ל.ר.י
פעם ראשונה שאני עושה פאנפיק בבקשה תגידו לי מה דעתכם

פאנפיק לספר מחוננת מהסדרה של שבע הממלכות הקדמה וטעימה

ל.ר.י 16/02/2014 1294 צפיות 2 תגובות
פעם ראשונה שאני עושה פאנפיק בבקשה תגידו לי מה דעתכם

קטסה הולכת ביער של לינד בקרוב היא תגיע לפו.
פו וקטסה היו נורא קרובים והם לא נפגשו כבר שנה אז קטסה החליטה שהיא תבוא אליו בהפתעה.
אבל לא ידעה שכאשר היא תגיע תצפה לה הפתעה……….

כאשר נכנסה לעיר לינד ראתה את העץ "פו",פו מכונה םו בגלל העץ הזה אשר ציבעיו הם זהובים וכסופים כמו עיניו.
פו היה מחונן כמו קטסה רק שלקטסה יש עיניים בצבע כחול וירוק.
קטסה הייתה במשך חצי שנה בארמון של ביטרלו המלכה במונסי כדי ללמד את הבנות שם כיצד להילחם ולהגן על עצמיהם.
ביטרלו הייתה בת 12, אתם בטח שואלים את עצמכם איך ילדה בת 12 הפכה להיות מלכה אז הסבר לזה הוא דיי פשוט,שני הוריה מתו איך הם מתו?,אביה של ביטרלו היה גם הוא מחנן ולא היה כוח שבו כל דבר שיגיד לבנאדם היה האדם עושה זאת,קטסה הייתה מחננת בלחימה ופו היה מחונן בקריאת מחשבות אוו כמו שהוא אומר בקריאת רגשות. אבל רגע סתינו מהנושא איפה הייתי אאא כן אביה שלביטרלו הרג את אימה של ביטרלו"לא בכוונה" כמו שהוא אומר ואת אביה של ביטרלו אני הרגתי למה,כי הוא כמעט גילה את הסוד של פו למשפחתו,ובגלל זה ביטרלו הפכה להיות מלכה למרות שכרגע ביטרלו לא עושה כלום בגלל שהיא עדיין לא בגיל להחליט החלטות וובגלל זה יועציה ורור אביו של פו עוזרים לה במטלות שלה.

כל העיר דיברה בקולי קולות משהו על חתונה? אני חושבת עצרתי ליד הטירה של פו ושאלתי שומר אחד שאפילו לא הרים את מבטו מחרבו מה קורה למה כל העמולה הוא אמר לי בשחצנות מה לא ידעת שהנסיך שלנו מתחתן.
איזה נסיך סקיי שאלתי בחיוך
לא הנסיך פו מתחתן אמר והרים את מבטו וכאשר הרים את מבטו ראה את עיני וזיהה אותה.
לידי ק…ק..טסה אמר בגמגום כן אמרתי בעצבנות אני מצטער לא היית אמורה לגלות את זה ממני
זה בסדר אמרתי והלכתי משם.
הלכתי למקום בו שמתי את סוסי,עליתי על סוסי ודהרתי וחשבתי:"לא זה לא יכול להיות הוא אמר לי שהוא אוהב אותי","טיפשה בכלל אין לך זכות לכעוס עליו את הרי הבאת את זה על עצמך את לא רצית להתחתן איתו"
ממצמצתי וניסיי לסלק את דימעותי אך לא הצלחתי שלפתע שמעתי צעקה:"קטסה חכי דקה" צעק קול מוכר…….


תגובות (2)

זה ממש חמוווודד

18/06/2014 12:59

תמשיכי!!!

06/06/2017 19:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך