Drama Queen
אז.. זה הכל. אני אכתוב את הפרקים בתגית 'מעודנת' כך שיהיה לכם נוח לעקוב. זה סיפור ממש טוב, הוא אחד הפאנפיקים הטובים שקראתי, ואני פשוט מטורפת עליו. קריאה מהנה D:

מעודנת.

Drama Queen 10/08/2015 1697 צפיות 2 תגובות
אז.. זה הכל. אני אכתוב את הפרקים בתגית 'מעודנת' כך שיהיה לכם נוח לעקוב. זה סיפור ממש טוב, הוא אחד הפאנפיקים הטובים שקראתי, ואני פשוט מטורפת עליו. קריאה מהנה D:

אז.. שלום לכל המשתמשים והמשתמשות D:
לפני כמה חודשים קראתי פאנפיק ממש טוב על רוז וויזלי (בתם של רון והרמיוני) בשם מעודנת. הבעיה היחידה? הוא היה באנגלית.
בשבילי זו לא הייתה בעיה בגלל שאנגלית היא מעין שפת אם בשבילי, אבל כשהמלצתי על הפיק לאנשים הרבה מהם לא יכלו לקרוא אותו – וחבל.
אז התחלתי לתרגם אותו לעברית, זה פיק די ארוך עם שלושים-וחמישה פרקים. הוא מצחיק, סוחף, וממכר, ובאתר שבו קראתי אותו הוא זכה בשני פרסים: בפרס על-שם דובי לפאנפיק הכי ממכר, ובפרס הסניץ´ המוזהב לפאנפיק הדור הבא הטוב ביותר.

אני מזהירה – למרות שהפאנפיק מדהים בכל-כך הרבה רמות, יש בו שפה קצת בוטה (הרבה מאוד Bloody שאותו תרגמתי למזורגג, כמה קללות כגון זונה וכו´), יש בו הרבה מאוד נשיקות מפורטות ודברים מהסוג הזה.

אז.. לכמה פרטים על הפאנפיק –
שם הפיק: מעודנת (Delicate באנגלית)
פרקים: 35 (יכול להיות שחלק מהפרקים אפצל לשניים או לשלושה חלקים)
דמויות מרכזיות: טדי, סקורפיוס, אלבוס, ג´יימס (II), לילי (II), הוגו, רוז, ויקטואר, OC [*].
ז´אנר(ים): דרמה, הומור, רומנטיקה.
תקופה: הדור הבא.
שיפ [**]: רוז/סקורפיוס, הארי/ג´יני, רון/הרמיוני, טדי/ויקטואר, OC/OC.
אזהרה חוזרת: מכיל תוכן מיני מרומז, שפה בוטה, והרבה מאוד ספוילרים למי שלא גמר את הספרים.

הפרקים הראשונים שיפורסמו כאן הם פרקים שתורגמו לאתר אחר, אותם אני מעבירה ביטוא קל.

[*] – OC הוא קיצור של Original Character, או דמות מקורית. דמות שאיננה נזכרת ביצירה המקורית (במקרה שלנו, הארי פוטר), ושהיא פרי דמיונו של הכותב.
[**] – שיפ הוא יקצור של Relationship, או מערכת יחסים. השיפ מציד בפנינו את הזוגות שיופיעו בקטע. השיפים מתחלקים לשלוש קבוצות עיקריות:
# הט – שיפ הכולל בתוכו בחור ובחורה. לדוגמא: לוציוס/נרקיסה.
# סלאש – שיפ הכולל בתוכו בחור ובחור. לדוגמא: רמוס וסיריוס.
# פאמסלאש – שיפ הכולל בתוכו בחורה ובחורה. לדוגמא: הרמיוני/ג´יני.
# ג´ן – קטע שאינו מכיל שיפים.

אז עכשיו, כשהכל ברור, אתם מוזמנים ללהתרווח בכסאות שלכם כי בעוד מספר דקות יפורסם הפרק הראשון, ואחרי שאתם מתחילים – אי אפשר להפסיק.


תגובות (2)

יש!!!

10/08/2015 16:17

    אם את.ה מעוניינ.ת, פרסמתי את הפרולוג D:

    11/08/2015 13:30
סיפורים נוספים שיעניינו אותך