החתולה של הארי סטיילס
אני אישית בכיתי מה איתכם? אני עדיין בוכה

כשהלכת

אני אישית בכיתי מה איתכם? אני עדיין בוכה

זה דמייני בעל פרק 1 על דמי וזאין.
על השיר של אבריל לוין when your gone/
~התחלה~
~נקודת מבט דמי~
הגיע הזמן……. עכשין הילד של זאין ודמי הולך הוא לא יחזור…….. מסוכן שם אני מקווה שהוא יעבור את זה.
~נקודת מבט כללית~
זאין ודמי עומדים בחצר ….. הגיע הזמן של זאין ללכת ……… זאין שם את הכובע שלו ומתקדם לעבר העולם השני……… הצבא. דמי בוכה נוזלות לה דמעות היא לא מסוגלת לחיות בלעדיו. היא ממששת את בטנה המנופחת….. היא בהריון . היא נזכרת איך היא פגשה את זאין ואיך הכל היה מסובך.
~פלאשבק~
זאין ודמי נשענים על עץ מחזיקים ידיים .הם מתנשקים ומרגישים את השפתיים של אחד השני זזים באופן מוצלח….
~סיום~
~אצל הילד של זאין ודמי~
(נקרא לו מייק) מייק עולה לאוטובוס הוא עוזב את דמי………..את ביתו את מי שהוא צריך באמת.
הוא מתיישב במקומו מביט בחלון לעבר אימו…….. לא יכול לשכוח ממנה
~המשך פלשבאק~
זאין ודמי ממשיכים להצנשק בצורה מושלמת אבל אז אימה של דמי הגיע. וראתה את דמי עם בחור מוכר….. בחור …………. הבוחר שהיא לא מרשה לה להפגש איתו.
דמי וזאין שמעו את צעדיה של אימה של דמי והפסיקו זאת מיד הם…….. הם היו בשוק.
דמי עשתה הכל כדי שאימה לא תיקח אותה ממנו…… מזאין. אבל אימה כבר תפסה בדמי ונלחמה בה לכיוון האוטו תוך כדי זעקות התגעגעות ועצב בין זאין לדמי.זאין עשה הכל ואחז בדמי אח ללא הצלחה. אימה של דמי משכה את דמי ללמעלה אך דמי שחררה את אחיזתה וזזה מאימה. אבל לא יכלה עוד ואימה ביקשה ממנה ללכת למכונית. תוך כדי שדמי מתבוננת בזאין בעיניים מלאות דמעות היא מתקדמת לכיוון האוטו . זאין בכעס זז אחורה מביט בחריטה על העץ את שמו ושמה של אהובת ליבו דמי בצורה מושלמת עם לב. אמא של דמי רק צועקת על זאין ומתקדמת למכונית . היא אוסרת על זאין להפגש עם ביתה עוד הפעם ונכנסת לאוטו לנסיעה של שקט.
דמי מביטה אחורה בתקווה שזאין עוד נלחם עליה אבל לא! הדמעות הן הדבר היחידי שנלחם בה…….. דמי מחזירה את מבטה לחלון הקדמי.
~סיום פלאשבק~
~אצל זאין~
זאין מסתכל מתיישב על המיטה מביט בתמונה שלו ושל דמי ביום הנישואים………. איך נתן לה ללכת? הוא בוכה ובוכה. מקרב את התמונה לליבו ושופך את כל דימעותיו לא מצליח לשכוח.
זאין קם מהמיטה מדליק את האור שמעל ארונית בגדיה של דמי…………. מעביר את ידיו בין בגדיה מלא בגעגועים…. מביט בבגדים ומריח אותם עם דמעות.
~אצל דמי~
דמי יושבת בספה בלי הילד שלה בלי……. בלי זאין…. איך הוא נתן לה ללכת בואותו יום? איך היא נתנה לעצמה ללכת?
היא רואה חדשות ורואה את מייק בצבא נלחם כל רגע ליבה זז מתנוענע והיא רק בוכה מקווה שהוא יעבור את זה הוא המזכרת שלה ממי שהיא אוהבת מזאין,! היא פותחת את הטלפון שלה.
~המשך פלאשבק~
דמי ואימה מגיעות לבית ואימה דוחפת אותה לחדרה בצעקות ונועלת אחריה. דמי נופלת על המיטה מחבקת את הכרית שלה עם דמעות מסתכלת על תמונות שלה ושל זאין בטלפון.
~סיופ פלאש בק~
~אצל זאין~
זאין פורס את שמלתה של דמי על המיטה ליד כל התמונות והזכרונות ועולות בו דמעות .
~אצל דמי~
דמי מתבוננת בחדשות ורואה פיצוץ!!! היא מבינה שזהו! מזכרתה מזאין הלכה! הילד שלה מייק הלך!!!! הוא לא ישוב הוא מת!
~אצל זאין~
זאין קם והתלבש ללכת לקברו של בנו מייק. שאותו לא ראה במשך חודשים ויותר………. מוזג יין לקידוש מרים את הכוס כאילו דמי אהובתו נמצאת שם איתו
אבל הכל רק בדמיון שלו…….. דמי וזאין לעולם לא יפגשו שוב וגם הוא לא גם לא מייק איתם………………………..


תגובות (2)

בוכה זה מהמם!

08/02/2014 11:47

אני בוכה פה
אבל זה מאוד יפה מדרגת חמש ,

08/02/2014 11:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך