ניקיי:-)
3 תגובות ממשיכה.. רק שתדעו שהדמויות לא אמיתיות כמו במציאות (מבחינת התנהגות וזה..)

פאנפיק על דמי לובאטו,סלינה גומז,טיילור סוויפט וואן דיירקשן

ניקיי:-) 10/06/2014 1221 צפיות 2 תגובות
3 תגובות ממשיכה.. רק שתדעו שהדמויות לא אמיתיות כמו במציאות (מבחינת התנהגות וזה..)

שחקנים וקצת עליהם:
דמי-החברה הכי טובה של סלינה ילדה חכמה,אמיצה ואוהבת את הטבע וכול מה שבינו,היא כול יום יוצאת החוצה(בגלל זה ההורים של דמי התעקשו לקחת אותה למחנה קיץ).
סלינה-החברה הכי טובה של דמי,איפור זה החיים שלה,עוזרת לדמי בעינייני איפור וליבוש,נחמדה,אוהבת לרקוד,עם היא רואה איפור אז היא יכולה לא לשים לב לאף אחד שבסביבה איתה,היא מורה מחליפה לריקוד אצלה בעיר.
טיילור-ילדה שעוברת בריונות,הכירה את סלינה ודמי במחנה הקיץ,כותבת המון שירים,זמרת מלידה,ריקוד זה החיים שלה,ילדה ביישנית,לב זהב,הילדה של אימא ואבא,לא אוהבת לעזוב את הבית אבל הוכרחה.
נייל-ילד ביישן,חברתי ומצחיק,כולן אוהבות אותו אבל הוא מחפש את האחת,מתאהב בדמי והם הופכים להיות חברים,נחמד,הוא תמיד שם לב לכולם,לא אוהב להגיד לא,חמוד
הארי-ילד מקובל,לא מפחד מכלום,מתאהב בסלינה והם הופכים להיות חברים.
זאין-ילד בעייתי,קולי,ערס,טיילור אוהבת אותו אבל הוא לא,מתאהב בפרי מהמחנה קיץ,מעשן,לפעמים שותה,הוא מנסה להיגמל מזה.
לואי-ילד ספורטיבי,כדורסל זה החיים שלו,מתאהב באלינור והם הופכים להיות חברים,גולש מקצועי,נחמד,יכול להתעסק רק בספורט ולא לשים לב לאף אחד.
ליאם-ילד שכולם שונאים,עזב את הבית בגיל 14,מנסה להיות חבר של טיילור וגורר אותה בכוח,אלים,יכול להרביץ לכולם,על כול דבר קטן הוא מקלל,לא מקבלים אותו באף מקום בגלל ההתנהגות שלו(ובגלל זה הוא הצטרף למחנה קיץ כי שם רק קיבלו אותו)
פרי-הילדה הכי יפה בגן,היו לה 2 חברים,מקובלת,הילדה הכי מהממת בבצפר,איפור זה החיים,מתחברת לסלינה בזכות האיפור והאופנה,סוואגרית,החברה הכי טובה של אלינור,מתאהבת בזאין והם הופכים להיות חברים,נעלבת מדברים קטנים,יכולה לכעוס על מישהו על הדבר הכי קטן.
אלינור-קולית,מגניבה,סטארית,מתאהבת בלואי והם הופכים להיות חברים,החברה הכי טובה של פרי,ים זאת אהבה בשבילה,מקובלת,היא יכולה להיות שתלטנית,נחמדה,אפשר להיות חברה שלה(אבל לא הכי טובה כי יש לה את אלינור)


תגובות (2)

חבל שכתבת מי יהיה עם מי… וחבל שלא פירטת על המראה והאופי (קצת יותר בהרחבה) של הדמויות…
בהצלחה♥

נ.ב
ממליצה לך לעלות מחדש מתוקן (::

10/06/2014 22:35

ממ שיפה תמשיכייי

22/06/2014 09:48
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך