sapir13
סתם היה באלי לנסות .. ^~^

ריקוד רוחות- צרות עם פרסי

sapir13 28/01/2015 762 צפיות 2 תגובות
סתם היה באלי לנסות .. ^~^

ידיו של פרסי נכרכו סביב הרוח חסרת הראש. הוא הרגיש איך רגליו מתחילות לזוז בתנועות ריקוד. עיניו התרוצצו הנה והנה, מחפשות את אנבת'.
אנבת' היתה בדיוק באותו מצב כמוהו, רק שהיא לא הפסיקה לקלל את האלים.
"פרסי! אמרתי לך שזו היתה טעות לעזור לזקנה ההיא!" היא צרחה וניסתה לשחרר את אחיזתה ברוח, אך זו רק המשיכה להוביל אותה במהלכי ריקוד מעייפים. פרסי נשך את שפתו התחתונה. הפעם הוא לא היה מופתע לשם שינוי, הרי זו באמת היתה אשמתו. כמו תמיד, לעולם אל תפקפק בעצותיה של בת אתנה.
"אני יודע! את לא חייבת לצעוק חזק כל כך!" הוא ניסה לבעוט ברגליה של הרוח אך במקום זה יצא לו סיבוב חינני וכמעט-נשיקה עם רוח בת חמש מאות שנה. אנבת' נעצה בו מבט זועם.
אין לך על מה להתלונן, מוח אצה, הוא דמיין את קולה של אנבת' במוחו. אתה כל כך הולך לחטוף…
רעד חלף בגבו. אנבת' צודקת. אם הוא לא היה מתעקש שהם צריכים לעזור לגברת הזקנה ההיא לחצות את הכביש ואז לסחוב לה את השקים עד ביתה- הליכה שארכה בערך חמישה בניינים בכיוון הנגדי שאליו התכוונו ללכת- אז הם לא היו מוצאים את עצמם נזרקים לעבר מכולת אשפה שמסוגלת לנוע מכוחות עצמה ולהיתקע בחדר מלא ברוחות רפאים שהדבר היחיד שהן רוצות זה לרקוד.
"אני הולך לנסות משהו, אנבת', תתכונני." קרא לעברה. פניה הפכו מבולבלים, אך היא וויתרה על הניסיון להבין ופניה שבו והרצינו.
פרסי עצם את עיניו. הוא ניסה להתרכז ולחפש מקור מים באזור שיוכל לשאוב ממנו. הוא למד פעם דרך לכך שיוכל לפלוט מים מתוכו בלי עזרים חיצוניים, אך זה דורש ממנו הרבה מאמץ.
הוא הרגיש משיכה קלה מכיוון הקיר שמאחוריו, ונאחז בה כדי להגביר את הלחץ.
רעד קל עבר בבניין.
הרוחות שישבו מסביבם עד עכשיו נעמדו והביטו בהם. נראה שהן הבינו מה פרסי מנסה לעשות וזה לא מצא חן בעיניהם כל כך.
רוח נוספת אחזה באנבת' והחלה למשוך אותה לצד השני של החדר, לעבר היציאה.
"פרסי, קצת מהירות לא תזיק כרגע!" היא ניסתה להתנגד אך הן משכו אותה חזק.
"זה מגיע!" ענה לה ובדיוק באותו רגע הקיר נשבר ופרץ מים גדול השתחרר והטביע את החדר כולו. פרסי מיהר להגיע אל אנבת' לפני שהמים יטביעו גם אותה ומשך אותה לצידו, הרחק מין הרוחות המשוגעות.
הוא צפה בהן במשך כמה שניות, ואז ציווה על המים לחזור למקומם. לפני שהרוחות יספיקו להתאפס ולרדוף אחריהם, שני החצויים נעלמו.
"כבר אמרתי לך שאתה מדיף ריח של צרות? נו טוב, אני מניחה שזה פשוט טבעי." היא נתנה לו טפיחה קלה על הכתף והובילה את הדרך, לפני שהם יתקלו בעוד צרות שוב.


תגובות (2)

זה מקסים! קצת מערבב את הכתיבה שלך ושל דוד ריק אבל אהבתי:-)
תמשיכי לכתוב! התעגעתי לכתיבה שלך
אליה\ין

29/01/2015 10:11

ממש נחמד

29/01/2015 11:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך