על גג האחוזה- פרק ב'

VNKL 07/05/2015 884 צפיות תגובה אחת

"טוב. איפה נמצא חדר מצלמות האבטחה?" שאלתי
"כאן" אמר נד והוביל אותי לחדר קטן שהיה מלא במסכים.
"באיזה יום התרחש הרצח?" שאלתי
"לפני ארבעה ימים" ענה נד "בשעת הצהריים. משהו כמו שתיים- שלוש בצהריים" אמר ואני הזזתי את שעת המצלמה ללפני ארבעה ימים בשעת הצהריים.
לפתע, ראיתי איש גבוה עם חולצה שחורה עם הגב למצלמת האבטחה מתקרב אל גברת סטפמופר, דוקר אותה, ולוקח את הסכין המלאה בדם ובורח משם אל מחוץ לאחוזה כשגברת סטפמופר התמוטטה על הרצפה.
"זה הסלון" אמרתי "יש עוד מצלמת אבטחה שיכלה לצלם את הפנים של הרוצח?" שאלתי את נד
"לא. אין בסלון יותר משתי מצלמות אבטחה: אחת, זאת שהסתכלנו בה, והשנייה באח" אמר נד, "אבל אני חייב ללכת. תודיע לי אם החקירה מתקדמת לאנשהו" ונד יצא מהאחוזה.
"טוב" אמרתי וכותב בפנקסי "אז גברת אנה המשרתת יורדת מהרשימה, כיוון שראיתי בבירור שיש איש שהולך עם חליפה שחורה ודוקר את גברת סטפמופר, אז נשארו מר לווי, סר וויליאמס, מר קורי, דלגורד או מר גבריאל, ברשימת החשודים" אמרתי והלכתי לכיוון הסלון לחפש רמזים.
"אוקיי" אמרתי מסתכל דרך זכוכית המגדלת שלי על השטיח האדום והמפואר "בואו נראה. לפי איך שראיתי במצלמת האבטחה, הרוצח ביצע את הרצח בצורה מפוזרת מאוד, בטוח מאוד שהוא השאיר איזשהו רמז. כל רמז קטן, יוכל לעזור לי לגלות את הרוצח" אמרתי והמשכתי לחפש קשות רמזים בסלון. איפה שראיתי שבערך התרחש הרצח.
"הנה!" אמרתי "מצאתי!" והרמתי את הרמז "פטיש!". זה היה פטיש עץ.
"אז…" חשבתי "אני כמעט בטוח שבעת הסתכלותי על הוידיאו, לא היה על השטיח פטיש, אז כנראה הרוצח הפיל אותו.. אז, מי מהחשודים מחזיק פטיש?" חשבתי "מר לווי יכול להחזיק פטיש, הוא אדריכל שבונה את יצירותיו המושלמות, פטיש הוא אחד מכלי העבודה המשובחים שיש לו, גם מר קורי חשוד, אולי הוא רק צובע את קירות האחוזה, אבל הוא גם לפעמים משתמש גם בפטיש, וגם מר גבריאל חשוד, הוא עורך דין, שלפי איך שהוא אומר, עורכי דין תמיד צריכים להחזיק פטיש למקרי חירום, אם השופט יהיה חולה, יהיה להם פטיש למקרה חירום לסיכום הנושאים בבית המשפט" אמרתי "אז אני מניח שסר וויליאמס ודלגורד, המבקר והמנקה ירדו מרשימת החשודים, אבל אי אפשר להיות בטוח.." אמרתי "יכול להיות שהפטיש הזה בכלל שייך לנד, או שהוא שייך לגברת סטפמופר, אז סר וויליאמס ודלגורד עדיין חשודים, אך באופן מועט יותר, אבל השאלה העיקרית היא:" אמרתי "מה אני עושה עכשיו?".


תגובות (1)

יפה, אני מחכה לקרוא את ההמשך… מזכיר באמת את סיפוריה של אגתה כריסטי, או את הסדרה של ג'סיקה פלטשר…

11/05/2015 01:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך