Mokona Modoki
בקרוב - התנגשות ענקים של שתי אנימות ושני זוגות יאויים. קורו-פיי פוגשים את זוסאן! וואן פיס פוגשת את צובאסה כרוניקל!

ב ק ר ו ב . . .

Mokona Modoki 09/01/2021 447 צפיות אין תגובות
בקרוב - התנגשות ענקים של שתי אנימות ושני זוגות יאויים. קורו-פיי פוגשים את זוסאן! וואן פיס פוגשת את צובאסה כרוניקל!

מבית היוצר של מוקונה….

מהיצור המעופף שהביא לכם מלא פיקים של קורו פיי…

בעקבות בקשות חוזרות ונשנות של הקוראים…

התנגשות ענקים…

של שתי אנימות…

של שני זוגות יאויים מהממים…

החברים מגיעים לעולם מלא בספינות פיראטים…

וואן פיס פוגשים את צובאסה כרוניקל!

קורופיי פוגשים את זוסאן!!!

************************

אחד המשתתפים ביקש למסור לכם את זה:
שלום לכל הקוראים, ובמיוחד הקוראות! כאן עבדיכן הנאמן סאנג'י! שבניגוד לדמויות אחרות אוהב שבנות קוראות פיקים שלי ושל זורו!!
תקשיבו, בנות, אני מאוד שמח שפיי התנדב לעזור לי במטבח כל עוד שהם נמצאים בעולם שלנו, הוא מבשל נהדר ומאוד עוזר והכל, אבל… הוא משגע שכלים! הוא לא מפסיק לדבר על כמה ש"קורו טאן שלו" מושלם. ואז כל הקינוחים יוצאים מתוקים מדי אפילו אם לא שמים בהם טיפת סוכר!!!
ניסיתי לדבר עם הסייף שלו שיגיד לו שירגיע והוא רק צרח עלי "אני 'מנסה להגיד לו את זה כבר שנים!!!" ניסיתי לשאול את זורו, אבל הפתרון שלו לכל הבעיות בעולם כרגע זה שניתן לו לעשות את זה עם שנינו. ניסיתי לדבר עם היצור המעופף שלהם, אבל הוא לא שם לב אלי, הוא תקוע במחשב שלו, מקליד וממלמל לעצמו " ואז הם נשכבו על הסיפון ברבעיה סוערת", או משהו בסגנון… אז אולי תוכלו להסביר לפיי הזה בעדינות שהמוניטין של הקינוחים שלי נמצא בסכנה?

**********

עד שתזכו לקרוא את מה שמוקונה תקתק על מחשבו כשהגענו לעולם ההוא,
מוקונה מגיש לכם פיק זוסאן קצרצר:

**********

סאנג'י הלך לאורך הנמל ועישן בפרצוף זועף כשפתאום הוא שמע מישהו צועק עליו.
"אתה! זה אתה! הטבח הפיראט הבלונדיני שמשתמש בסגנון בעיטות! זה חייב להיות אתה!"
"מה אתה רוצה?!" שאל סאנג'י. "אני מניח שלא באת לבקש שאני אבשל בשבילך".
"אני הולך להרוג אותך!!" האיש היה נפוח מזעם. "בפעם הקודמת שהיית כאן שכבת עם אישתי!!"
"יכול מאוד להיות." אמר סאנג'י "שכבתי עם מלא בחורות. בכל נמל שעגנו בו. והרבה מהן היו נשואות."
האיש הזועם כיוון אליו אקדח "לא אכפת לי כמה מהר אתה בועט. לא תספיק לבעוט בי לפני שאני אתקע לך כדור במוח!!"
רוב הסיכויים שסאנג'י היה מצליח להתחמק, גם כשהוא מתמודד מול יריב חמוש. אבל הפעם הוא לא היה צריך.
עיניו של האיש נפערו בתדהמה, כשהאקדח שלו נחתך לשניים. איך?! הוא עשוי מפלדה לעזאזל!
מישהו משך בשערו והצמיד חרב לגרונו.
"תיגע בטבח המעצבן הזה ואתה מת."
"שכחתי להזכיר…" סאנג'י חייך "אני שוכב גם עם בחורים…"
סוף!

מוקדש לכל הבי באשר הם. ואם אומרים לכם שאתם לא קיימים, תזכרו שגם קורו ופיי לא קיימים ותראו כמה אנחנו אוהבים אותם!!

***********

מוקונה קיבל כמה בקשות לכתוב גם פיקים של זורו וסאנג'י כמו שהוא כותב של קורו ופיי. אבל היתה לו בעיה לכתוב יאויי עם סאנג'י כי הוא לגמרי חולה על בחורות. לכן מוקונה החליט לעשות אותו בי לצורך העניין.
מוקונה יודע שזה לא ממש נכון, כי כשבנים רודפים אחרי סאנג'י הוא בורח מהם במהירות האור, אבל תזכרו שהוא גם הפך לאוקאמה מרצונו החופשי, אז אולי הוא טיפוס קצת יותר מורכב…
בכל אופן, הפיקים של מוקונה נכתבים ב"יקום" שבו סאנג'י הוא בי!
עוד דבר, גם ממש קשה למוקונה נפשית עם זה שסאנג׳י מעשן. כואב לו בריאות רק מלראות את זה! למה הוא עושה את זה לעצמו??? תפסיק לעשן, סאנג'י!!!

*********

בקרוב -מוקונה יגיש לכם קרוסאובר של חמישה פרקים מפוצצים בעלילה (ופרק שישי חסר כל שמץ עלילה) בו חבורת צובאסה נוחתים בעולם של וואן פיס על ספינת הפיראטים!

מוקונה אוהב אתכן!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך