פאנפיק לפרסי ג'קסון-הרשמה

ל.ר.י 18/03/2015 787 צפיות 6 תגובות

אני ממש רוצה לעשות פאנפיק לפרסי ג'קסון כבר הרבה זמן.
כבר יש לי איזשהו רעיון בראש אבל חסרות לי דמויות.
אז אני יישמח מאוד אם תוכלו להירשם לסיפור ולתת לי כמה דמויות.
מה שצריך שיהיה לדמות.
שם:
גיל:
הורה בן תמותה:
הורה אל:
רקע:
מראה:
אופי:
כישורים:
כלי נשק:
אשמח מאוד עם תירשמו


תגובות (6)

אליסון גריי
ההורה האנושי: ליסה.
הורה אל: הפייסטוס.
רקע: היא מעולם לא פגשה את אביה, וגדלה עם אמה שספרה לה שאביה חי בניו שילמד. עם אישה אחרת, והמון ילדים. לאחר ששלח לה אביה אוטומטון דמוי כלב-זאב שהוביל אותה למחנה גילתה אליו את האמת. ולא הייתה מעוניינת אפילו להזכר בשמו. הכלב שלה – איירון הוא חברה הטוב ביותר. בלתי ניתן לחדירה, מכונת הרג משומנת. הדבר היחיד שמסוגל לעצור אותו הוא שמן זית. כמות בינונית של שמן זית והוא לא יהיה בשליטה.
אופי: נחושה, אופטימית, חושבת שלכולם מגיע זכות שווה, נחושה לעזור, ולהלחם. היא חושבת שכל האלים הם דמויות אלוהיות דפוקות שלא מבינות כלום, עקשנית, קל לעצבן אותה, כשהיא כועסת, עצבנית, או מתוחה היא נוהגת להכין כלי נשק ניסתרים.
כישורים: אלת הבנות המוצלחות של הפייסטוס, אבל היא לא גאה בזה (היא גם לא מספרת לאף אחד על עברה, לרוב ממציאה משהוא אחר או מתחמקת) היא מעולה בתקשור והבנת מכונות, ומנעולים. היא פורצת מעולה.
כלי נשק: הכלב שלה (עשוי מארד שמימי, ועני ברקת בתור עיניים), וגם חרב מכנית, המסוגלת להבעיר את עצמה באש בלחיצה באזור מאוד מסיום בידית שלה – שרק אליסון מכירה.

18/03/2015 19:20

מראה: בלונדינית בעלת עיניים כחולות, יפה, עור שזוף, כמה שרירים בגלל העובדה בנפחיות, נוהגת לשים בתיק *הקסום* שלה כל חפץ שהיא צריכה או תצתרך, אפילו את הכלב שלה לפעמים. היא תמיד לובשת על עצמה את הז׳קט של אמה, ז׳קט עור חום, עם הריפוד ההוא ששמים על הכובע שלו.

18/03/2015 19:24

זו דמות שכבר הבאתי למישהי אחרת שכתבה סיפור כזה, אבל היא לא התחילה אותו וזה היה לפני מלא זמן וממש אהבתי את הדמות, אז… ואני גם ממש אוהבת פרסי ג'קסון! אז אני מתעניינת :)

שם: דין יאנג
גיל: 15
הורה בן תמותה: (מה שבא לך)
הורה אל: מורפאוס (אל החלומות. אני אוהבת להיות יצירתית/מקורית.)
רקע: אחרי שנולד, אמו שלא יכלה לגדל אותו, השאירה אותו בבית אומנה, וכשגדל עבר ממשפחות אומנה ומבתי יתומים מהר מאוד, לכן בסופו של דבר לא טרח להתחבר לאף אחד. בסופו של דבר, בגיל 12 הוא אומץ על ידי זוג מאמין (באלוהים. מסורתי כזה.) והוא חי שם עד לזמן ההווה. לדין אין מושג שהוא בן של אל, והוא גם לא יודע שום דבר בכל מה שקשור לאלים ולמיתולוגיה. מבחינתו הוא סתם עוד ילד רגיל.
מראה: שיער חום בהיר-בלונדיני קצר וחלק, עין אחת חומה ועין אחת כחולה (יש לו הטרוכימיה, כי זה מגניב. אבל אם לא בא לך תחליטי על צבע אחיד בעצמך P:), עור בהיר. גובה ומשקל ממוצעים.
אופי: "זאב בודד", מתקשה להתחבר אבל כשהוא מצליח אז הוא נאמן מאוד לחבריו, סגור ומופנם, יצירתי מאוד וחושב מחוץ לקופסא.
כישורים: הוא טוב מאוד בציור ורישום, והוא נוהג לצייר את מה שראה בחלומות שלו.
כלי נשק: הוא מגלה שהוא הכי מצליח בחץ וקשת, אבל הנשק האמיתי שלו הוא החלומות. בגלל שהוא הבן של אל החלומות, לחלומות שלו יש משמעות חזקה יותר מלשאר האנשים והחצויים בכלל, בין אם אלה סוג של נבואות חבויות או מסרים כלשהם על האנשים שנמצאים סביבו.

אני אשמח לקבל הודעה כשתתחילי :>

18/03/2015 20:09

שם: קיירה קולינס
גיל: 16.5
הורה בן תמותה: סופיה ובן האנשים הכי עשירים בעיר….
הורה אל: (לא יודעת מה להחליט ,אז תחברי את XD)
רקע: קיירה קולינס היא הילדה הכי עשירה בעיר,אבל חייה קשים היא הייתה מקבלת הכל רק אם יושבת בצד בשקט ולא מפריעה,אחרי כמה שנים שהייתה בת 12 אמא שלה התאבדה מדיכאון (כי אבא שלה נפתר) והיא נשארה עם סבתא שלה בבית הגדול,היא אף פעם לא ידעה שהיא את של אל,ואם היא ידעה או לא ידעה אף פעם לא רצתה להיות….
מראה: שיער חום בהיר ופס בלונדיני בצד ופוני שמכסה את עינייה שיערה גל מתולתל בסופו,עיניים אפורות ירוקות יש לה נקודת חן מתחת לעין היא די גבוה,עור בהיר ולבן,יש לה קעקוע קטן ברגל והיא תמיד עונדת את השרשרת שאימה נתנה לה לפני שהתאבדה
אופי:עם היא ננעלת על משהו לא תוכלו לא הוציא אותה,רגישה,כשהיא לחוצה היא נכנסת לאטרף,לא אוהבת תשומת לב,פסימית,תומכת ומבינה את כולם,מנסה שלכולם יהיה טוב…
כישורים: היא רוקדת מחול גמישה מאוד ויכולה לעשות הרבה דברים שאחרים לא יכולים לעשות ,גם "מאוד גמישים" אחרים…אוהבת גם צילום ולהיות בטבע ובאווירה נחמדה….
כלי נשק: סכינים וחץ וקשת,הנשק האהוב עליה,בהמשך מגלה שהתכשיט שקיבלה מ-אמא שלה היא נפתחת להיות חרב חדה

20/03/2015 22:18

תבחרי את*

20/03/2015 22:19

בת של אל * וואו יש לי שגיאות XD

20/03/2015 22:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך