נטע די אנג'לו
תס ופרט אוף מי ביקשו ממני להתחיל את הסיפור הזה, אז...
גם לי התחשק להתחיל. יש לי אובססיה לצמרמורת (עוד אחת לרשימה...)
טוב... תמשיכו סיפורים! כרגיל.

החיפוש אחר הזאב מהביצות – הקדמה

נטע די אנג'לו 23/02/2014 1370 צפיות 12 תגובות
תס ופרט אוף מי ביקשו ממני להתחיל את הסיפור הזה, אז...
גם לי התחשק להתחיל. יש לי אובססיה לצמרמורת (עוד אחת לרשימה...)
טוב... תמשיכו סיפורים! כרגיל.

אזהרה: הסיפור מכיל ספויילרים לספר "הזאב מהביצות" ("איש הזאב מביצת הקדחת") מצמרמורת, אז מי שרוצה לקרוא את הספר יצטרך להתחשב בזה (אחרי הכול, מתח זה הכול בסדרה הזאת).
הקדמה:
זה היה באחד הסיורים שלי. אני וזאביק טיילנו ביער לאור הירח המלא, הזמן האהוב עלי. הזמן שבו אני משתנה לצורת הזאב שלי.
זאביק הלך מלפני. כפותיו הענקיות התיזו מים לכל מקום כשעבר בשלוליות. אני השתלשלתי מאחוריו, מקשקש בזנבי.
חצי שנה עברה מאז שקיבלתי את קללת ההזדאבות. חצי שנה עברה מאז שוויל נעלם. חצי שנה עברה מאז שאני בגעתי לביצת הקדחת.
זאביק עצר בקרחת היער והתחיל לנהום. לא הבנתי מה הוא רוצה אבל עצרתי גם אני.
ראיתי צללית עוברת בין העצים כמו בסרט אימה. היא היתה גדולה מכדי להיות ענפה, או כל חייה אחרת שנמצאת בביצה הזאת. היא נראתה יותר כמו צללית של…
צמרמורת עברה בגבי ושיתקה אותי. יללה מקפיאת דם פילחה את האוויר. היא נשמעה כמו יללת זאב, מעורבת בקול אנושי. לא שמעתי יללה כזאת כבר חצי שנה.
לא מאז שוויל נעלם.
הצללית התקרבה אלינו. זאביק חשף שיניים ואני בטשתי ברגלי בקרקע בעצבנות. אם זה באמת וויל…
הצללית רצה אלינו והניחה משהו על הקרקע. לפני שהספקנו להגיב, היא נעלמה.
זאביק ילל בקול שנשמע כמו שאלה. אני הרמתי את הפתק שנח על האדמה והתחלתי לקרוא בליבי:
"אנחנו חייבים להיפגש. פה, מחר, בדיוק בחצות. אם תעזור לי זה גם יעזור לך.
אני יודע שהרבה זמן עבר ואתה לא סולח לי, אבל אתה חייב.
אה, ואל תבוא עם החבר הזאב שלך.
וויל."


תגובות (12)

תמשיכי מהר!!!!

23/02/2014 07:47

הי הי, את לא מתחילה סיפור חדש עכשיו.
את חייבת לנו המשך לאין אפשרות להתחבא ולסיוטי ילדות.

23/02/2014 08:03

אל תדאגי טדי, אני לא אשכח אף סיפור.. פשוט הרעיון היה לי בראש הרבה זמן.
אני בכל מקרה לא אמשיך שום דבר היום (או לפחות עד הערב), אבא שלי כאן.

23/02/2014 08:28

מעניין… המשך
(לא מתה על צמרמורת, לרוב הם מפחידים אותי><)

23/02/2014 08:37

חחחח אותי זה אף פעם לא הפחיד (אולי חוץ מרוח הרפאים הנבחנית), אבל זה בגלל שהתחלתי מהספר הכי לא מפחיד מצמרמורת…

23/02/2014 08:40

יש!! זה ההמשך ל-"זה שנשך אותי"! המשך כי אני ו-part of me ביקשנו!
תמשיכי מהר!! (וגם את סיוטי ילדות ואת אי אפשר להתחבא!!)

23/02/2014 09:45

המ… טוב. אני ארשה זאת.
בתנאי שמשיכי את אין אפשרות להתחבא *ו* את סיוטי ילדות מתישהו השבוע. אני מתגעגעת לזיק ולקיירו….
בעיקר לזיק, כי לקיירו היו כבר שלושה פרקים מנקודת המבט שלו…

23/02/2014 22:19

שני פרקים. יש עוד פרק (למה אני תמיד עושה את זה….?)

23/02/2014 22:26

אוי! נכון!
איזה כיף!

25/02/2014 04:10

את חייבת להמשיך.

27/02/2014 05:46

נשמע מעניין ואני לא מקירה את הסדרה

28/02/2014 10:45

תמשיכיי

12/09/2015 22:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך