שנה חדשה בעולם הקסמים – פרק רביעי

Hermione10 03/06/2015 978 צפיות 2 תגובות

הרביעייה ישבה בשולחן עגול ואדום. באוויר היה ריח של אלכוהול ופיצה.
\"שלום, אפשר לקבל -\"
בדיוק שהארי ניגש לדלפק האיש הרים את שפורפרת הטלפון הלבנה.
\"ואז, מאט, הכל היה כזה מטושטש יהיה כיף רצח, \" אומר. יש לו זיפים, הוא בחור די רזה ויש לו שיער שחור פרוע. ההפך משל הארי. עיניו שחורות כלילה ולידו בקבוק וויסקי. הוא נראה מסטול לגמרי.
\"ברור שקמיל הייתה שם, יא טמבל, מה נראה לך? היא פצצה, אני אומר לך – \"
\"היי, אתה יכול לעזור לי? \" חוזר הארי באי סבלנות. ובצדק.
\"אני לא יכול, אחי, \" אומר האיש. \"פאטילה, בואי לפה!\"
\"בפעם האלף, זה פרוואטי! \"
אוי שיט. זו פרוואטי. פרוואטי פאטיל.
\"פרוואטי. \" זו המילה היחידה שהארי יכול להוציא מפיו. והיא אדמדמה.
היא נושמת עמוק.
\"חתיכת בן זונה. \" היא לוחשת בינה לבין עצמה. הארי שומע אבל בוחר להתעלם.
\"את יכולה לעזור לי? \"
\"כן, מה אתה רוצה? \"
\"חצי זיתים חצי תירס. רון מתעקש אם יש לכם בירצפת. \"
\"כן, אני שומרת במחסן שפדמה עזרה לי לבנות פה מתחת. רק אני יכולה להיכנס, הוא לא גלוי לעין אבל – אוי, כן. זה פה עוד 15 דקות. אני אביא את הבירצפת. שתיים? \"
\"לא. ארבע, האמת. זה כסף נפרד? \"
\"כן, \" היא רותחת. \"14 חרמשים, הארי. מי פה איתך?\"
\"רון, הרמיוני וג\'יני. \"
\"הרמיוני באה עם ויקטור, אני מניחה… \" מחייכת ברשעות. היא רכשה שנאה רבה לשתיים. במיוחד להרמיוני וג\'יני. כשפרוואטי הייתה בנשף כל מה שהארי התמקד בו הייתה ג\'יני, גם אם ניסתה להסתיר זאת, ומאז שנאה אותו. וזה בדיוק מה שקרה עם פדמה שהייתה עם רון בנשף, הוא התמקד רק בהרמיוני שזו רקדה עם ויקטור קרום, שחקן הקווידיץ\' הבינלאומי. מבולגריה. התאומות נושאות טינה.
\"על מה את מדברת? \"
\"מה, הרמיוני חברה של ויקטור. ראיתי שהיא נמרחת עליו באיזה צהובון, \"
\"כן, מלפני ארבע שנים! \" צעק הארי בחומרה. צעדים נשמעו מתקרבים. אלה היו הרמיוני ורון, היא מחזיקה בידו באופן קבוע.
\"הארי, הכל – \"
\"היא השתתקה כשמבטה ניפגש בשל פרוואטי. מבט נקמני.
\" פרוואטי פאטיל. מה… מה את עושה פה? \"
הרמיוני ידעה ששתי הפאטיליות שונאות אותה שנאה עזה. במיוחד פרוואטי. פדמה אומרת שזה מיותר, היא לא כל כך אובססיבית לנקמות כמו אחותה התאומה.
הרמיוני בלעה את רוקה. ליד רון היא הרגישה בטוחה, אכן. לא שהיא צריכה את זה, היא מעולה הקסמים בכל אופן, מכירה את כולם. הכל כולל הכל, באמת. אבל פעם, כשהשלישייה הייתה בביתו של האגריד הוא אמר להם \"אין דבר העומד בפני הנקמה, הרמיוני. את בטח, את יודעת את זה. וזאתי היא פרוואטי קשה, אני מכיר אותה היא. פעם היא הייתה בשיעור עם סלית\'רין אצלי והוא קרא לה \'הודית מטומטמת\' והיא החזירה לו בממש קללה. מאז היא שונאת גם אותו\".
כולם שונאים, בכל מקרה.
\" הארי, הכל… הכל בסדר? \"
גם רונלד וויזלי המלך פחד ממנה. \"וויזלי המלך\", על פי מאלפוי ופרקינסון.
היא קופצת מעבר לדלפק.
\"אני ואת במקום \'האפל\', היום באחד וחצי. דו קרב נקי. החברים שלך יהיו שם אבל זה רק אני ואת שם. דו קרב, רק אני ואת. קחו. \" פרוואטי מוסרת לידיו של הארי את המגש.
\"מה שתגידי! \" צועקת הרמיוני, כדי שהאיש ישמע.
הרמיוני לא נגעה בפיצה, כמה שרון שיכנע אותה.
\"לא נהיה שם, הרמיוני, \" אומר רון.
\"זה טיפשי, רונלד, מישהו מזמין אותי לדו קרב עם מישהי מעולה ואני אהיה שם. \"


תגובות (2)

בלמה כתבת כל הזמן סלאש (/) ? זה ממש הפריע לקריאה.

03/06/2015 19:39

שכתבתי ושחכתי להוסיף ז'אנר אז זה עשה לי את הסלאשים, ממש מצטערת):

03/06/2015 20:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך