זה הסיפור החדש שאני אעלה אם תרצו :) תגיבו פה אם אתן מעוניינות :)

טיזר לסיפור ~ללא שם~

14/11/2015 678 צפיות אין תגובות
זה הסיפור החדש שאני אעלה אם תרצו :) תגיבו פה אם אתן מעוניינות :)

התעוררתי להרגשת קפיצות על המיטה שלי, פתחתי את העיניים ולא הופתעתי לגלות את קייטי והיילי האחיות הקטנות שלי קופצות על המיטה שלי כשהן שרות שירים בצורה מזוויעה להחריד.

—קייטי והיילי סטיילס—
—תאומות זהות. בנות 6 רוב הזמן הן מתוקות אמיתיות ובאמת חברותיות.. רוב הזמן. —

"רוז! רוז! קומי מהמיטה! יש לאבא יום הולדת היום ואת צריכה לעזור לנו לארגן את המסיבה! אמא אמרה לנו להעיר אותך!!" הן צרחו.
"תעופו מפה!!" צעקתי עליהן והן בריצה יצאו מהחדר ואמרו שהן ילכו לקרוא לג'וני אחי הגדול שיעיר אותי. לא התייחסתי אליהן וחזרתי לישון. זה הרגיש כאילו רק עצמתי את העיניים ופתאום הרגשתי ידיים גדולות מרימות אותי בסגנון כלה ונושאות אותי החוצה מהחדר שלי למטה במדרגות, לכיוון שולחן האוכל, שם ראיתי את אמא, אלינור ולוסי, הנשים של לואי ונייל, מדברות. "בוקר טוב לנסיכה" אלינור אמרה מצחחקקת החזרתי לה מבט מעוצבן ועייף. ג'וני התיישב ליד השולחן והושיב אותי עליו, כדי שלא אנסה לברוח למיטה חזרה או משהו. כל שאר האחים שלי ויש הרבה כאלה, הגיעו לשולחן.
"טוב" אמא התחילה לדבר "אנחנו צריכים להתחיל לארגן את המסיבה של היום בערב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך