LaRrY&ZiAm
פרק האחרון זה זה סורי שזה ממש קצר אבל היה עונה 2 וגם סיפור חדש :)

החנון-פרק 6-לי אן משתנת

LaRrY&ZiAm 06/03/2014 827 צפיות תגובה אחת
פרק האחרון זה זה סורי שזה ממש קצר אבל היה עונה 2 וגם סיפור חדש :)

נכנסנו ואז ראיתי את לי אן רוקדת עם רוי. לא הבנתי מה קורה, ראיתי את לי אן ,כבר לא עם המשקפיים שתמיד אהבתי שהיא לובשת ,או הבגדים המוזנחים שנראו אלי כל כך יפה, היא הייתה נראת כמו זונה, היא היתה עם שתייה ביד התקרבתי והעפתי את השתייה מהיד שלה ,ואז היא אמרה "יאו יסתומה מה את עושה מפגרת!" הסתכלתי עליה בהלם ,היא היתה מלאה באיפור, והיא בכלל לא נראת כאלו זאת היא היא נראת כאלו אני,לפני…לפני… לי אן עצרה אותי ואמרה "עופי מפה יחתיכת זונה מכוערת! אני לא מאמינה שאני אחותך!" ואז רוי התקרב , נתן לי נשיקה וזרק אותי לתוך הבריכה, ליאם הלך אליו ואמר "מה יש לך?!?" לי אן נתנה לו נשיקה ארוכה ונסיתה להוריד לו את המכנס הוא זרק אותה לבריכה ונכנס להוציא אותי "בואי נעוף מפה!" סימנתי לו כן עם הראש ויצאנו ואז לוק עצר אותנו ואמר "מה רק הגעתם אתם כבר הולכים חנונים!" הוא ניסה להתקרב אלי ועבר נתתי לו כאפה בזמן ויצאנו מהר ואז הוא אמר לי "אני לא מאמין מה שקרה ללי אן! " הוא הסתכל אלי בפה פעור ואמרתי לו "גם אני לא היא כל כך השתנתה" הוא סימן לי להיכנס לאוטו ונכנסתי ואז הוא שאל "רוצה תבואי לישון אצלי? " חייכתי ואמרתי "כן.. אני תוריד אותי בבית אני יקח בגדים ואני יבוא " הוא היסתכל על הכביש וראה בצד כמה שיכורים ואמר "סבבה נשמע לי טוב" נכנסתי לבית שלי לקחתי בגדים והתקלחתי מהר והוא חיכה לי בחוץ נישקתי אותו ואמרתי לו לנסוע ואז קיבלתי הודעה מלי אן "תקשיבי טוב טוב! עם את תעברי ביני לבין ליאם אני יראה לך מה זה!" התעלמתי מהודעה ונהייתי עצובה ואז ליאם שאל "מה קרה אהובתי?" הוא הסתכל אלי ועניתי לו "סתם עזוב" כשהינו בבית שלו ראינו טלוויזה והיה פרסמות "אתם אוהבים לשיר? יש לכם קול מדהים שכולם אוהבים? בואו לאקס פקטור!" אני הסתכלתי על ליאם ואמרתי "זהו ליאם אני רושמת אותך "וליאם התחיל לצחוק ואמר"מה לי ולשירה?" התפוצצתי מרוב צחוק ואמרתי "אתה שר מושלם זה מה שיש לך עם שירה!" שתינו צחקנו והלכנו לישון. ליאם העיר אותי עם הכרית אותו ואמרתי לו "תן לישון!!" אמרתי באדישות "נו קומי!" הוא צעק אלי קמתי וזרקתי עליו כרית, והתנשקנו "אני אוהב אותך!" אמר לי ליאם "גם אני אוהבת אותך אהובי!"


תגובות (1)

מהמם!

07/03/2014 12:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך