/12/2013 06:37

כן, כן. אני שירנכהן12

24/12/2013 06:55

ותודה סיפורים מעניינים מאוד123

24/12/2013 06:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך