LaRrY&ZiAm
עוד יומים פרק חדש! מקווה שאהבתם עד עכשיו

החנון-פרק 3-המסיבה

LaRrY&ZiAm 02/03/2014 778 צפיות 4 תגובות
עוד יומים פרק חדש! מקווה שאהבתם עד עכשיו

כשהיסתיים היום אני ואחותי הלכנו לכיוון הבית ואחותי אמרה "תקשיבי בלה.. אני אוהבת את ליאם..
אני שואלת אותך עכשיו ותעני לי בכנות, את גם אוהבת אותו?"
הייתי בהלם ממה שאחותי אמרה , ואז עניתי לה "אממ לא …לא" אבל בלב אמרתי לה כן.
"יופי,עכשיו תגידי את תוכלי לעזור לי להיתלבש למסיבה? את יודעת שבחיים לא הייתי במסיבה.."
"כן ברור! אני יאפר אותך,אסדר לך שער,ילביש, הכ.."
"שקט חופרת!", צחקנו שתינו.
כהינו בבית אמרתי לה ללכת להיתקלח ופרסתי את האיפור שלי, מוצרי השער שלי,הבגדים שאני ילבש, והבגדים של לי אן,ונכנסתי למקלחת שלי.
כיצאתי צחצחתי את השיינים והלכתי לחדר ושמה לי אן , מחכה שאני יאפר אותה.
שמתי שימלה לבנה שמגיעה לבירכים נעלי עקב שחורות איפרתי את עצמי ועשיתי מחליק, לאחותי שמתי שמילה שחורה מיני נעלי בובה לבנות אספתי את השער לגולגול ואיפרתי אותה דומה לי.
"וואוו!" פלטה לי אן והסמיקה "בחיים לא הייתי נראת ככה!"
"פשוט היית צריכה עצות אופנה ממני זהו " חייכתי אליה.
צפריה עצרה אותנו וזה היה ליאם וטיילור ולי אן צעקה מהחלון "דקה אני באה! סליחה באות!"
צחקקנו אני ולי אן , ירדו למטה ונכנסנו למכונית , טיילור נהג וליאם ישב לידו "איזה יפות אתן !" אמר ליאם "תודה !" אני לי ענינו ביחד.
כשהגנו טיילור אמר לנו לרדת והוא יחנה נכנסנו למסיבה ושמתי לב שיד מחזיקה בי … בהתחלה חשבתי שזה לי אן שבחיים לא הייתה במסיבה, אבל אז הרגשתי יד גדולה וחמה והבנתי שזה ליאם.
"אהה.. ליאם מה אתה עושה?" אמרתי לו והסמקתי אבל בגלל החושך לא ראו.
"מחזיק לך את היד , מה לא נעים לך?" הוא שאל
" לא זה בסדר"
ואז רוי ולוק התקרבו ואז רוי אמר :" טז טז טז תראו מי בא , החנונים החדשים!"
"תסתום!" אמרתי לרוי והוא שפך אלי נוזל מגעיל בריח של אלכוהול
"אתה דפוק? אל תתקרב אליה בכלל מטומטם אחד!" ליאם אמר
וברחתי לשירותים
אחרי שניקיתי את האלכוהול שרוי שפך אלי יצאתי וראיתי את ליאם עומד בפתח מחכה לי
"את יודעת שאת יפה בכל מצב"
"תודה ליאם..זה ממש נחמד מצדך שאתה חיכת לי"
פתאום משום מקום לי אן לקחה את ליאם לרקוד והייתי לבד. לוק התקרב אלי ואמר :"תקשיבי אני מצטער על מה שרוי עשה… רוצה לשתות מים? "
ועניתי לו שכן
הוא נתן לי את הכוס שלו ושאל עם אני רוצה עוד ואמרתי לו שכן
ככה שבסוף שתתי 5 כוסות…
ואז לא שלטתי על עצמי (היא הייתה שיכורה ועכשיו נראה מה היא עשתה שהיא הייתה שיכורה XD ׁׁ)
רקדתי עם לוק ואחר כך הרגשתי כאלו משהו מושך אותי וזה היה ליאם הוא משך אותי חזרה למכונית והוא קרא לטיילור ולי אן שאנחנו הולכים , הוא הושיב אותי במושב האחורי וטיילור ולי אן ישבו מיקדימה לשניה הם התנשקו… ואז שהיא היתעוררה ראתה שהיא שמה ראש על הרגליים של ליאם , מרגישה את החום שלו, איך הוא דואג לה, ואמרתי לעצמי שזה הגבר של החלומות שלה.


תגובות (4)

מוכשרת ♥ אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי :)

02/03/2014 08:12

תמשיכי!! :)

02/03/2014 08:52

תמשיכיייייייייייייי!

02/03/2014 09:38

תמשיכייי מושלם

02/03/2014 13:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך