Ashton_girl_1
היי אז אממ רק רציתי להגיב לתגובות מהפרק הקודם !!!! אני לא הולכת לעשות את הבנים (5SOS) בסיגנון פאנק כזה, כאילו אני עושה אותם רגיל, לא רעים לא זונים לא כלום. אני גם כותבת סיפורים לא על מפורסמים אבל הם על אנשי זאב ^^ אממ אני מקווה שאהבתם את הפרק השני ^^ ותגיבו גם לרע וגם לטוב

Good girl are bad girls -פרק 2- (5SOS)

Ashton_girl_1 09/09/2014 1011 צפיות 2 תגובות
היי אז אממ רק רציתי להגיב לתגובות מהפרק הקודם !!!! אני לא הולכת לעשות את הבנים (5SOS) בסיגנון פאנק כזה, כאילו אני עושה אותם רגיל, לא רעים לא זונים לא כלום. אני גם כותבת סיפורים לא על מפורסמים אבל הם על אנשי זאב ^^ אממ אני מקווה שאהבתם את הפרק השני ^^ ותגיבו גם לרע וגם לטוב

פרק -2-
~בבוקר למחרת~
"אוחחח" גניחה נשמעה מאחורי. פאק, כואב לי הראש.
"שקט שם" אמרתי והעפתי את היד אחורה בניסיון להשתיק את מי שגנח.
"אח" קול מוכר אמר. הזדקפתי שהבנתי של מי היה הקול.
"פאק ילדה אני מנסה לישון" הוא אמר לי. הסתכלתי לעבר גופי וראיתי שאני רק עם חזייה ותחתונים.
"מה אתה עושה במיטה שלי? ואיפה זאק?" שאלתי קמה מהמיטה ושמה עליונית.
"הוא עזב אותך אתמול בשביל ורוניקה" הוא ענה קם גם הוא מהמיטה.
"למה?" שאלתי לא מבינה. למה שזאק יעזוב אותי בשביל הזונה הזאת?
"כי לא רצית לשכב איתו" הוא אמר ולחיי קיבלו גוון אדום.
"מאיפה אתה בכלל יודע? ויותר חשוב למה אני בחזיה ותחתונים?" שאלתי וניכנסתי לשרותים לצחצח שיניים.
"אחרי שהוא נפרד ממך התחלת לבכות אז אני העלתי אותך לחדר שלך וסיפרת לי מה קרה, ניסית לשכב איתי כדי להציק לו ואני לא רציתי לנצל את זה בגלל שאת שיכורה" אמר ואני הייתי בהלם.
"אוי" אמרתי ויצאתי מהחדר שלי יורדת למעטה.
"אממ זה בסדר שחברים שלי נשארו לישון על הספה?" הוא שאל ואני הנהנתי בהסיח דעת מנסה להבין איפה לילי.
"ליליייייייי" צעקתי והיא פתאום התיישבה שמיסביבה שלושה בנים.
"תקשיבי הסלון שלי הוא לא מקום לעשות בו אורגיה" אמרתי והלכתי למטבח.
"את לא מתכוונת לסגור את העליונית שלך?" שאל אותי הבחור הכי מעצבן על כל כדור הארץ.
"אוחח באלך להפסיק עם השאלות אני אם האנגאובר מטורף" אמרתי. אז ראו לי את החזיה והתחתונים למי אכפת.
"טוב מה כבר עשיתי גברת ילדה טובה" הוא ענה לי בחוצפה.
"תקשיב לי טוב טוב, אני אומנם ניראת טובה אבל אני לא יהסס לדקור אותך עם הסכין" אמרתי מרימה לעברו סכין.
"ואי אי אפשר לצחוק איתך?" שאל. לפני שהספקתי לענות לילי ושלושת הבנים ניכנסו למטבח מתיישבים ליד השולחן.
"מה קרה? מה אני זונה? תכינו לעצמכן יא אצלנים" אמרתי מכינה לעצמי קפה, לוקחת פרוסת עוגה ומתיישב לאכול.
בלגן.
זה מה שיש לי להגיד על מה שקרה שם. הוא שפך חלב הוא הפיל ביצה.
"אלי בייבי זאת אשמתך שאמרת לנו להכין את האוכל לעצמנו" אמרה לילי בפה מלא.
"איכ יא מגעילה" אמרתי וחיוך קטן עלה לשפתיי.
"טוב קופים, אחרי שאתם מסיימים לאכול אתם קמים וכל אחד מנקה חדר אחר" אמרתי וגניחות נשמעו מכל עבר.
"אממ איך אמרת? בייבים זאת אשמתכם שליכלכתם" אמרתי ועליתי ללבוש עלי משהו. היה לי קר.
מצאתי חולצה על הרצפה בחדר של נירוואנה. הייתי בטוחה שבטעות הוצאתי אותה מהארון או משהו.
מה שמצחיק היה שהיא הייתה גדולה עלי בכמה מידות.
לבשתי גם בוקסר של בובספוג, הוא בעלי אז שקט.
ירדתי למעטה רואה את כולם מנקים.
"כל הכבוד קופים, תמשיכו ככה" אמרתי ולילי צחקקה ודחפה אותי קצת.
פתאום שמעתי את הטלפון מצלצל. פאק.
ראיתי את אחד הבנים בא לענות ואני רצתי אליו מחליקה בדרך.
"לאאאא" צעקתי עליו והוא נבהל זורק את הטלפון ואני תפסתי אותו.
השתקתי את כולם לפני שעניתי.
"הלו" עניתי בקול רגוע. אם מישהו מהם מוציא ציוץ מהפה אני רוצחת אותו.
"הלו, אלי מתוקה" שמעתי את קולו של אבי. אוי חד קרן מעופף זה היה קרוב.
"כן אבא" אמרתי וראיתי את לילי מגלגלת עיניים .
"רק רציתי לבדוק מה שלומך" הוא אמר ואני חייכתי קצת, אני אוהבת את אבא שלי מאוד. אבל הוא חושב שאני עדין הילדה הקטנה שלו. תינוקת.
"הכל טוב אבא, לילי באה אתמול ולמדנו למבחן בעוד שבוע" אמרתי והבנים קצת צחקקו.
הרמתי לעברם אצבע שלישית וקיוויתי שהם יסתמו את הפה המזורגג שלהם.
"אוקי, אה אממ מחר אנחנו נחזור בערב, אבל אנחנו לא חוזרים ישר הביתה. יש לי פגישת עסקים במסעדה, את צריכה לבוא" הוא אמר
"אוקי, רק תגיד לי באיזה שעה ואיפה. אני יגיע" אמרתי. אבא אמר לי איפה ובאיזה שעה.
הוא חייב לנתק כי קראו לו להכנס לפגישה. לפעמים אני ממש רוצה שהוא יהיה יותר בבית.


תגובות (2)

תמשיכייי

09/09/2014 15:55

אני עדיין מחכה לפרק שאני האנוס את אשטון XD אני מקווה שזה יבוא בקרובב

09/09/2014 16:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך