מעריצת הדוד ריק
פיק ראשון שאני מעלה, ואשמח לתגובות. הייתי במחסור שמות כשכתבתי את זה, אז תצטרכו לסלוח לי עם ׳כריסטי׳ ועם ׳המורה ג׳ני׳

פרסבת׳ (פרסי ואנבת׳) קצר

מעריצת הדוד ריק 19/05/2016 6876 צפיות 5 תגובות
פיק ראשון שאני מעלה, ואשמח לתגובות. הייתי במחסור שמות כשכתבתי את זה, אז תצטרכו לסלוח לי עם ׳כריסטי׳ ועם ׳המורה ג׳ני׳

כריסטי נופפה לשלום אל חברותיה, וסימנה להן שהיא נשארת עוד כמה דקות בכתה, לדבר עם המורה ג׳ני. אבל כשהיא התקרבה אל ג׳ני, היא ראתה משהו מנצנץ על השולחן לידה. כריסטי אהבה דברים נוצצים. אחיה הקטן קרא לה עורב לפני כמה שנים. היא החטיפה לו סטירה. זה היה עוד משהו לגביה- היה לה זיכרון טוב. ולכן, כשהיא חטפה מהשולחן את הדבר הנוצץ, שהיה טלפון, היא זכרה שליד השולחן הזה יושבת צ׳ייס. אנבת׳ צ׳ייס. כריסטי חייכה. לפני חודש וחמישה ימים בדיוק, היא רכנה לבקש מאניס עיפרון, וראתה את אנבת׳ מגדירה קוד לטלפון. הססמא הייתה ׳מוח אצה׳. החיוך של כריסטי התרחב. עם הטלפון של האויבת המושבעת שלה, והקוד… היא יכולה להשתעשע.

???? ???? ????

כריסטי בדקה, קודם כל, את רשימת אנשי הקשר של אנבת׳. היא הייתה בטוחה שאין לאנבת׳ הרבה חברים, לאור העובדה שלא היו לה חברים בבית הספר. אבל היא הופתעה לראות את השם ׳דרו טאנאקה׳ מופיע. רק כדי לודא שזו באמת אותה דרו איתה היא למדה לפני כמה שנים בברוקלין, היא פתחה את פרופיל הוואטצאפ של דרו. ואכן, בתמונה נראתה דרו, לבושה מכף רגל ועד ראש ורוד פוקסיה, והסטטוס עדין היה 'so call me maybe ????'. לא להאמין. מה היה הקשר המסתורי בין דרו, בחורה מדהימה, לבין צ׳ייס, מנודה חכמה ובאופן מעצבן גם יפה? הלאה באנשי הקשר, כריסטי מצאה את השם המוזר פייפר, את ג׳ייסון, פרנק, אבא, הייזל, ריינה, ניקו, המאמן הדג׳ ( מי שהוא לא יהיה ), את סאלי, ואחרון חביב- מישהו בשם מוח אצה. ׳שוב השם הזה…׳ חשבה לעצמה כריסטי, רק בקושי. היא לא הייתה מורגלת בפעולה הזאת, חשיבה. היא החליטה להסתכל על ההודעות האישיות בין צ׳ייס לאותו מוח אצה. ההודעה הראשונה ששלחה אנבת׳ למוח האצה הייתה ״אני לא מאמינה שכירון מרשה לך טלפון. אתה יודע אם הוא מרשה אחד גם לג׳ייסון ופייפר? לניקו יש אחד די הרבה זמן, אני חושבת. ״ מוח אצה ענה לה, ״ אני מניח שזה באמת ימשוך הרבה תשומת לב, שיחת איריס נט באמצע הרחוב או בית הספר.״ אחר כך, פרסי שאל אותה אם היא תרצה ללכת מתישהו לסרט. הם חתמו הרבה ב״אוהבת אותך!״ וב״ביי, אוהב אותך!״. אנבת׳ שאלה את מוח האצה מתי הוא מגיע למחנה. נראה היה שלצ׳ייס יש חבר! כריסטי הייתה כל כך מבובלת, קצת מה׳מחנה׳, ׳איריס נט׳, ו׳כירון׳, אבל בעיקר בגלל העובדה שלצ׳ייס היה חבר… ואם לשפוט לפי תמונת הפרופיל, החבר הזה לא נראה רע בכלל. למעשה, כריסטי הייתה כל כך מבולבלת שהיא שכחה לעשות הפרצוף המבולבל והחמוד שהתאמנה עליו מול המראה שלשום, ועשתה פרצוף מבולבל סתם. אולי יהיו הסברים לזה בהתכתבות של צ׳ייס עם מישהו אחר- פייפר, לדוגמא. הודעה אחת מפייפר הייתה, ״אל תדאגי, אנבת׳. את תמצאי אותו בקרוב. את תמצאי את פרסי. ״ . צ׳ייס ענתה לה ב״אני לא יכולה לא לדאוג למוח אצה שלי. אין לי מושג איפה הוא. והוא נעלם כבר שבעה חודשים.״ אחרי כמה התכתבויות כאלה, התברר שמוח אצה פרסי נצא. והוחזר לאנבת׳. כריסטי גלגלה את עיניה, המכוסות אייליינר בכמות שתספיק לאוכלוסיית ניו מקסיקו. כנראה שמוח אצה נעלם לה כי הוא הבין שהוא עשה טעות בבחירת החברה שלו. ומשום מה, הוא חזר. היא תוכל לעזור לבחור כזה לתקן טעות כזו… כריסטי כמעט גירגרה מהמחשבה. לא היה ספק שפרסי׳לה יהנה לבלות איתה… לפי הפרטים עליו באנשי הקשר, הוא התגורר בניו יורק בחורף, ובקיץ ב׳תותי דלפי׳. כיוון שזה היה היום האחרון ללימודים, היא החליטה לבקר ב׳תותי דלפי, לונג איילנד׳. אמא נתנה לה מאתיים דולר אתמול, כי היא קיבלה ציון טוב מאוד בחשבון. רוב הכסף נשאר לה, וזה יותר ממספיק למונית מסן פרנסיסקו.

???? ???? ????

כריסטי הלכה בשדה הריק, בלי למצוא שום תותים ושום פרסי. לפתע היא הרגישה מישהו מאחוריה. היא הסתובבה והספיקה לראות בחור שחור שיער וירוק עיניים, גבוה ושרירי, תוקף אותה עם מחבט בייסבול זוהר. היא צרחה, אבל המחבט עבר דרכה. מוזר. היא צנחה על האדמה, המומה יותר מפגועה, וראתה את צ׳ייס עומדת מאחורי הנער, מאחורי פרסי. ״זה הטלפון שלי!״ קראה צ׳ייס . היא הרימה אותו והכניסה אותו לכיסה, ואחר שרקה. כעבור כמה שניות הגיע בריצה בחור בלונדיני. ״בת תמותה״ הסבירה צ׳ייס. ״ראתה ושמעה יותר מדי. תטפל בזה?״ בלונדי הנהן, ורכן מעל כריסטי, שמיד חייכה אליו. הוא לא היה רע בעצמו. לא כמו פרסי, אבל מתברר שפרסי תפוס. זה התברר עוד יותר כשהוא ואנבת׳ פנו וצעדו יחדיו במורד גבעה, שלובי ידיים. היא קרצה אל בלונדי שחייך חיוך נבוך, והרים משהו חד וקטן. היא הרגישה דקירה קטנה. ״אה, ודרך אגב, אני וויל.״ הוא אמר ״אני תפוס. אבל היה נחמד להכיר אותך, בת תמותה!״ הכל החשיך מסביב לכריסטי.


תגובות (5)

רק לידע כללי- אנבת' נשארת בעיקרון כל השנה במחנה רק בסוף היא ופרסי הולכים יחד לשנה אחרונה בתיכון מה שנקטע בגלל שפרסי נעלם וכלהעניין עם גאיה והמלחמה נגדה

19/05/2016 23:09

ווויל לא הורג אנשים! הם מפעילים עליהם ערפול!

19/05/2016 23:10

וואו! זה היה כל כך טוב! נהנתי מאוד לקרוא את זה! מקווה לראות עוד סיפורים שלך

20/05/2016 10:30

תודה לעילום השם, לא בטוח שוויל הורג אותה ואני אקח את זה כמקצועניות בעניין הערפול לA.K Koren ,ורק לידע כללי- אנבת׳ למדה בבית הספר לבנות ההוא מתישהו, לא? ובכל מקרה תודה, אני אזכור את זה מעכשיו .????

21/05/2016 21:23

*נמצא
*אחר- אחר כך שרקה
כתיבה מעולה, כל כך כיף למצוא כאן עוד מעריצי פרסי ג'קסון! זה היה ממש יפה ומעניין, אני אשמח לקרוא עוד

23/05/2016 08:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך