frozen hearts – episode 2

Lilith 17/07/2014 1086 צפיות 3 תגובות

הילד ירד מקצה העץ בתנועה קלילה, ולשנייה היה נראה כאילו הא עף.
הוא הלך סביבה והסתובב לידה, כאלו הוא בטוח שהיא לא הבחינה בו, או לא ראתה אותו.
אלסה הסתכלה עליו, והוא החזיר לה מבט, מופתע. עינהם התנגשו במבוכה.
״את.. את רואה אותי?״ שאל הילד, שאלה מגוחכת חשבה אלסה ״כמובן, למה שאינני אראה אותך? או שמא אני לא אמורה לראות אותך?״ ענתה במבטא המתנשא שהיה תמיד אופייני לה.
״לא חשוב״ אמר הילד וניפנף את ידו בתנועת ביטול ״אז מהו שמך?״ הוסיך בחיקוי של המבטא שלה בלעג.
״אני אלסה, מלכ..״ התחילה לומר. ״רק אלסה״ הוסיפה לאחר כמה שניות.
״שם נחמד, אני ג׳ק. ג׳ק פרוסט״
הוא אמר וקד קידה קלה ״חוששני שלא שמעתי עלייך ג׳ק, ג׳ק פרוסט״.
אלסה לא ידעה עם היא חיבבה אותו או לא. הוא היה קופצני ושמח, והיה נראה כאילו לא היו לו דאגות.
אבל היא ידעה, איכשהו היא ידעה שהוא כנראה לא כמו שהוא נראה, היא לא ידעה איך, אבל היא ידעה.
עובדה שעד עכשיו ג׳ק לא הזכיר את הכוחות שלה, למרות שהיא הייתה בטוחה במאת האחוזים שהוא ראה אותם.
לאחר דקה או שתיים של שתיקה החליטה אלסה ללכת, להמשיך לברוח.
״אז להתראות ג׳ק, היה נעים מאוד להכיר״ היא אמרה ניפנפה בידה והתחילה ללכת במהירות במורד השביל.
ג׳ק הסתכל עליה והחליט, אותה הוא לא עוזב. הוא חייב להכיר אותה, עוד מישהי שהיא כמוהו. בדיוק כמותו.
״אל תלכי״ צעק ג׳ק ואחז בידה ״בבקשה אל תעזבי אותי״ הוא התחנן בפניה, הוא לא היה מוכן להינטש, לא היה מוכן להיות שוב לבד בעולם.
״ג׳ק אני לא מבינה, מה קרה?״ היא אמרה, חוששת מהגרוע מכל. שהוא ראה.
״אלסה, אני ראיתי אותך״ הוא אמר והפעם בקול שונה. לא עוד ג׳ק השמח והקופצני. פתאום הוא היה רציני.
חשכו פניה של אלסה. הוא ראה, היא חשבה לעצמה ועמדה לפרוץ בריצה.
״חכי, בבקשה אל תלכי. את לא היחידה״ אמר ג׳ק בהתחננות.
״ג׳ק מה אתה אומר?״ ענתה אלסה בקול מופתע וחשדן, ג׳ק החזיק את המקל שלו חזק ונצמד לחיבוק עם אלסה.
״רוח״ הוא קרא כאילו לחלל הריק.
ובאותה שנייה אלסה שניסתה להתרחק ממנו נצמדה עוד יותר כי, עד כמה שהיא ידעה, הם עפו באוויר, נסחפים על ידי הרוח.
אלסה הסתכלה עליו והמבט השובב חזר שוב לפניו.
אחרי ההלם הראשוני אמרה ״אז יש לך מקל שגורם לאנשים לעופף?״ וצחקה ״כן, אבל לא בדיוק״ ענה ג׳ק בצחוק והושיט את המקל קדימה.
אלסה נדהמה, מהמקל יצא שלג, שלג אמיתי בדיוק כמו שהיא יכלה לעשות.
אלסה השיטה את ידה קדימה והוסיפה עוד שלג וג׳ק בינתיים הסתכל עליה מדושן עונג.
שתי מקורות השלג יצרו מחזה יפייפה. מערבולות של שלג אוויר וקרח ביחד, יוצרות צורות מלאות חיים באוויר ואחכ נופלות לאדמה, חסרות רוח חיים.
ג׳ק הוריד טיפה את המקל והחליש את הרוח, אלסה וג׳ק ירדו לאדמה ונחתו עליה ברכות.
״אני חושבת שאני אשאר קצת״ אמרה אלסה והסתכלה על ג׳ק.
לפתע הם קלטו את המרחק בינהם והתרחקו אחד משני במהירות ובמבוכה.
״אני חושב שאני אהנה משהותך איתי, אלסה״ הוא קרץ וצחק.
אלסה וג׳ק התחילו ללכת ביחד, להסתובב ביער.
והם דיברו, על החיים, על הכוחות שלהם, על משפחה וההחלטות שלהם.
ג׳ק לא ידע מיהו, חוץ מאת שמו ואת כוחותיו, הוא לא ידע למה הוא קיבל אותם ומה הוא היה אמור לעשות איתם, אבל הוא עשה מה שהוא ידע.
אלסה דיברה איתו, סיפרה לו על משפחתה ועל הבחירות שהיא עשתה.
היא בעיקר הרחיבה על אחותה אנה, אנה המסכנה שהייתה כלואה בבית 3 שנים בלי אף אחד בגללה, בגלל הכוחות שלה.
הם ניחמו אחד את השני ומצאו גם את הטוב בהם.
וככה ממש לאט, בלי שאף אחד ישים לב, הידידות בינהם התחילה להירקם.


תגובות (3)

נשמע מאוד מעניין תמשיכי! קוראת חדשה! :)

17/07/2014 19:46

זה נשמע כל כך גאונייייייייייייייייייייי אני משפפת את אלסה וג'ק כבר מלא זמן, הם חמדמדים כל כךךךךךךך
אבל הערה קטנה, את כתבת שהיא אמרה "ביי" וזה לא מסתדר עם הדמות שלה ועם האווירה של הסיפור עצמו, עדיף להשתמש בלהתראות

22/07/2014 06:44

    וואו איזה כיף זה להתעורר ולראות תגובה כזאתי באימייל. תודה רבה על התיקונים והשיפ של ג׳לסה הוא הכי מדהים וצלא זמן כבר רציתי לכתוב עליהם..!

    22/07/2014 14:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך