אהבה אחת ❤️
מקווה שאהבתן! ודרך אגב, יש לי רעיון לסיפור חדש (במקור זה לא על וואן די, אבל אם מש בא לכם אני יכולה לצרף אותם :) ותגידו לי מה אתם חושבות על הסיפור, אני רוצה לדעת מה דעתכן ואם אפשר לשפר משהו. אשמח לדירוגים :)

שכיחת אהבה- סיפור על 1D פרק 9- תגיבו! :)

אהבה אחת ❤️ 03/06/2014 865 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתן! ודרך אגב, יש לי רעיון לסיפור חדש (במקור זה לא על וואן די, אבל אם מש בא לכם אני יכולה לצרף אותם :) ותגידו לי מה אתם חושבות על הסיפור, אני רוצה לדעת מה דעתכן ואם אפשר לשפר משהו. אשמח לדירוגים :)

אם מישהי אוהבת את הדברים הקיטשיים, אז זה הפרק בשבילכם :)

-נקודת המבט של שרלוט-
אחרי שגמרתי עם סידורי הבוקרת התלבשתי בבגדים נוחים ואספתי את השיער לקוקו גבוהה, ירדתי המורד המדרגות ומוצאת את הארי יושב שולחן האוכל ושותה קפה. הוא עדיין היה בבוקסר, וחזהו המוצק והמקועקע נחשף לפני ופשוט ריתק אותי. הוא היה כל כך יפה, עם שיערו המתולתל, ועיניו המהפנטות, והחיוך הכובש…
התנערתי. מספיק להתהפנט, ולהתחיל את הבוקר! מיהרתי למטבח, מכינה לעצמי כוס קפה, ולא מופתעת לגלות פתק על המקרר שאומר: 'אנחנו בעבודה ונחזור בערב, תישארי בבית, ואם את יוצאת תוודאי שמישהו שאת מכירה איתך! אוהבים, אמא ואבא'
"בוקר טוב, שרלוט." הארי נכנס במטבח, וטף את הכוס ששתה ממנה.
"בוקר טוב, הארי." חייכתי ופניתי למלאכת הכנת הקפה. בזמן שערבבתי את אבקת הקפה והסוכר שימסו במים הרותחים, נזכרתי מקודם, שהוא איחל לי בוקר טוב בנשיקה קטנה על השפתיים. חיוכי גדל רק מהמחשבה על כך.
"הי, למה את כל כך חייכנית הבוקר?" הארי שאל בזמן שניגב את הכוס הרטובה.
"בגללך." אמרתי בקצרות ולקחתי את כוס הקפה המוכנה שלי איתי למחוץ למטבח. הרגשתי את מבטו של הארי מלווה אותי, בזמן ששמעתי את צעדיו עוקבים אחרי.
"באמת?" הוא צחק.
הינהנתי והתישבתי באחד הכיסאות."בוקר יפה כזה, צריך גם קצת שמחה, אתה לא חושב?" שאלתי והבטי מחוץ לדלתות החצר השקופות, שהראו מאחוריהן גדר גבוהה ולבנה, פרחים ועצים נמוכים, ומרבד דשא ירוק ורך.
"אני חושב שכל בוקר יפה מגיע לאישה יפה." הוא התישב לידי.
"הארי, רק קמתי וכבר אתה מנסה לפלרטט?" העפתי לעברו מבט וראיתי אותו נשען על כף ידו ומסתכל עלי עם חיוך קטן על שפתיו.
"אולי. זה עובד?" הוא שאל.
צחקתי והנדתי בראשי, ולגמתי עוד מעט מהקפה שלי.
"אני אקח את זה ככן." הוא סיכם.
וככה ישבנו שם בשתיקה, אני לוגמת מהקפה ומבטו לא מש ממני.
"אז איך עבר המשך הלילה? היו עוד סיוטים?" הארי שבר את הקרח אחרי כמה זמן.
הנדתי בראשי לשלילה.
"מה איתך?" שאלתי.
"כנ"ל." הוא אמר ונשען אחורנית על כיסאו.
גמרתי עם הקפה והלכתי חזרה למטבח ושמתי את הכוס בכיור. שחזרתי מהמטבח, ראיתי את הארי יושב מרווח על הספה בזמן שהוא רואה משהו בטלוויזיה.
"הי, זה הבית שלי או שלך?" שאלתי ונישענתי על המשקוף.
"של ההורים שלך." הוא ענה וזיפזפ בין ערוצים.
הלכתי לעבר הסלון והתישבתי על הספה. הארי המשיך לזפזפ בין הערוצים, מבטו לא מש מין הטלווזיה.
ישבנו ושתקנו, עני עוקבות אחרי התוכניות השונות שהתחלפו כל דקה.
"טוב, די." הארי התייאש והפסיק להעביר ערוצים. "כמה זמן אפשר לשתוק ולזפזפ ערוצים בטלוויזיה?"
"אפשר לראות משהו מסוים אם אתה רוצה." חיבקתי את ברכי והבטי בתכנית הבישול שהארי נעצר בה.
"ש לי את זה!" הוא קרא והחל לחפש בארונות בסלון. כעבור חמש דקות הוא חזר אלי עם דיסק בידו.
"מה זה?" שאלתי סקרנית.
"את תראי." הוא קרץ לי ושם את הדיסק בD.V.D. הוא חזר להתישב בספה ולקח שלט בידו. הוא לחץ פליי, וכותרת התנוססה על המסך.
"המומיה?" קראתי. "מה זה הסרט הזה?"
"סרט שאהבתי לראות איתך. שראית אותו בפעם הראשונה פחדת כל כך שחצי מהסרט היית בבית שחי שלי." הוא צחק.
פתאום זה הרגיש לי מעט מוכר, שאני והוא יושבים על הפסה ורואים סרט. אחרי עשרים דקות של צפייה בסרט, החלטי לעשות מעשה. לאט לאט התקרבתי להארי, שלא הבחין בכך. הוא שם לב שאני ממש לידו שהתחלתי להשעין את ראשי על כתפו. ראיתי מזווית העין את ראשו של הארי מסתובב אלי ובוחן אותי, אך הוא לא אמר דבר, רק המשיך לצפות בסרט.
אחרי חמש דקות הוא עשה צעד, וכרך את זרועו סביב כתפי. עשיתי את אותו הדבר, בחנתי אותו, ועניו היו נעוצות במסך. אבל לא עשיתי דבר והמשכתי לצפות בסרט.
"הוא די חמוד." אמרתי.
"מי?"
"ההרפתקן הבלונדיני הזה, עם העניים הכחולות." עניתי.
"את מתכוונת לאוקנל?" הוא שאל.
"כן, ה.. משמו." הסכמתי.
"יותר חמוד ממני? לא יתכן!" הארי הנשף במחאה.
התרומתי מעט ובחנתי את האיר מקרוב יותר.
"אממ…" הרהרתי. "כן." צחקתי.
"הו, לא, תשובה לא נכונה." הארי הניד בראשו.
"נראה לי די נכון." צחקתי וקמתי מהספה.
"בואי לכאן…" הארי הזהיר אותי וגם התחיל לקום מהספה.
"תנסה לתפוס אותי!" מיהרתי לרוץ משם בזמן שהארי מתחיל לרדוף אחרי.
צחקתי בזמן שרצתי בסלון, ומשם לפינת האוכל.
"אני עוד יתפוס אותך!" הארי צעק ורץ אחרי.
"נראה אותך תופס אותי!" צחקתי ונכנסתי למטבח.
הארי פתאום התחיל לצחוק, אני לא הבנתי.
ואז הבנתי למה, הוא לכד אותי במבוי סתום.
"אין יציאה." הארי הלך באיטוית לכיווני שנעצרתי, מביטה מסביב ומחפשת דרך מילוט.
"הי, תראה שם!" הצבעתי מחוץ לחלון.
"כן, זה לא יעבוד עלי." הוא צחק.
"לא אני רצינית תראה!" קראתי יותר חזק.
"נו מה זה? הוא הביט מחוץ לחלון, ואני ניסיתי לנצל את זה ולהתחמק סביבו. בדיוק שעברתי לידו, מהיר כמו ברק, הוא תפס אותי.
"לא!" צחקתי וניסיתי להשתחרר מאחיזתו החזקה.
"עד שתעני לי! מי יותר חמוד, אני או הוא?" הוא שאל, מחכה לתשובה שהוא רוצה לשמוע.
"אוקנאל!" עניתי.
"אוקי, אז זה העונש לך על תשובה לא נכונה." הוא הרים אותי על כתפו וסחב אותי למחוץ למטבח.
"תוריד אותי!" קראתי צוחקת בזמן שחבטי בגבו, אך זה לא הזיז לו.
"אני יוריד אותך שתגידי את התשובה הנכונה!" הא נעצר מול הספה.
"אוקאנל!" צחקתי שוב.
"ועוד עונש!" הוא הפיל אותי על הספה, ובמהירות התיישב מעלי, כל רגל שלו משני צדדי. לא הבנתי איזה עונש הוא מכתנן לתת לי, עד שהוא התחיל לדגדג אותי.
"לא, לא, די! תפסיק!" צחקתי, עני מתחילות לדמוע מצחוק ובטני כואבת.
"אז תעני לי!"
"אתה, אתה יותר חמוד! עכשיו תפסיק!" צחקתי. הארי שמע מה שהוא רוצה, והפסיק לדגדג אותי.
התנשפתי והכנסתי אוויר לראותי. הארי בחן אותי עדין לא קם ממני.
"טוב, בגלל שענית נכון סוף סוף, נראה לי שמגיע לך פרס." הוא חייך חיוך תחמני.
"מה אתה מתכנן?" שאלתי.
הוא התקרב אלי יותר ויותר, אצבעותיו עוברות בשערי.
"לנשק אותך. את מרשה לי?" הוא ביקש. הוא היה כל כך קרוב שנשימותיו החמות הורגשו על עורי, ועניו היו נעוצות בשלי.
"אתה תגיד לי." לחשתי לו, וקירבתי את שפתי לשפתיו. שפתינו הרכות נפגשו לנשיקה רכה ומתוקה. שפתיו הוצמדו לשלי, ידיו עטפו אותי חזק, ידי על חזהו המוצק, והנשיקה עוד נמשכה.
הארי ניסה להעמיק את הנשיקה בכל הזדמנות, ואני לא התנגדתי ושיתפתי פעולה. הנשיקה הרכה והמתוקה נהפכה בשניות לנשיקה רטובה ומלאת תשוקה, של שני אוהבים שרק רוצים להרגיש אחד את השנייה.
שמעתי את הארי מהמהמם מעומק גרונו בזמן שמצתי את שפתיו, משהו שנידמה לי נכון לעשות. ככה נשארנו, מתנשקים לקולות מלחמה ברקע מהסרט.


תגובות (2)

מושלם!!!!
את כותבת ממש יפה, תמשיכי !

03/06/2014 21:05

מושלםםםםם תמשיכייייי

05/06/2014 01:39
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך