LaRrY&ZiAm
פרק הזה אין נקודת מבט של ליאם. מה יקרה בין ליאם לבין בלה? (הפרק ה 3 יעלה היום הפרק ה-4 עוד יומים)

החנון-פרק 2 -מה קורה עכשיו?!?!

LaRrY&ZiAm 02/03/2014 896 צפיות תגובה אחת
פרק הזה אין נקודת מבט של ליאם. מה יקרה בין ליאם לבין בלה? (הפרק ה 3 יעלה היום הפרק ה-4 עוד יומים)

"מה את עשית?!?!"
"אמרתי לחבר שלך ,זה מה שעשיתי!"
" מה את מטומטמת? את סתומה? למה בכלל אני חברה שלך ושל ג'ני! 2 מטומטמות! אני מעדיפה להיות חנונית מאשר להיות עם חתיכת 2 סתומות שלא יודעת כלום מהחייים שלהם!"
צעקתי על לורנס , כל בית הספר שם לב, ראה שהמקובלות של בית הספר , צועקות אחת על השניה .
רוי התקרב ואמר :יא סתומה! את מעדיפה שלא נהיה חברים שלך? כן כן? אז זה מה שיקרה!!"
"אני נפרדת ממך חתיכת מטומטם! לא צריכה אותך או את הטובות שלך! אני לא צריכה להיות איתכם אני צריכה להיות עם אחותי ביי חתיכת סתומים!".ויצאתי לכיוון אחותי "מה היא עושה פה..? " אמר טיילור בלחש לאחותי ,התעלמתי והמשכתי " בבקשה תנו לי להיות איתכם אני לא יכולה להיות איתם יותר עם הבציות האלו! נמאס לי כבר בבקשה!!" צעקתי בתקווה שהם יתנו לי להיות איתם
"אני מסכים ", אמר ליאם. "אני גם מסכימה," אמרה אחותי. "ואני לא! עופי מפה!",אמר טיילור. "אז את איתנו" ,אמר ליאם וחייך. "אבל אמרתי לא!","הרוב קובע!"אמרו לי אן וליאם בלהב, "ממש תודה… "
"טוב אז על מה דיברנו?" שאל ליאם, "על המשחק מחשב שקניתי" אמר טיילור בזעם. "יאו אתה אוהב משחקי מחשב? גם אני!" אמרתי במהירות ובזהירות כדי לא לפספס אף מילה."את? באמת?" גיחך טיילור.
"כן אני! אני אוהבת משחקי מחשב!","טוב ממש", "בלה עזבי אותו הוא סתם הוא מתייחס גם אלינו ככה"
"טוב…. רוצים להיפגש היום? שמעתי שיש מסיבה טובה בלב העיר היום!" ,אמרתי ." אני פנוי היום בכיף לא אכפת לי " חייך אלי ליאם "גם אני חושבת שהיה כיף למה לא?" אמרה אחותי "בסדר אין לי תעסוקה היום אני יכולה לבוא היום למסיבה כתובת רק" ,"זה ברחוב פה לייד בית הספר באחת הוילות מספר 9"
עניתי לו. הצלצול עצר אותנו ונכנסו לכיתה. המורה למדעים נכנס לכיתה ואמר "תלמידים יקרים אני מודיע על העבודה במדעים , אני אומר את הזוגות עכשיו : טיילור ולי אן ,ג'ני ולורנס, דייק וג'ייק,גוש וריקי,בלה ופיין סליחה ליאם". יופי אני עם ליאם! מזל שאני לא עם ג'ני או לורנס! בטח בגלל שאני טובה בלימודים הוא נתן לי את הילד החדש שילמד."המורה אבל עם אנחנו לא יודעת מילה על מדעים?"שאלה ג'ני,גיחתי,עם אני לא שמה אז הם אפס גמור.המורה לא ענה ,בכל אופן עבדנו על העבודה, ליאם סיפר לי שהוא היה תלמיד מצטיין בבית הספר הקודם וקיבל A+ בכל מבחן ומדעים זה המקצוע הכי אהוב אליו ,סיפרתי לו שגם אלי. "יש לך חברה?" פלטתי בטעות, "לא" הוא גיחך "למה את שואלת?" הוא שאל והסמקתי ועניתי לו "סתם.."
"ליאם אתה יודע אתה ממש נחמד…" "תודה " חייך ליאם שהוריד את הכפפות , "איזה שיר אתה הכי אוהב?" , "אממ… אני לא אוהב שיר אחד.. אבל אני אוהב לשיר אחד וזה forever young רוצה לשמוע?". "כן זה היה מגניב " (כנסו לשיר נגיד וזה רק ליאם https://www.youtube.com/watch?v=QiAPVKY5lJg
"ליאם! את שר מושלם!" הוא הסמיק ואמר "אממ תודה בלה.. "
פתאום לי אן באה ואמרה : "על מה אתם עושים את העבודה?"
ליאם אמר לה שדיברנו והיא הפריעה ואז היא לא משנה והסתובבה
"טוב בוא נמשיך" אמרתי


תגובות (1)

מוכשרת!! אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי ^^

02/03/2014 07:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך