שכיחת אהבה- סיפור על 1D – חייבים לקרוא!

אהבה אחת ❤️ 07/06/2014 803 צפיות 7 תגובות

אוקי, אז ככה. אין לי רעיונות איך להמשיך את הסיפור. אני פרסמתי את הסיפור הזה בלית ברירה, כי הרגשתי כמו מנודה באתר, שאף אחד לא מגיב או קורא את הסיפורים שלה. אז אני התחלתי את הסיפור שכיחת אהבה על וואן די כי רציתי שאני היה יותר פופולרית באתר. וזה עבד, יש לי טיפה יותר צפיות ויש לי לפחות תגובה אחת לכל פרק שאני מפרסמת. זה לא בכמות של הכותבות הפופולריות, אבל זה לפחות משהו. ואני מנסה לרצות אתכם הקוראים שלי- ככל שאפשר עם הסיפור הזה, ואני משתדלת לכתוב אבל אין לי רעיונות לסיפור. ואין לי רגש עם הסיפור, ואני חייבת רגש בשביל לכתוב, אחרת זה לא עובד. ואני ממש מצטערת על מה שאני הולכת לומר, אבל אני יפרסם רק עוד פרק אחד בשביל לרצות אתכם, ואז אני יפסיק את הסיפור. אני מאוד רוצה לגרום לכם לשמוח, אבל גם שאני מפרסמת דברים בקושי יש לי תגובות, וזה גורם לי לחשוב שאתם לא מתעניינים בסיפורים שלי. ואני הרגשתי מנודה הרבה בחיים שלי, ושזה קורה לי גם ברשת זה לא ההרגשה הכי נעימה שיש. אבל אני יודעת שיש לי קוראות, אבל לא כל כך הרבה, אפילו שאני מוציא את הנשמה שלי בפניכם, ואף אחד לא מעריך את זה. אז אני יראה אם אני אפילו יפרסם את הפרק הנוסף שהבטחתי. אני באמת שרוצה לגרום לכם לשמוח, אכפת לי מאנשים, אבל אני תמיד מרגישה שלאנשים לא אכפת ממני. אם תראו לי תמיכה, אני מבטיחה לפרסם עוד פרק, אני רוצה לראות את הקוראות מגיבות ותומכות בכותב, כי זה מה שנותן לי את הרצון והכוח להמשיך :)


תגובות (7)

3 דברים- (אני לא קוראת את הסדרה שלך, אני רק רוצה להגיב על התחנון הזה)
~הסתכלתי בפרופיל שלך וראיתי שיש לך די הרבה תגובות על הסיפורים האחרונים, ככה שבינתיים, כל עוד יש לך, אין טעם להתחנן לעוד. כשקוראים אחרים רואים שיש הרבה קוראים לסיפור מסוים, הם יצטרפו לאוהדיו.
~מה זאת אומרת 'לא מעריכים' את הכתיבה שלך? יש לך זמן, ואת עושה את זה מרצונך! לא מכריחים אותך או שאת כ"כ לחוצה שאין לך זמן לכתוב. ואם כן, ואת כותבת אפילו שאין לך זמן כי יש לך חוגים או אני-לא-יודעת-מה, אז אני מציעה לך להפסיק לכתוב פה, לטובתך, כדאי לך להתמקד. תכתבי סיפורים שיש לך זמן.
~לא מומלץ לכתוב ליד כל סיפור 'תגיבו! :)' זה הופך את זה לקצת נואש לתגובות. בעצם, הסיפור הזה, פשוט מבקש שיגיבו לו, 'אוימאידאגגג לאאא, התאהבתי אל תפסיקי' אחרת, אם לאיגיבו לך תגובה של 'כאילו מתחננת' אז יגיבו לך תגובה כמו שלי, מתלוננת.
טוב, אני מקווה שלא פגעתי, והכל כדי לעזור לך:)

07/06/2014 09:13

    את הכי שצודקת בעולם, אבל אני רואה אחרות שרק הצטרפו לאתר וכבר יש להם יותר ממאתיים קוראים וכמעט שלושים תגובות בפרק, ואני כאן יותר זמן ואנשים מתייחסים אליהם ולא אלי, זה טיפה גורם לי להרגיש… לא מעורכת. אני יודעת שאני נשמעת כמו מישהי שנואשת לאהבה, אבל הצטרפתי לאתר רק בשביל שישימו לב אלי, ואני רואה שזה לא כמו שחשבתי שזה היה…

    07/06/2014 09:19

גם לי זה היה ככה, ובעצם, עדיין אני לא מרגישה שיצאתי מזה לגמרי.
תקשיבי. רוב הבנות שמצטרפות לאתר מתחילות עם סיפןרי ערסים, ואת לא. זה יותר קשה להשיג הרבה קוראים כשאין לך סיפור ערסים מככב. אבל הכל תלוי בך. מתי שאת רוצה את יכולה להתחיל סיפור ערסים וואלה, יש לך קוראים. אני לא אוהבת סיפורי ערסים. והמון קוראים כבר נסחפו ל'טרנד' הזה.
יש כמה סופרים שהלך להם ממש מצויין גם עם סיפורי אהבה, מתח ואקשן רגילים, אבל אלו רק יוצאי דופן. קבלי לדוגמה את אנונימתיב, שהלך לה מעולה.
את מוזמנת לפנות אליי מתי שתצטרכי ותזכרי, הכל תלוי בך:)

07/06/2014 09:48

גם לי זה ככה! אני מעכשיו אקרא את הסיפור :)

07/06/2014 12:05

את לא אמורה להיות תלויה בתגובות,
לא כולם מגיבים ולא לכולם יש משתמש.
ועכשיו גם אני התחלתח עם סיפור עליהם כי חשבתי ככה ובאמת שהלך, אבל עם הזמן החשק יורד ועברתי לכתוב ׳בהמשכים׳ והולך לי ממש טוב.
אני מאמינה שאת יכולה להצליח גם בלי המפורסמים בקטגוריה שאת תאהבי.

07/06/2014 12:46

תודה לכם :) באמת כדי שאני יאמין בסיפורים שלי ולשמוח שיש אנשים שאוהבים את מה שאני כותבת :)

07/06/2014 19:34

אני קוראת חדשה,בבקשה תמשיכי את הסיפור אפילו היום אני ממש אוהבת אותו את כותבת ממש יפה!

07/06/2014 19:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך