otaku chan!
נמנמנמ. יהיו לזה עוד פרקים. הרבה פרקים.

פאנפיק חסר שם על טוקיו גול ואגדה

otaku chan! 19/12/2015 907 צפיות אין תגובות
נמנמנמ. יהיו לזה עוד פרקים. הרבה פרקים.

שם הפאנפיק: כרגע אין שם, אני אחשוב על זה בהמשך(:
ז´אנר: רומאנס, אולי טיפה אנגסט.
פאנדום: יש הרבה, אבל בעיקר טוקיו גול ואגדה. והשם ריוגה הידאקי מדת´ נוט.
שיפ: יש הרבה יותר מידי, תקראו ותגלו…
דירוג: pg13, אוליR חלש…
קרדיטים: ביטוא עצמי (יאי!), ותודה לאנה על העזרה(:

נה-טאקי יושבת בחצר בית הספר ומעמידה פנים שהיא קוראת ספר. מה שהיא באמת עושה, זה מתבוננת בריוגה משחק כדורגל עם חבריו לכיתה. עם כל הקטע של סוכן הCCG, גם לו יש תחביבים נורמלים של ילד נורמלי בן חמש עשרה. היא רוצה להכנס לראשו ולשנן מחדש את המידע ששם, אבל לשם כך היא תיאלץ להשתלט עליו. ´תבקש מן המאמן הפסקה, ולך לשתות מים´ היא מצווה עליו בראשה. ריוגה הולך הצידה, מנגב את הזיעה ממצחו, ומבקש מהמאמן הפסקה. נה-טאקי מחייכת. בני אדם כל כך קלים! אבל אז היא נזכרת למה בכלל היא השתלטה עליו ונכנסת לתוך ראשו. בעוד שלשה שבועות ויומיים הוא יהיה בן שש עשרה. הוא סוכן הCCG הכי צעיר שהיה אי פעם והוא מתגאה בזה. אין לו הורים, כמוה. בCCG מתעסקים בשד המכונה "רטייה" מאיזור עשרים שעבר לאאוגירי ובמבצע לחיסול הינשוף. הוא מאד רוצה להשתתף במבצע, אבל הוא לא בדרגה מספיק גבוה. התוצאה במשחק הכדורגל שמתרחש ברגעים אלו ממש 2:4 לטובת הקבוצה היריבה. לא שזה מעניין אותה עכשיו. הוא לא חושב עליה. היא מפסיקה את השליטה שלה בריוגה, נותנת לו לחזור למשחק ולשליטה על גופו. פניו לא משקפות שום רגש, כמו כל סוכן CCG מיומן. סוכן CCG מיומן. היא לעולם לא תוכל להתקרב אליו.

ריוגה באמצע משחק כדורגל כשזה קורה שוב פעם. עוד אחד מההתקפים הארורים האלו. ´תבקש מן המאמן הפסקה, ולך לשתות´ מצווה עליו קול בראשו. כמו תמיד, זה הקול של נה-טאקי. רגליו מתחילות ללכת מעצמן ללא כל פקודה מראשו. מזווית העין הוא רואה את נה-טאקי. היא אפילו לא מסתכלת לכיוון שלו. חבל, היא דיי חמודה. ידו נשלחת לנגב זיעה ממצחו, והוא אפילו לא טורח לנסות לעצור את זה. ´´טאדאשי סנסיי, אני חייב הפסקה. אני הולך לשתות מים´´ ריוגה שומע את עצמו אומר. טאדאשי מהנהן לחיוב, ורגליו של ריוגה שוב זזות מעצמן. אחרי שהוא שתה כמויות לא נורמליות של מים וההתקף נגמר, הוא מרגיש מין דגדוג בערפו כאילו מישהו מסתכל עליו. הוא מסתכל לאחור ומגלה שזאת ריוקו. מאז היום הראשון ללימודים הוא השתדל לא ליצור קשר עין עם ריוקו. הוא לא יודע למה, אבל ריוקו תמיד הפחידה אותו. משהו בעיניים שלה… ריוקו נראתה כאילו מבט אחד בך יכול לגלות לה את כל הסודות הכי כמוסים שלך. אבל אז ריוקו מסיטה את מבטה והתחושה נעלמת.

אני יודעת שזה מוזר שאני תמיד כותבת על סטרייט, אבל לקראת הסוף יהיה פה גם פסמלאש…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך