LaRrY&ZiAm
טוב זה הפרק של היום מקווה שתהנו

החנון- פרק 5- נשיקה ראשונה

LaRrY&ZiAm 06/03/2014 878 צפיות 2 תגובות
טוב זה הפרק של היום מקווה שתהנו

כישבנו אני וליאם בגן היינו בנדנדה גדולה,בצורת סלסלה,חייכנו ונהנו,עד שהשפתיים שלנו נפגשו ואז זה קרה,הנשיקה הראשונה שלי ושל ליאם בתור חברים,בחיים לא התנשקתי עם רוי ,הוא היה יותר מדי מגעיל, חושב את עצמו, ובכלל שלא עשינו מין, מקווה שיהנה עם החברה הבאה שלו!
ליאם הסמיק ואני המשכתי לנשק אותו נשיקה ארוכה ואז הוא חיבק אותי והלכנו ואז שמעתי צעקה "בלה!!" הסתובבתי, וראיתי את לוק , ואת רוי
"כבר נפרדנו וכבר יש לכם חבר יא זונה!" התעלמתי ואז לוק בא ואמר
"כבר את מסיימת איתי? אבל היה כל כך כיף! רקדת פשוט מושלם!"
נתתי ללוק כאפה והוא אמר "את מנסה להיות קשה להשגה את הרי יודעת שלוק משיג כל מה שהוא רוצה!" ליאם נישק אותי נשיקה ארוכה והלכנו לבית שלו.
"עזבי אותם,הם סתם ערסים מפגרים!" הוא חייך אלי ואני הורדתי את הראש למטה הוא הרים אותו ואמר,"את מקשיבה לי? " הסתכלתי ועד אחרי נצח אמרתי לו "ליאם אני יודעת שהם ערסים אבל, מאחורה,אני חושבת שראיתי את לי אן.." הוא התחיל ליהסתובב בכל החדר ושפשף את עורפו"תקשיבי ביבי אני גם עצוב עם מה שקרה עם לי אן.."הסתכלתי עליו במבט אוהב ואמרתי "אני יודעת אהובי אני יודעת…" נישקתי אותו והוא ואז הוא שאל,"ביב את רוצה לבוא לבריכה? יש מסיבה " הוא חייך אלי ואמרתי לו "ברור ! רק אין לי בגד ים.. " הוא הסתכל על התיקרה ואמר "תקחי מאחותי היא בערך בגודל שלך" הוא חייך ולקח אותי לחדר של אחותו רות והוא הוציא כמה בגדי ים ואז אחותו נכנסה ואמרה "ליאם! מה אתה עושה! לקח לי שבוע לסדר פה !" הסמקתי וחייכתי אליה ליאם צחק ואמר "רות תכירי זאת חברה שלי בלה"היא היסתכלה אלי ואמרה "אהה זה בישבלה… סבבה " היא יצאה מהחדר ליאם היבאי לי בגד ים כחול סטרפלס ואז הוא אמר "לכי למקלחת שלי תתלבשי שם " הוא חייך ונישק אותי במצח והרגשתי את החום שלו.הלחקתי לכוון המקלחת שלו ונכנסתי לחדר שלו , ליאם היה מוכן ,הוא היה עם בגד ים לבן ואמר :בואי ביב נילך" הוא נתן לי יד והלכנו לכיוון האוטו שלו ונסענו למסיבה הסתכלתי בחלון וליאם נהג ואז הוא אמר "הנה בואי " הוא חנה קם ופתח את הדלת לי ,הוא יותר ג'טלמן נכנסו ואז ראיתי את….


תגובות (2)

תמשיכי

06/03/2014 19:37

תמשיכי!

06/03/2014 19:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך