know it all
מקווה שתהנו ;) תגובות?

עכשיו התור לאהבה- הארי סטיילס ~ פרק 3

know it all 29/04/2015 1050 צפיות תגובה אחת
מקווה שתהנו ;) תגובות?

טקס האולימפיאדה נגמר, ונערכה סוגשל מסיבה בסוף שבה המשתתפים במופע לחצו ידיים ודיברו קצת עם המלכה, וויל וקייט, ראש הממשלה וכו'..
ידעתי שאני אפגוש עכשיו שוב את הארי, קצת התביישתי ממנו אחרי שנתתי לו נשיקה קטנה בלחי. באמת לא כדאי לו להתחיל להסתבך עכשיו עם מלוכה.. שישאר בשירה, זה מה שהוא אוהב..
סבתא ניגשה אליהם ואחריה וויל וקייט ואחי הארי, אני ניסיתי להתחמק משם אבל וויל משך אותי לומר שלום כי לא מנומס בכלל שאני אבריז ככה. חמשת הבנים קדו קידה וברגע שהרימו את הראש התחלתי לצחוק מהמבטים שהם נעצו בי שהם נזכרו איפה נפגשנו לראשונה.
'אעמ.. אחה.. אעהב…מ.. מגי?..' גימגם לואי, הארי התחיל לצחוק קצת מלואי המגמגם 'הארריי.. אתה מודע לזה?!' שאל לואי בהלם שהארי לא בולע את המילים כמוהו 'ראיתי אותה כששרנו היום' אמר הארי ללואי ולשאר הבנים.
כולם היו לגמריי בהלם 'אז רגע הנסיכה.. וואי אני כלכך מובך! אתם קולטים כמה פדיחות עשינו בצהריים?' אמר זאין תופס את הראש שלו. באותה שניה כל הבנים אמרו יחד 'וואוו.. לא נעים.. איזה טעות.. אנחנו כאלה סטומים, איך לא זיהינו את הנסיכה…'
'טוב דיי, אני לא נסיכה ולא כלום, סתם מגי' אמרתי מובכת
'בטח סתם' אמר נייל עוד מזועזע מהעניין 'אבל אסור שתגידו שנפגשנו בפארק.. כי אז באמת כולנו נובך..' אמרתי בתקיפות 'ברור ברור' אמר הארי בחיוך שמדגיש את הגומות שלו , חייכתי אליו בחזרה חיוך קטן.
כשהם באו ללכת הארי קרא לי מרחוק וקרץ לי בחיוך מפלרטט ולא הצלחתי לעצור את עצמי מלהסמיק.

כעבור שבוע- נקודת המבט של מגי:
מאותו הערב שפגשתי את וואן דיירקשן אישית הכל השתנה, גם אצלי וגם אצלם.
למחרת באותו הבוקר בדף הראשון של עיתון הטיימס נראתה בגדול תמונה של הארי עומד מולי עם ראש מופנה אחורנית אליי וקורץ ואני מחייכת ומסמיקה, ובגדול כותרת "הזוג הלוהט של הממלכה? ומה למלכה יש להגיד על כך שנכדתה יוצאת עם כוכב וואן דיירקשן? האם זה יפגע להארי קריירת השירה? כל הפרטים בע"מ 5" כמו שציפיתי לא היה כתוב כלום בעיתון על זה באמת כי זאת תמונה אחת והכל זה שמועות אבל בכל זאת ניסיתי להסתיר את זה מסבתא..
עכשיו אחרי שבוע קרו כל כך הרבה דברים שאי אפשר להאמין שזה רק שבוע אחד!
הארי הוזמן לדבר ברדיו של חברו הטוב גרימי והתבקש לספר מה העניין איתי והוא אמר שהוא נדלק עליי אבל הסברתי לו היטב שזה לא יקרה בנינו.. הארי ספג על כך עוד כתבה בעיתון שבה לא התאפקתי והגבתי 'מי לא מדבר עם מי?!' והתגובה הזאת זכתה לעוד גל של שמועות, גרימי קצת ריחם על הארי אבל הצליח להביך אותו כמו שצריך בהמשך הראיון כמו חבר אמיתי…
הטלפון של דובר הארמון לא הפסיק לצלצל וצלמים לא עזבו את חצר הארמון רק חיכו שמישהו יספר משהו או שאני אצא, בגלל זה לא יכולת לצאת לעיר במשך כל הזמן.
התחלתי להתלבש איך שאני רוצה ולא איך שמצפים ממני ובארמון כבר התרגלו לראות אותי עם ג'ינסים וסניקרס והצוות ממש מבין אותי שילדה בגילי תרצה להתלבש ככה אבל סבתא עדיין מזהירה אותי לשים לב שאני מתלבשת כמו שצריך ומספיק הולם כשאני יוצאת או מצטלמת.
חוץ מזה שהארי הביך אותי מאוד ברדיו הוא לא סימס לי או התקשר אליי מאותו היום שצולמנו יחד לעיתון הבוקר. התחלתי להפנים את העובדה שהוא באמת לא רוצה קשר אליי עד שהארי דפק לאחר שבוע בדלת חדרי.

הייתי באמצע מדידות לשמלה שהתכוונתי ללבוש בעוד שלושה ימים, נשף יום העצמאות של אנגליה שיערך בארמון.
בגלל שאלו רק מדידות לא הייתי עם השמלה עצמה אלא עם כותונת שחורה שמגיעה עד אמצע הירך, עם כתפיות דקות וקצת שקופה שהראתה את ההלבשה התחתונה שלי.
התופרת הלכה לפתוח את הדלת וצעקה מרחוק 'גברתי, אני אחזור עוד מעט..' ויצאה. 'מה? שירלי אנחנו באמצע..' אמרתי אבל היא כבר הלכה. מהמסדרון נכנס הארי וכל אנשי הצוות מיהרו לברוח מהחדר לפני שאצטרך לומר להם מובכת.
הארי היה נראה עייף, כאילו לא ישן שנה וברגע שנרדם גררו אותו מהמיטה בכח, לבוש בחולצה פתוחה שרואים את הקעקועים שלו דרכה והשיער המתולתל כבר ארך. הוא היה נראה כל כך טוב וחייך חיוך מרוצה מעצמו כשנכנס והביט בי מכף רגל ועד ראש ורק שראה כמה אני בהלם ממנו אז תפס את עצמו והסתובב עם גב אליי 'אני מצטער הנסיכה..'מילמל בשקט
שמתי חלוק שהיה קרוב והתיישבתי על כיסא קטן שהוא עדיין עם גב אליי. 'אל תקרא לי ככה, מה אתה עודה פה ורגע.. איך בכלל נכנסת?'
'את האמת? הייתי חייב שנדבר וכשהגעתי לשער הארמון כולם פשוט פינו לי את הדרך.. הייתי קצת בהלם מההתחשבות עד שכולם התחילו לצלם ואמרו לי לעדכן כשאצא ואם הזמנת אותי או שאני מפתיע אותך ולתת קצת פרטים למעריצות..' אמר הארי בנשימה אחת כאילו פורק את כל ליבו.
'אז כבר אפשר להתחיל בלומר שבאמת הפתעת אותי.. ורק שתהיה מעודכן, הם לא יתנו לך לצאת סנטימטר מהשער בלי תגובה..'אמרתי צוחקת אליו, אני משערת שהארי כבר שם לב שעבר המון זמן שהוא עומד עם גב אליי אבל לא נראה שזה מפריע לו.
'לא התקשרת' אמרתי כשהחיוך ירד מפניי. 'נלחצתי' אמר הארי הסתובב אליי והתיישב לידי.
'נלחצת?! אתה זה שהתעקש על המספר שלי הארי! אמרתי לך שיהיה מסובך אם תיכנס לאזור הזה של משפחת המלוכה אבל התעקשת אז נתתי לך הזדמנות והפעם היחידה ששמעתי ממך היתה ברדיו מלכלך עליי ש"הסברתי לך שזה לא ילך בנינו"' אמרתי בקול עמוק כמו של הארי
וגרמתי ללו לצחקק קצת לצאת מדיכאון שנתקע בו מהרגע שנכנס.
'מגיי..' הארי חיבק אותי לפתע במהירות מצחקק 'אפשר שנתחיל מההתחלה? אני מבטיח לא להתנהג כמו פוץ!' חשבתי לרגע ונבלעתי בעיניו הירוקות והעמוקות 'מגי אני יודע שאת רוצהה' אמר וזרק עליי כרית שפגעה גם בכתר העדין שלי לנשף שהונח בתוך ארוך זכוכית קטן.
'הארייי!!' שר רצתי לכתר והארי בדק ששום חלק בזכוכית לא נשבר 'אני חייבת להתרגל לזה שאת באמת נסיכה!' אמרת הארי צוחק ומרביץ לעצמו בקטנה בפנים 'ובאותו הזמן אני אתרגל לעובדה שזמר צעיר שרוצה להיות חבר שלי מחריב לי את החדר' אמרתי צוחקת
'למי קראתי צעיר?!' צעק הארי והתחיל לרדוף אחריי בחדר עם כרית ביד , כשהארי השיג אותי הפלתי עליו ושנינו נשכבנו עם הגב לרצפה אחד ליד השני מנסים לנשום 'ומי אמר שאני רוצה להיות חבר שלך?' אמר הארי תוך כדי התנשמות, התיישבתי משכיבה והסתכלתי עליו מחייכת 'החיוך שלך אמר' אמרתי לו . 'תפסת אותי' אמר הארי ומשך אותי לנשיקה עדינה שהתגברה לתשוקתית יותר, הרגשתי את הנשימות החמות של הארי על הפנים שלי והעברתי את ידיי בשערו הארוך. התנתקנו אחד מהשניה באיטיות כשהארי שכוב על הרצפה ואני נשענת על החזה שלו עם היד, בהיתי להארי בעיניים בזמן שהוא אמר 'מג, אני יודע שאת פוחדת מזה אבל את רוצה להיות חברה שלי?' קמתי מהארי בשקט והוא נעמד אחריי 'הארי אתה לא כלכך מבין.. אי אפשר שנסיכה תצא עם המון בחורים.. ברגע שמודיעים לתקשורת על זוג מלכותי זה אמור להישאר הרבה זמן.. וגם אתה תיסע המון, ויש לך מעריצות וקריירה גדולה.. זה לא כלכך מתאים..' אמרתי מביטה ברצפה הארי התקדם צעד אליי 'מג.. שנינו כבר לא ילדים קטנים' אמר שוקל כל מילה 'את מה שהרגשתי אלייך פארק, בטקס ושוב היום לא הרגשתי לאף אחת בחיים שלי, אני לא מתכוון לוותר על זה, גם אם זה דורש ממני להתבגר יותר' הערכתי כל מילה של הארי ולכן הפסקתי להתנגד אליו כל כך רציתי שישאר איתי. 'זה ידרוש ממך הרבה יותר.. לא לנשק אף אחת, לא לעלות תמונות בבוקסר, לא לפלרטט בהופעות.. כל דבר שתעשה יהפוך לגדול יותר בתקשורת'
'עליי, בשבילך אני ג'נטלמן מושלם' אמר הארי וסחרר אותי בחדר 'אז תגיע לנשף עוד שלושה ימים נכון?'
'אני לא אפספס את זה' אמר הארי ונתן לי נשיקה קטנה שנמשכה יותר מהגדרה של נשיקה 'קטנה' 'טוב הארי תרגע כן? אנחנו מכירים איזה יומיים' אמרתי צוחקת והוא צוחק אחריי.

נקודת מבט של הארי:
אחרי כמעט שעתיים של מלחמות עם הצלמים הגעתי הביתה ושלחתי למג הודעה:
הארי: 'היי לאב, אז מה עם התקשורת? אנחנו אמורים לספר? איך זה הולך?'
מג: 'אני בטוחה שהם יגלו לבד, תספר רק אם זה בראיון מסודר פשוט :)'
הארי: 'מעולה לאב, נראה לך נוכל להיות בקשר יחסית נורמלי?'
מג: 'אולי.. אבל דובר הארמון וכמה שומרים רוצים לדבר איתך על סודיות וכאלה..'
הארי: 'שום בעיה'

נשכבתי על המיטה כשלואי נכנס ולא הפסיק לשאול שאלות 'שמעתי שהיית בבקינגהאם! מה? למה? איך?' אמר לואי במהירות. 'אתה לא תאמין גם אם אני אספר לך' אמרתי בחיוך גדול.
לואי כבר הבין הכל והביט בי במבט עצוב 'אתה לא חבר אתה! איך לא ידעתי מזה לפני שהלכת?' שאל בפאפיי פייס גרמו לעיניים שלו להיות יותר גדול מברגיל.
'יפצה אותך אם אני אבקש את המספר של החברה שלה מהפארק שלא הורדת ממנה את העיניים והיא לא הורידה ממך את הידיים?' שאלתי צוחק איך הבעתו של לואי משתנה מהר
'זה.. זה יעזור' אמר מוחה דמעה דימיונית.
עצמתי את עיניי חושב איך התגלגל היום, במשך כל השבוע מג לא יצאת לי מהראש. אבל לא יכולתי לשלוח לה הודעה אז התנהל בנינו ריב שקט דרך התקשורת וזה נורא הפריע לי.
הצטערתי על כל מילה שאמרתי לגרימי ברדיו על מג אבל רק רציתי ממנה תגובה כל שהיא, סימן חיים, לראות אם אכפת לה ממני, אני יודע שקצת הגזמתי אבל בכל זאת.. העיקר היום הסתדר טוב, ואז התחלתי לחשוב על כל הבעיות בפרסום.. ואני באמת אהיה מקום רביעי לכתר אם תחתן? אני? בן מלוכה? איך לא חשבתי על זה בכלל, ראיתי במג נערה רגילה כל כך הרבה זמן שלא קישרתי אליה את כל היחס שהיא תקבל ממעריצות שלי ומהעם כולו..
טוב.. זאת הולכת להיות בעיה גדולה שצריך לפתור לאט לאט.


תגובות (1)

מהמם תמשיכי

29/04/2015 08:07
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך