Mokona Modoki
מוקונה קצרצר. קורו-פיי. לא לילדים. יאויי.

צובאסה כרוניקל – הנקודות

Mokona Modoki 30/10/2020 398 צפיות אין תגובות
מוקונה קצרצר. קורו-פיי. לא לילדים. יאויי.

לקח לקורו זמן למצוא את כל "הנקודות" של פיי.
הרבה מהן הוא גילה ביאמה, כמובן.
בימנו קורו יודע בדיוק איפה לנשק את פיי בצוואר כדי לגרום לידיים העדינות שלו להאחז חזק בכתפיו באקסטזה. גם יש לו איזו נקודה על הכתף קצת מתחת לצווארו הענוג שמשגעת אותו.
גם פרקי הידיים של פיי רגישים מאוד. אולי אלה שאריות מהתקופה שלו בתור ערפד. כיף לנשק אותם ולעסות אותם עם האגודל כשמחזיקים לו את היד ולשמוע את פיי נאנח רק בגלל פעילות כל כך סתמית.
ולא לשכוח את הנקודה הכי סודית של פיי! קצת מתחת לפופיק. אם מנשקים אותו שם כש"מכינים" אותו זה מקצר בהרבה את התהליך…
כיף למצוא את הנקודות האלה שגורמות לו להשתגע. אפילו בכפות הרגליים יש לו כמה נקודות שקורו יכול לנשק לפני שהוא שם לו אותן על כתפיו.

אבל אף אחת מהנקודות האלה לא משתווה לנקודה מספר אחת של פיי.
שבאופן מפתיע היא הראש שלו.
פשוט ללטף לו את הראש דרך השיער. לעסות לו את הקרקפת באצבעות. להעיר אותו ככה בבוקר.
לא משנה איזה מסאג' אדיר נתנו לו קודם, מה שהוא הכי אוהב זה שקורו פשוט ילטף לו את הראש. זה גורם לו להתרפק עליו ולהנמס לתוך החיבוק שלו בלי שליטה. כמה שפיי מזכיר לו חתול ברגעים האלה…
ואז אחרי מתקפת ליטוף ראש כזאת כזאת קורו פשוט מנשק אותו על הראש ואומר "בוקר טוב, טמבל".

מוגש מטעם מוקונה.
תקראו את הפיקים שלי!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך