LaRrY&ZiAm
מה יקרה בפרק 2? מה יקרה עם רוי אדע מה יקרה? הכל בפרק הבא :)

החנון-פרק 1-ליאם

LaRrY&ZiAm 02/03/2014 920 צפיות 3 תגובות
מה יקרה בפרק 2? מה יקרה עם רוי אדע מה יקרה? הכל בפרק הבא :)

כשהוא נכנס לכיתה הרגשתי צמרמורת בכל הגוף,ילד חטוב,יפה,שכל אחת יכלה להתאהב בקלות בו, אך זה מוזר שהוא לא היתחבר אלינו ל"מקובלים", הוא חמוד כל כך .
"תכירו תלמידים זה ליאם פיין הוא חדש פה תקבלו אותו בכבוד".
חייכתי והסמקתי אליו,מזל שרוי לא פה,הוא היה מרביץ לו כבר מזמן.
"שלום" חייך ואמר,"ליאם יש לך תחביבים?" ,"כן… אני אוהב לשיר , איגרוף,כדורסל,וקולנוע".
"מגניב! גם אני אוהב קולנוע ואיגרוף" ,צעק טיילור בין החנונים של הכיתה ,לורנס אמרה לי בסוד "עזבי עוד חנון בכיתה,לא מספיק אחותך וטיילור?","אל תתדברי ככה על אחותי!"השתקתי אותה.
"יאו בלה מה קרה לך?, קצת דברנו על אחותך את מתנפלת? יאוו!"
"סתמי כבר !" ,ליאם הסתכל אלינו בצורה מוזרה, כנראה טיילור אמר לו שאנחנו "הבציות של הכיתה".
נקודת מבט של ליאם
"הבית הספר הזה שונה ממה שהיה לי פעם… הוא כל כך גדול… זה מוזר לי כל כך."אמרתי לעצמי.
"שלום ליאם אני המנהל שלך ראיין, נעים מאוד להכיר אותך."
ראיין הושיט את ידו לכיוון היד שלי .
"נו למה אתה מחכה?",שאל ראיין.
הושטתי את היד וחייכתי.
"בוא אחריי, אני יראה לך איפה הכיתה והמורה תציג אותך"
…………
"תכירו תלמידים זה ליאם פיין הוא חדש תקבלו אותו בכבוד"
ראיתי ילדה יפה בעלת עיינים חומות דבש,ושער בלונדיני ,היא חייכה והסמיקה אלי.
"שלום" חייכתי ואמרתי,"ליאם יש לך תחביבים?" שאלה המורה,"אממ כן… אני אוהבת לשיר… איגרוף כדורסל וקולנוע ". "מגניב ! גם אני אוהב קולנוע ואיגרוף", צעק אחד מהילדים בכיתה. התיישבתי לידו והוא הכיר את עצמו:
"שמי טיילור ואני גם אוהב קולנוע ואיגרוף…"
"איזה מגניב! תגיד דקה … מי זה הילדה עם העיינים הכחולות והשער הבלונדיני?"
"אהה זאתי … זאת בלה… יש לך חבר בכיתה י'א ,היא בין הבציות של הכיתה".
היסתכלתי אליה בצורה מוזרה מנסה לבחון למה היא הסמיקה אלי ….


תגובות (3)

נשמע מעניין! תמשיכייייייייי!

02/03/2014 05:21

היום אני יעלה 3 פרקים (בגלל שהאתר סגור יומים ואחד להיום) אבל בכללי פרק לכל היום :)

02/03/2014 05:42

נשמע מעניין תמשיכי…

02/03/2014 06:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך