שנה חדשה בעולם הקסמים – פרק חמישי

Hermione10 03/06/2015 771 צפיות אין תגובות

"אנחנו הולכים, " אמרה לו עוד פעם.
"לא, ממש לא. " סירב הג'ינג'י.
"אתה אל תבוא, " אומרת הרמיוני לרון, נעלבת. "לא צריך אם אתה לא רוצה, רונלד, באמת. "
"לא שאני לא רוצה, אני פשוט שזה מגוחך. כמו שפרופסור מק'גונגל אומרת, 'מגוחך להפליא, מר וויזלי. עכשיו, שניכם, פרעונים קטנים שכמותכם, לכו לכיתה. מר פוטר, הספר שלך נפל!'. את רואה? "
כולם מצחקקים חוץ מהרמיוני. היא ממש לחוצה. החבורה מסיימת את הפיצה. דווקא, נשארו דווקא שתי חתיכות. שהרמיוני הייתה אמורה לאכול, אפילו אחת לפחות. אבל היא הייתה לחוצה מדי.
"לאן? " כולם קמים חוץ מהבלונדינית.
"הרמיוני, בואי. "
"אנחנו צריכים להיפגש במקום שפרוואטי אמרה, נכון ג'יני? הארי? "
"רון באמת צודק. זה לא הוגוורטס. אתן לא יכולות להיפגש בכל מקום פה. הטירה אולי מקום ענק אבל העיר יותר. "
"חוץ מזה, " מוסיף הארי. בפעם הראשונה בחייו הוא באמת מתכוון ללבלות. "באנו לצאת, לבלות! לבלות זה לא דו קרב, נכון? "
"תלוי את מי שואלים. " זו פרוואטי.
'היא ממש נודניקית', חושבת הרמיוני. היא גם חושבת שהיא רוצה לפגוע בה אבל ברון יותר. למרות זאת, הרמיוני היא הסיבה שרון לא עשה כלום במהלך הנשף. היא לא תיתן להודית הזו לפגוע ברונלד ביליוס וויזלי, לעולם לא.
"מה, חשבתם להתחמק, פוטר? ג'יני, את מכירה אותי, לא? את יודעת אילו אמצעים יש לי לאתר אנשים. ואת, גריינג'ר, תתכונני להגן עלייך ועל הדלעת שלה. " היא מחייכת, ופתאום הרמיוני לובשת את מבטה המבין. פרוואטי חוזרת לדלפק. החבורה מתרחקת והרמיוני פוצה פיה.
"היא שיתפה פעולה עם סיימון, אח של דין תומאס, " ג'יני חשה אי נוחות כשהרמיוני אמרה את השם. "נו, אתם לא מבינים? קורה כאן משהו, אני אומרת לכם. משהו מאוד חשוד. ואני חושבת שזה קשור להרעלה שלך, הארי – "
"לא הרעילו אותי, הרמיוני. די, כבר אמרתי לך שהחשדות להערב מספיקות, שמעת? מעכשיו מבלים. "
"כן, 'פוטר' חכם שלי, לאן הולכים בדיוק? " נאנחת ג'יני. הם נמצאים בסמטה חשוכה ומתקדמים לכביש סואן, מרכז העיר.
הוא חייך.
"ללונה פארק. " הוא קבע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך