מור סטיילס
אוהבת המון ומצפה לתגובות חיחיחיחי ❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 17

מור סטיילס 09/03/2014 4329 צפיות 31 תגובות
אוהבת המון ומצפה לתגובות חיחיחיחי ❤️

אוקי , ראיתי תגובה שכתבו בה שלא ממש זוכרים או יודעים מה קרה ולמה הריב הגדול של שרלוט והארי ובגלל שאני מלאכית חחחחח ומתייחסת לכל תגובה ברצינות אני אתן לכם סיכום של העונה הראשונה .

אז בקיצור , שרלוט הייתה רקדנית ונשכרה לעבוד עם וואן דיירקשן , היא והארי לא הסתדרו והוא החל לרדוף אחרייה אם כמה שהוא אוהב מרדפים .
היו המון עליות ומורדות וריבים גדולים ואז הוא סוף סוף הצליח להשיג אותה .
הייתה להם זוגיות מושלמת במשך שנה , ושהם חגגו את השנה שלהם , שרלוט נכנסה להריון .
היא גילתה את זה רק אחרי שלוש שבועות והחליטה לספר להארי .
שהיא סיפרה לו הוא הגיב רע , רע מאוד .
היא לא חשבה שהוא יגיב ככה אפילו לא בסיוטים שלה .
הוא בעצמו לא ידע מה הוא עושה , וכמובן שיש סיבות מאחורי זה אבל זה אתם תגלו עוד מעט המשך העונה השנייה .
אז הוא הציב לה אולטימטום , או שהיא עושה הפלה או שהם גמרו .
היא מיד עזבה אותו בוכה ושבורה וככה נגמרה העונה הראשונה .

וגם הייתה שאלה של מה הוא צריך לספר לה , אז גם את זה אני אגיד לכן ,
מאחורי המעשה של הארי היה מניע , היה משהו , הוא לא סתם יעשה דבר כזה , אחרי כל הזמן שהוא רדף אחריה , אבל לא הייתה לו ברירה .
אז זה מה שהוא יספר לה , מה גרם לו לעשות את זה .

מקווה שסידרתי לכן דברים בראש (מי שלא הבין )
אוהבת ❤️

נקודת מבט של הארי :

מתי אני יעשה את זה ? מתי אני יעשה את זה ? מתי אני יעשה את זה ?
ראשי היה טרוד ועסוק כל היום בשאלה , מתי לעזאזל אני הולך להתוודות על הכל .
״היי הארי , תקשיב אני צריכה את העזרה שלך בתור המדריך שלי ״ קרולינה התקרבה אליי ומיד הבזקתי לעברה חיוך משלב את ידיי. ״ברור במה ?״ שאלתי והיא חייכה .
״אני מתלבטת בין שתי שירים מאוד מאוד חשובים לי , יש מצב את בא ושומע ואומר לי מה עדיף לי לשיר בתוכנית ?״ היא שאלה אותי ״ברור מה השאלה בכלל ״ חייכתי אליי והתחלנו לצעוד אל כבר חדר החזרות .

היא שרה לי את שתי השירים בליווי פסנתר ובמשך השירים גיבשתי לעצמי את החלטה על המקום והזמן שאני אספר לשרלוט הכל .
״בהחלט השני ״ אמרתי לה ישר אחרי שהיא סיימה את השני מוחא כפיים .
״אתה חושב ? הם יאהבו את זה ?״ היא שאלה עם חצי חיוך טיפה חסרת ביטחון ומיד הנהנתי , ״ מאה אחוז . איך אפשר לא לאהוב?״ שאלתי מחייך וחיבקתי אותה .
״תודה רבה ״ היא חייכה אליי והחזרתי חיוך בחזרה עם הרמת כתפיים שמסמנת ׳זה שום דבר׳ .

יצאתי מהחדר בעוד שקרולינה המשיכה להתאמן שם והסתובבתי ברחבי האולפנים .
שמעתי בסים חזקים מאוד והתקדמתי אל מקור הרעש .
לפני שהבחנתי בזה עמדתי מול אולם החזרות של שרלוט .
צופה בה מלמדת את הרקדנים כוראוגרפיה לצלילי השיר "Dark Horse" של קייטי פרי .
שלבתי את ידי על חזי ונשענתי על המשקוף פשוט בוהה בה .
הטבעיות שבה היא זזה , וכמה שהיא יפה , אבל כל זה לא חשוב , מה שנמצא בתוכה, זה היופי הכי גדול שבה , בלי זה , אני לא יודע אם הייתי מתאהב בה כלכך חזק .
ולהאמין שיש לנו ילדה ביחד ואנחנו ככה אחד עם השני ,
אבסורד הא ?
אני יודע מה אני יעשה , אני אלך אליה בגישה של לא יכול לריב יותר , לא נהיה ביחד ולא נחזור ואפילו לא נדבר יום יום אבל רק לא להיות במצב הזה .
זהו זה מה שאני הולך לעשות .
לאט לאט , הכל בשלבים .

״אוקי , זה מספיק להיום הייתם מצויינים ״שרלוט מחאה כפיים לאחר שכיבתה את השיר וכל הרקדנים מיד אחריה .
הרקדנים החלו לצאת דרך הדלת שעמדתי בה ואני נכנסתי אל הסטודיו מתקדם אל עבר שרלוט .
הייתי לבוש בחולצה אפורה פשוטה וכובע שמשך לאחור את כל התלתלים שלי ביחד עם מכנסי כדורגל קצרים ונעלי ספורט .
״שרלוט ?״ שאלתי אותה ברשמיות , כי אף פעם לא קראתי לה ככה שהיינו ביחד , זה מוזר לי .
היא הסתובבה אליי ולא הוציאה מילה .
״רוצה שנתפוס צהריים ביחד ?״ חייכתי אלייה מקווה בכל ליבי שהיא לא תדחה את ההצעה .
״אני לא חושבת ..״ היא אמרה ואספה את התיק שלה על כתפה .
״טוב , תקשיבי לי ״ אמרתי לה לוקח את התיק מכתפה ומניח אותו על הריצפה גורם לכל תשומת ליבה להיות עליי .
״יש לך חמש דקות ״ היא אמרה ושילבה את ידיה על החזה .
״טוב , אני רוצה לומר לך שוויתרתי , אני יותר לא אנסה להחזיר אותך אליי (שקר מוחלט) הבנתי שאת לא רוצה אותי , ומה שהיה היה , והייתי טיפש ואני באמת מתחרט על זה מכל הלב , אני במקומך לא הייתי סולח לעצמי גם , זה מעשה נבזי ומרושע לעשות למישהו שכלכך אוהב אותך ואתה כלכך אוהב אותו , הבנתי טוב טוב שהזדמנות שנייה לא תהיה לי , והפשלה נעשתה ואין דרך חזרה אבל אני רק רוצה שלא נהיה בריב , באמת אני מצטער על זה מעומק נשמתי , בכול הגוף הלב והנשמה אני מצטער , הייתי כל מה שלא צריך להיות ואני פשוט רוצה את הסליחה שלך . אני לא אומר שנהיה ידידים כי את בטח לא תרצי אבל רק לא להיות ככה , הכל עדיף מככה , בבקשה אני באמת מצטער , נוכל להשלים ?״ לקחתי נשימה עמוקה אחרי הנאום הקטן שלי והיא ניראתה המומה אך מהורהרת לאחר הנאום שלי .
״אני ..אני לא בטו…״ לא נתתי לה לסיים את המשפט .
״רק שנהיה בשלום , לא ידידים ולא זוג , אפילו לא נדבר ביומיום , רק שולם ״ שוב הזכרתי לה מה שהיה שקר מוחלט .
״אוקי . אבל שום דבר מעבר , ואני רצינית , כמו שאמרת זה נגמר , אנחנו גם לא ידידים ואני מבקשת ממך , אל תתקרב לבלה ״ היא אמרה אחרי שתיקה קצרה והרגשתי את ליבי מתכווץ קצת אך הבלגתי על זה . הכל לאט .
״תודה צ׳ארלי .. אני מתכוון שרלוט .. תודה שהסכמת לפתוח דף חדש ואני מבטיח שאני לא אנסה כלום ״ אמרתי שוב מתבלבל בהתחלה גורם לחייה להיצבע באדום .
״אני מקווה שתעמוד בה ״ היא אמרה ומשם לקחה את תיקה וברחה מחדר החזרות .
אם היא רק הייתה יודעת מה התוכנית שלי .
השלמנו
השלמנו
השלמנו
השלמנו
השלמנו
השלמנו

השלמנו !!!!

זה לא נתפס לי .
אני בשוק .
״וואווווווווווווו !!״ צרחתי בקולי קולות מתחיל לעשות תנועות מאושרות , שלב אחד בתוכנית, הושלם .
שלב שני , יוצא לפועל .

נקודת מבט של שרלוט :

״ווואווווווווווווו !!״ שמעתי צרחה מגיעה מאולם החזרות שיצאתי ממנו עכשיו .
השלמנו ?
השלמנו !!
השלמנו ?!

אני השלמתי איתו , אחרי כל מה שעברתי , אני פשוט אניח את זה ככה ?
אתם יודעים מה ? כן אני השלמתי איתו ואני יניח לזה ככה .
אני כל הזמן אומרת שאני בן אדם בוגר , ואני אמא ואני צריכה לשמש דוגמה וכל מה שעשיתי עד עכשיו מהיום שפגשתי אותו שוב , זה להתנהג כמו נערה חסרת אחריות .
אז בגלל שאני בן אדם בוגר וכל המלחמה הזאת ובריבים בנינו גורמים לי לעצב ולאי שקט בלב , גם לי כואב כל הזמן להיות בריבים , לא משנה כמה נפגעתי מאותו האדם . נמאס לי להיות במלחמות .
עכשיו אני מרגישה יותר טוב , אני מרגישה הקלה , כאילו הורדתי מהלב שלי אבן בגודל של ראש .
הדבר היחיד שמפחיד אותי , שהוא לא יעמוד בהבטחה שלו , ולא ינסה דבר , כי אם הוא ינסה , אני לא בטוחה שאני אוכל לעמוד בזה יותר .

״קת׳רין השלמתי עם הארי ״ התפרצתי לחדרה של קת׳רין ללא דפיקה רואה אותה יושבת על הספה עם מגזים ביד .
״לא שמעתי מה אמרת ?״ היא הניחה את המגזין סגור בצד ונעמדה .
״השלמתי עם הארי ״ אמרתי שוב עומדת בפתח הדלת .
״כןכן בדיחה קורעת , בגלל זה סגרתי את הכתבה המעניינת שקראתי ״ היא אמרה וגילגלה עיניים מתיישבת חזרה .
״אני לא צוחקת !! ניראלך שאני יתבדח איתך על נושא כזה ? באמת השלמתי איתו !״ אמרתי מניחה את התיק שלי על הספה בכעס .
״תשבעי לי ״ היא אמרה והיא יודעת שאני לא נשבעת על שקרים אף פעם .
״אני שרלוט סטיוארט נשבעת שהשלמתי עם הארי סטיילס ״ אמרתי והיא מיד קפצה מהספה מחבקת אותי .
״ואווווו !! זה מצויין !! את לא חושבת ??״ היא מחצה אותי ומיד עזבה מסתובבת בכל רחבי החדר , שבאתי לפתוח את פי היא שוב דיברה.
״אם להיות כנה , היית ניראת כל כך עקשנית אבל אני ידעתי שאת תוותרי בסוף , את עדיין אוהבת אותו ?״ היא שאלה ונחתתי על הספה באנחה כבדה .
״לא קת׳רין , אני לא אוהבת אותו , ותביני גם לי כואב להיות איתו במלחמות כל הזמן , אחרי הכל הוא האבא של הילדה שלי , גם לי נמאס באיזה שלב , אבל הוא הבטיח לי שהוא לא ינסה שום דבר , אנחנו לא ידידים או משהו , אנחנו רק השלמנו ״ אמרתי לה והיא הנהנה את ראשה .
״ומה עם בלה ? את תספרי לה מתי שהוא שהארי הוא אבא שלה ? ״
לא ידעתי מה לענות לה .
אני לא יכולה גם להתעלם מזה ולא לספר לה כלום כמו שאז לפני שלוש שנים הבטחתי לו , שהיא לא תדע דבר , אבל אני גם לא יכולה פתאום לבוא ולומר לה שיש לה אבא וזה הארי.
זה אבסורד .
״אני לא יודעת ״ נאנחתי ועיסתי את רקותיי .
״טוב העיקר הוא שהשלמתם והכל בסדר עכשיו , בקשר לבלה , ניראה מה יהיה , הכל יכול לקרות את לא חושבת ?״ היא שאלה אותי עם חצי חיוך וחיבקה אותי .
״נקווה שכל מה שיצא לטובה ״ אמרתי לה ושתינו חייכנו .

״ארוסתי ״ נייל נכנס אל החדר אחרי חצי שעה בערך שאני וקת׳רין ישבנו ודיברנו על דברים אקראים .
״ארוסי״ היא אמרה ומיד נעמדה בכדי לתת לו נשיקה ארוכה .
״מגעילים ״ אמרתי מכחכחת בגרוני והם התנתקו .
״קנאית ״ נייל מיד אמר והוציא לשון ,״ דביקים״ אמרתי שוב והוצאתי לשון .
״היא רק מקנאה ״ נייל לחש לקת׳רין בכוונה שאני אשמע ואני רק צחקתי .
״טוב נו , אז קבעתם תאריך אתמול בלילה ? או שני סתם לראות אם אפשר להיכנס לעוד הריון ? למרות שאני לא חושבת שזה אפשרי ״ ציחקקתי וקת׳רין הפכה אדומה .
״שקט אנחנו רק ישנו אתמול שום פעילות מיוחדת״ הוא אמר ואני ציחקקתי מגלגלת את עיניי , ״בטח , ׳ישנתם׳ ״ עשיתי מרכאות ופרצתי בצחוק עז .
״אז מה שמעתי את והארולד שלנו השלמתם?״
הוא שאל אותי עם חיוך משנה את הנושא .
״כן , אתה יודע החלטתי לשים סוך למלחמות כי זה מעייף גם אותי ואחרי הכל הוא האבא של הילדה שלי ״ צחוקי דעך תוך כדי דיבור ונייל חייך .
״אני שמח שהשלמתם , באמת אני לא יודע כמה זמן הייתי מחזיק כך ששתי החברים הכי טובים שלי ככה ״ הוא אמר וחייכתי .
״אם את רוצה לשמוע מה אני חושב על בלה אני אגיד לך ״ הוא פתאום אמר ושברתי למחות הוא קטע אותי .
״לדעתי היא צריכה לדעת , היא חייבת לדעת שהארי , הוא האבא שלה , את לא יכולה להסתיר מהילדה הזאת את זה עד שהיא תמות , לא משנה מה קרה היא חייבת לדעת ״ הוא אמר והרגשתי את ליבי צונח .
״אני יודעת נייל !! תאמין לי שאני יודעת אבל גם לי קשה ! איך אני אמורה לספר לה הא ? לומר לה תקשיבי אני והארי היינו ביחד ואז נכנסתי להריון והוא לא רצה אותך אבל הוא האבא שלך ?״ שאלתי אותו נעמדת בכעס .
״אני לא יודע , את בחורה חכמה את כבר תצליחי לחשוב על משהו , אני פא רוצה שנריב , אני רק אמרתי את דעתי .״ הוא אמר ולקחתי את התיק שלי .
״תשמור אותה לעצמך ״ אמרתי לו ויצאתי מהחדר .
אני מעוצבנת עליו , לא רבנו זה היה ויכוח רגיל אך אני פשוט חייבת להירגע .

פתחתי את דלת הבית עם בלה הקופצנית שנכנסה לתוכו ישר אל המטבח .
אחרי היום הארוך והמתיש שעבר עליי .
אחרי הוויכוח עם נייל , מיד ביקשנו סליחה אחד מהשני והמשכתי כרגיל .
כמעט ולא ראיתי את הארי מלבד הבוקר , וההשלמה שלנו .
צלצול הפעמון נשמע ומיד צעקתי ״רגע !!״
בלה רצה אחרי ופתחתי את הדלת בזמן שהיא חיבקה את הרגל שלי .
״שלום גברת סטיוארט ״ הדוור ארנולד חייך אליי והגיש לי כמה מכתבים .
״תודה רבה ארנולד ״ חייכתי והוא חייך בחזרה והלך אל השכנים שלי .
סגרתי את הדלת והתיישבתי על הספה פותחת את המכתבים .
״אמא את יכולה לפתוח לי את הטלוויזיה ?״ היא חייכה אליי משלבת את ידיה מאחורי גבה ״בטח ״ נישקתי אותה וקמתי לפתוח לה את הטלוויזיה , שמתי לה את התוכנית ״תותית״ והיא ישבה וצפתה בטלוויזיה בזמן שדיפדפתי במכתבים .
׳חברת חשמל ׳
׳חברת המים ׳
׳תשלום גז ׳
׳לכבוד שרלוט סטיוארט ׳

הרמתי את המעטפה האחרונה שהיה כתוב עלייה בכתב מסולסל ומוכר את שמי .
פתחתי אותה והוצאתי משם מה שניראה כמו הזמנה .

׳הינכם מוזמנים לחתונתם של נייל הורן וקת׳רין מרפי !!
החתונה תיערך בכנסיית ##### , ביום שבת בתאריך ##### .
המסיבה תיערך בביתינו ברחוב ##### .
מצפים לראותכם !!

באהבה נייל וקת׳רין ❤️ ׳

זה מה שהיה כתוב ופי נותר פעור והמום .
מיד הרמתי את הפלאפון וחייכתי את מספרה של חברתי הכי טובה .

׳אומיייייגאד יש תאריך !! והזמנה והכלללל אני כלכך מתרגשת בשבילך מהממת שלייי ׳
צרחתי לה באוזן ברגע שהיא ענתה .
׳קיבלת את זה ?? מה את אומרת ? העיצוב יפה ?׳ היא שאלה אותי ומיד השבתי
׳בטח !! הוא מהמם!׳
׳שר יש לי עוד בקשה ׳
׳בטח אהובה ?׳
׳את תוכלי לבוא איתי מחר לראות שמלה , ולסלון כלות איתי ? את החברה הכי טובה שלי ואני רוצה אותך שם איתי ׳
׳חכיתי שתבקשי !!! בטח שאני יבוא איתך אין פה בכלל מה לשאול ׳
׳תודה לך שר , אוהבת אותך ׳
׳גם אני אותך אחותי ׳

ועם זה ניתקנו את השיחה .
טוב זה הולך להיות שבוע מעניין .


תגובות (31)

עאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאע
המשכת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה יום שמח!!!!!!!!!!!!! :)))))))
^-^
תמשיכי מהר זה פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

09/03/2014 11:42

מושלםם!!!!!!
תמשיכיי דחוףף ♥

09/03/2014 12:28

מושלם זה הורס זה מהמם!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!

09/03/2014 13:21

מושלםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את חייבת להמשיךךךךךךךךךךךךך

09/03/2014 14:02

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!! :)

09/03/2014 14:57

תמשיכיייי

09/03/2014 15:11

מור, אני התחלתי את הסיפור שלך ביום שישי, מההתחלה.
אני פשוט רותקתי למחשב וקראתי את הסיפור שלך ללא הפסקה!
גם כשהלכתי לאבא שלי כל מה שיכולתי לעשות זה לחשוב על שאני אגיע הביתה ואמשיך את הסיפור, לאורך הזמן הכתיבה שלך השתפרה ברמות ענקיות, אני כבר במתח לקראת הפרק הבא!
מקווה שתמשיכי לכתוב סיפורים מדהימים שכאלה!!!

09/03/2014 15:53

תמשיכי.. ותקראי גם את שלי…

09/03/2014 15:53

עאעאעאעאעאעעא תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מאמינה שהם השלימו- ושיש תאריך לחתונה של נייל וקת'רין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

09/03/2014 16:09

אעעעעעעאעאעאעאעע הם השלימווווווווווו אהבות שלייייייי ובבקשה תמשיכי בכל זמן פנויי אני כל הזמן נשארת מממש במתח תמשיכי ❤️

09/03/2014 16:27

תמשיכי מהרררררררר מור זה מושלמייי

09/03/2014 16:44

תמשיכייי

09/03/2014 17:05

וואי זה מושלם!!!! ואני חושבת שהכתיבה שלך ממש יפה ותעלי פרק בזמן שלך ומתי שנוח לך!!!

09/03/2014 17:32

יואוו איזה פרק מושלם … מה הארי זומם?!??!!?!?! את כותבת נ ד י ר ! אני חכה כבר לפרק הבא !!!!!!!

09/03/2014 18:31

אני לא מפסיקה להיכנס לפרופיל שלך לבדוק אם העלת פרק חדש! בבקשה אל תיתני לי לחכות הרבה זמן, אני בפאקינג מתח!

10/03/2014 00:18

אני מתה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ושהם כבר יחזרו אוף למה זה ככה הם חולים אחד לשני על התחת נווווווווווווווו

10/03/2014 15:35

אוףףף אני לא יכולה עם זה שהם לא ביחד!!!!!!! ולפי דעתי בלה צריכה לדעת מי זה אבא שלה……….ומה הארי זומם?!לא יכולה לחכות להמשך love you!!!!!!

10/03/2014 16:57

אוףףףףףףףף תמשיכיייי את לא יכולה להעלות פרק פעמיים בשבוע או משהו ? פליייז

10/03/2014 18:51

תמשיכיי פלייזז נ-ד-י-ר!!!

11/03/2014 09:12

עאעאעאעאאעעאאעע
עעאעאאעעאאעאעעאעאאעאע
סוף סוף המשכת !!! יאיאיאיאיאיאיאייי
עכשיו תמשיכי שוב ;)
אז…………..
תמשיכייכיכיכיכיכיכייייי

11/03/2014 15:43

תעלי היום פרקק בבקשהה

14/03/2014 10:40

פליז תעלי עוד פרק אני ממש אובסיבית!!

14/03/2014 16:10

לא סיפרת מה הולך לספר לה על זה שהוא עזב אותה :0
בכל מקרה מושלם!

14/03/2014 18:03

ואי רציני שעכשיו כבר כמה ימים ישבתי וקראתי את כל הסיפורים את כותבת מושלם…..תמשיכי כבר כי אני ממש במצח

14/03/2014 18:56

בבקשה תמשיכיי זה מושלםם וכבר יום שבת היום!!!
מה הארי מתכנן ○-º?!?!?

15/03/2014 16:12

מתי את ממשיכה???

15/03/2014 16:17

נווו אבלל תמשיכיי היוםםם אמרת או בשישי או בשבתת ..!

15/03/2014 17:12

תמשיכיי דחוף אני כל הזמן חשבתי שהפסקת לעדכן את הסיפור ואז גיליתי שהעברת אותו לפאנפיקים והעלת איזה 6 פרקים :O והם פאקינג מושלמים

15/03/2014 18:19

חצי שנה בשביל 17 פרקים אני מבינה שאת בכיתה יב אבל לפחות תנסי פעם ביום לעלות פרק ואני גם מבינה שיש לך חיים אבל את משאירה אותנו במתח יותר מידי זמן ואנחנו כבר שוכחות את הסיפור ובאמת שזה סיפור מושלם ואני התמכרתי ותוך שלושה ימים קראתי את כל הפרקים של 2 העונות אז תמשיכי דחוף

15/03/2014 18:22

רק שתדעי שאני מגיבה ככה רק כי אני ממש במתח והסיפור שלך פשוט מושחם ואני רוצה שהם יחזרו כבר למרות שקצת מגיע להארי את היחס הזה

15/03/2014 21:35

פליזז תמשיכייי ולדעתי דניאלי123 צודקת זה סיפור מושלם והכל אבל את משאירה אותנו במטח מלא זמן ואמרת שאת תעלי בימי שישי שבת והיום יום ראשון ולא העלת ובאמת הסיפור הזה הוא הסיפור הכי יפה שקראתי באתר ואני קראתי מלאאא אבל באמת שזה קשה להישאר ככה במטח מלא זמן

16/03/2014 01:01
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך