מיקסל סדרה 7- תיאור דמויות

27/01/2016 896 צפיות אין תגובות

קופי-המנהיג של מכפ״ד.הוא גדול ובעל שני ידים: אחת גדולה וארוכה והשניה קטנה וקצרה. על הרגלים שלו יש אור מהבהב: ברגל אחת האור אדום ובשניה אור כחול.הוא אחראי וחושב לפני שהוא עושה וגם אוהב לאכול הרבה, מה שמסביר על גודלו הגדול.
בוסטו: העוזר של מכפ״ד. הוא נראה כמו כלוב גדול בעל שתי עיניים וידים ורגלים ובעל שתי אורות מהבהבים כמו לקופי. הוא אוהב ללכוד ניקסלים(האויבים של המיקסלים) ובעל רגלים שטוחות שעוזרות לו למחוץ ניקסלים.
טיקזי-הטוראי של מכפ״ד. הוא בעל שתי ידים שמחזיקים זוג גלגלים ובעל אורות מהבהבים שמחוברים לראשו ועם זוג רגלים. הוא מהיר מאוד וגם אוהב לעשות תחרויות עם אחרים והוא ההפך הגמור מקופי.
קמלוט- המנהיג של המנדיבלס. הוא נראה כמו טירה מהלכת שבראשו נמצא דגל. בעל גרזן במקום יד. הוא תמיד מדבר כמו אביר אציל ומתנהג מכמוהו מה שאומר שהוא מציל עלמות במצוקה ותמיד נאמן לחבריו.
מיקסדיל- העוזר של המנדיבלס. הגדול והבעל קטפולטה גדולה וארבע רגלים שעוזרות לו לנוע ממקום למקום. על עינו הוא חובש קסדה של אביר. התחביבים שלו הם לזרוק אבנים גדולות על הניקסלים ולהתחרות עם טיקזי.
פלמסוס-הטוראי של המנדיבלס. הוא נצר לשושלת של פגסוסים עם עין אחת. בעל חנית שמוצמדת לגופו וחוש הומור מצויין. הוא מעריץ את קמלוט ותמיד מנסה להיות כמותו. הוא פחדן גדול והפחד הכי גדול הוא הניקסלים.
ג׳מזי- המנהיג של המיקסים. נראה כמו גיטרה גדולה ובעל מיקרופון שאותו הוא מחנה ״ג׳וניור״. הוא תמיד אוהב לשיר למרות שהוא שר גרוע.
טפסי-העוזר של המיקסים.הוא נראה כמו מערכת תופיום ותמיד אוהב לתופף על עצמו.
טרופי- הטוראי של מיקסים. בעל ראש חצוצרה מה שגורם לו להשמיע קולות חצוצרה במקום לדבר. הוא תמיד שמח וחיובי גם בקרב עם ניקסלים


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך