LaRrY&ZiAm
עמוד פייס:https://www.facebook.com/pages/The-Geek/1443731179197321?ref=hl עדיף שתראו בפייס כי מעלים לפני את הסיפורים וכל יום יש 2 פרקים ופה יש רק 1 בכל יום :)

החנון- פרק 4- ליאם או לי אן?!?

LaRrY&ZiAm 04/03/2014 787 צפיות תגובה אחת
עמוד פייס:https://www.facebook.com/pages/The-Geek/1443731179197321?ref=hl עדיף שתראו בפייס כי מעלים לפני את הסיפורים וכל יום יש 2 פרקים ופה יש רק 1 בכל יום :)

שקמתי,הייתי בבית במיטה הגדולה שלי.
ולידיי ליאם ישן על הכיסא. הוא היה נראה כל כך רגוע ,תמים .
קמתי ,התקלחתי, סידרתי את השער,ובגדים.
פתאום ליאם נכנס וראה אותי ואמר: "ישנת טוב הלילה נכון?" הוא אמר בפחד "כן לא שמתי לב שאני בכלל במיטה שלי" עניתי לו "יופי" , "אבל למה את שואל?" שאלתי אותו " סתם כי היית שיכורה … וזה היה לוק ששיכר אותך שמתי לב שהוא בא לנשק אותך אז משכתי אותך."
"תודה ליאם" נישקתי אותו בלחי והוא הסמיק
פתאום ליאם נישק אותי ואמר "את שונה מי כולם את מיוחדת את לא מה שחשבתי שאת, ואני אוהב אותך"
"ליאם גם אני אוהבת אותך…"
"בלה את סתומה! את אמרת שאת לא אוהבת אותו את יודעת מה אני מרגישה כלפיו !" היא בכתה ורצה לחדר שלה ליאם היה בהלם הוא פשוט עמד שמע בפה פתוח ולא הוציא מילה עד שאחרי נצח הוא אמר "בלה אני עדיין אוהב אותך… " , "תן לי דקה ואני חוזרת"
"לי אן? איפה את לי אן?" חיפשתי את לי אן בביתנו הגדול עד שראתי אותה בוכה בחדר של ההורים "לי אן! תקשיבי אני ממש ממש מצטערת! ליאם שמר עלי מפני לוק ונתתי לו נשיקה … אני לא רוצה לפגוע בך!"
"סתמי ועופי מפה! יחתיכת מכוערת מגיעלה!" הייתי בהלם עמדתי בחדר מסתכלת על אחותי ולא יודעת מה לומר "עופי מפה כבר!" יצאתי במהירות מהחדר והלכתי לכיוון ליאם ואמרתי "ליאם אתה לא יודע כמה היא חשובה לי !" ליאם הסתכל אלי ואמר "אני יודע בלה אני יודע…" לי אן נכנסה ואמרה :"אני יוצאת מהחבורה המטומטמת הזאת! נמאס כבר מכם ! " , "לי אן די להיות כזאת ילדותית אנחנו מאוהבים זה בזה תפסיקי בבקשה" ליאם אמר ברחמים" לא כבר נמאס לי! אני לא בחבורה הזאת ,תודה לך בלה שמיללת לי את החיים!!!" היא תרקה את הדלת והלכה לחדר שלה "ליאם מה לעשות?" התחלתי לבכות לו מול הפרצוף "די אהובתי אין מה לבכות " הוא ניגב לי את הפנים עם ידו הרכה ,הגדולה,והחמה. "מה הייתי עושה עם לא הייתי מכירה אותך !ליאם אני אוהבת אותך!" , "גם אני אוהב אותך אהובתי היפה"


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייי!

04/03/2014 21:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך